Design
To kategoria, w której pomysł urzeczywistnia się w warstwie estetycznej i użytkowej. Dobrze adresuje potrzebę i w sposób kreatywny egzekwuje rozwiązanie, ingeruje w kształt produktu lub tworzy zupełnie nowy. Zgłoś tu: opakowanie, katalog, rodzinę piktogramów, metkę, layout, przestrzenną instalację, stronę internetową, pojedynczy logotyp lub cały system identyfikacji wizualnej – każdy zaprojektowany element ma istotny wpływ na to, co myślimy i jak doświadczamy danej marki. W zgłoszeniach poszukujemy oryginalności, warsztatu, konsekwencji.
-
-
-
Projekt logo lub restylizacja/lifting istniejącego logo.
Przykłady pracKONKURS KTRKONKURS INNOVATION -
SYSTEMY IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ MARKI, FIRMY, PRZEDSIĘWZIĘCIA, PRODUKTU, AKCJI PROMOCYJNEJ, USŁUGI, STACJI TV, KANAŁÓW, PROGRAMÓW TELEWIZYJNYCH ITP. PROJEKTY CAŁKOWICIE NOWE ORAZ POWSTAŁE W PROCESIE REBRANDINGU.
Przykłady pracKONKURS KTRKONKURS INNOVATION -
Ulotki, zaproszenia, menu, programy teatralne, kinowe, materiały promujące wydarzenia kulturalne, kartki pocztowe i okolicznościowe, zaproszenia, direct mail, kalendarze, odzież Gadżety promocyjne i firmowe itp.
Przykłady prac -
Plakaty (filmowy, wydarzenia, wystawy, reklamowy itd.)
Przykłady prac -
PROJEKTY WYDAWNICTW REKLAMOWYCH, KSIĄŻKOWYCH I ALBUMOWYCH. WYDAWNICTWA KORPORACYJNE I AUTOPROMOCYJNE. BROSZURY KORPORACYJNE, RAPORTY ROCZNE, MATERIAŁY PRASOWE (PRESS KIT), KATALOGI PRODUKTÓW LUB USŁUG. OKŁADKI KSIĄŻEK, ALBUMÓW. PROJEKTY GRAFICZNE GAZET, CZASOPISM. OKŁADKI DZIENNIKÓW LOKALNYCH LUB OGÓLNOPOLSKICH. OKŁADKI WYDAWNICTW PERIODYCZNYCH (TYGODNIK, DWUTYGODNIK, MIESIĘCZNIK, KWARTALNIK, ROCZNIK ITP.). ROZKŁADÓWKI DZIENNIKÓW LUB WYDAWNICTW PERIODYCZNYCH. PEŁNE KOLUMNY DZIENNIKA LUB WYDAWNICTWA PERIODYCZNEGO. I INNE FORMY.
Przykłady prac
-
-
Projekty graficzne i strukturalne: opakowania pojedynczego produktu, systemy opakowań.
-
Opakowania produktów spożywczych.
Przykłady pracKONKURS INNOVATION -
Napoje bezalkoholowe, softdrinki, wody, soki oraz napoje alkoholowe.
Przykłady pracKONKURS INNOVATION -
Produkty nieżywnościowe: kosmetyki, pielęgnacyjne, toaletowe, środki czystości, chemia gospodarcza, lekarstwa, elektronika, urządzenia, odzież, obuwie, gry, zabawki, wydawnictwa multimedialne (płyty cd, dvd, vinyle,).
Przykłady pracKONKURS INNOVATION
-
-
Stałe i czasowe instalacje w przestrzeni publicznej.
-
ELEMENTY I CAŁOŚCIOWY WYSTRÓJ SKLEPÓW. STACJONARNYCH LUB MOBILNYCH PUNKTÓW SPRZEDAŻY. DYSTRYBUTORY, EKSPOZYCJA TOWARU, MATERIAŁY POS ITP.
Przykłady prac -
INSTALACJE PRZESTRZENNE, OBIEKTY, PRZEDSIĘWZIĘCIA, EVENTY ITP.
Przykłady prac -
PIKTOGRAMY, SYSTEMY INFORMACJI WIZUALNEJ W MIASTACH, PRZESTRZENIACH PUBLICZNYCH, KOMERCYJNYCH, INSTYTUCJONALNYCH, ZAPROJEKTOWANYCH NA EVENTY ITP.
Przykłady pracKONKURS KTRKONKURS INNOVATION
-
-
Strony internetowe, podstrony, bannery, szeroko rozumiane media online, infokioski, aplikacje, gry, animacje itp.
-
Strony narracyjne, "filmy" cyfrowe.
Przykłady pracKONKURS KTRKONKURS INNOVATION -
Aplikacje funkcjonalne, niezaleznie od tego, czy są na mobile, tablecie, czy webowe
Przykłady pracKONKURS KTRKONKURS INNOVATION -
Długie animacje
Przykłady pracKONKURS KTRKONKURS INNOVATION -
Instalacje z przecięcia świata rzeczywistego i cyfrowego
KONKURS KTR -
W tej podkategorii doceniamy poziom warsztatu w projektowaniu i implementacji szeroko rozumianego interfejsu użytkownika oraz całościowego doświadczenia interakcji.
Przykłady pracKONKURS KTRKONKURS INNOVATION
-
-
Kreatywne wykorzystanie typografii w komunikacji.
Przykłady pracKONKURS KTRKONKURS INNOVATION -
Zaprojektowanie produktów rozwiązujących potrzebę odbiorców / użytkowników. Jury będzie oceniać: formę, funkcję, rozwiązywanie problemów, innowację oraz produkcję
Przykłady pracKONKURS KTRKONKURS INNOVATION -
Wizualizacje danych w mediach cyfrowych i analogowych.
Przykłady pracKONKURS KTRKONKURS INNOVATION
-
Projekty zrealizowane dla klientów komercyjnych oraz organizacji społecznych.
-
-
-
Projekt logo lub restylizacja/lifting istniejącego logo.
-
SYSTEMY IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ MARKI, FIRMY, PRZEDSIĘWZIĘCIA, PRODUKTU, AKCJI PROMOCYJNEJ, USŁUGI, STACJI TV, KANAŁÓW, PROGRAMÓW TELEWIZYJNYCH ITP. PROJEKTY CAŁKOWICIE NOWE ORAZ POWSTAŁE W PROCESIE REBRANDINGU.
-
Ulotki, zaproszenia, menu, programy teatralne, kinowe, materiały promujące wydarzenia kulturalne, kartki pocztowe i okolicznościowe, zaproszenia, direct mail, kalendarze, odzież Gadżety promocyjne i firmowe itp.
-
Plakaty (filmowy, wydarzenia, wystawy, reklamowy itd.)
-
PROJEKTY WYDAWNICTW REKLAMOWYCH, KSIĄŻKOWYCH I ALBUMOWYCH. WYDAWNICTWA KORPORACYJNE I AUTOPROMOCYJNE. BROSZURY KORPORACYJNE, RAPORTY ROCZNE, MATERIAŁY PRASOWE (PRESS KIT), KATALOGI PRODUKTÓW LUB USŁUG. OKŁADKI KSIĄŻEK, ALBUMÓW. PROJEKTY GRAFICZNE GAZET, CZASOPISM. OKŁADKI DZIENNIKÓW LOKALNYCH LUB OGÓLNOPOLSKICH. OKŁADKI WYDAWNICTW PERIODYCZNYCH (TYGODNIK, DWUTYGODNIK, MIESIĘCZNIK, KWARTALNIK, ROCZNIK ITP.). ROZKŁADÓWKI DZIENNIKÓW LUB WYDAWNICTW PERIODYCZNYCH. PEŁNE KOLUMNY DZIENNIKA LUB WYDAWNICTWA PERIODYCZNEGO. I INNE FORMY.
-
-
Projekty graficzne i strukturalne: opakowania pojedynczego produktu, systemy opakowań.
-
Stałe i czasowe instalacje w przestrzeni publicznej.
-
ELEMENTY I CAŁOŚCIOWY WYSTRÓJ SKLEPÓW. STACJONARNYCH LUB MOBILNYCH PUNKTÓW SPRZEDAŻY. DYSTRYBUTORY, EKSPOZYCJA TOWARU, MATERIAŁY POS ITP.
-
INSTALACJE PRZESTRZENNE, OBIEKTY, PRZEDSIĘWZIĘCIA, EVENTY ITP.
-
PIKTOGRAMY, SYSTEMY INFORMACJI WIZUALNEJ W MIASTACH, PRZESTRZENIACH PUBLICZNYCH, KOMERCYJNYCH, INSTYTUCJONALNYCH, ZAPROJEKTOWANYCH NA EVENTY ITP.
-
-
Strony internetowe, podstrony, bannery, szeroko rozumiane media online, infokioski, aplikacje, gry, animacje itp.
-
Strony narracyjne, "filmy" cyfrowe.
-
Aplikacje funkcjonalne, niezaleznie od tego, czy są na mobile, tablecie, czy webowe.
-
Długie animacje.
-
Instalacje z przecięcia świata rzeczywistego i cyfrowego
-
Gry.
-
W tej podkategorii doceniamy poziom warsztatu w projektowaniu i implementacji szeroko rozumianego interfejsu użytkownika oraz całościowego doświadczenia interakcji.
-
-
Kreatywne wykorzystanie typografii w komunikacji.
-
Zaprojektowanie produktów rozwiązujących potrzebę odbiorców / użytkowników. Jury będzie oceniać: formę, funkcję, rozwiązywanie problemów, innowację oraz produkcję
-
Wizualizacje danych w mediach cyfrowych i analogowych.
-
Projekty zrealizowane dla twórców oraz instytucji kultury, w tym projekty artystyczne.
- Adam Chyliński
- Tofu Studio
Creative Director
Adam Chyliński współzałożyciel i dyrektor kreatywny w TOFU studio. Zajmuje się głównie projektowaniem identyfikacji wizualnych, animacją oraz strategią komunikacji. Specjalizuje się w brandingach dynamicznych łączących grafikę z formami ruchomymi. Prace jego oraz zespołów, które prowadził były wielokrotnie nagradzane na najważniejszych konkursach na świecie np. Red Dot, Hong Kong Global Design Awards, Asia Design Prize, DNA Paris, Golden Pin Design Awards Taiwan, ADC Awards New York, KTR etc.
- Gabriela Baka
- Admind
UX/UI design lead
- Małgorzata Bieroza
- Wyraz
Founder & Lead Designer
- Olka Osadzińska
- OFD
- Oskar Podolski
- 247 studio
Art Director / CO
- Martyna Synkiewicz
- BNA Brand New Attitude
Creative Director
- Marcin Szmidt
- DDB Warszawa
Head of Design
- Martyna Wędzicka-Obuchowicz
Projektantka
- Julek Wierzchowski
- Studio Otwarte
Art Director
- Filip Zdrodowski
- Super Super
Managing Director