TECHNOLOGY
Kampanie, pomysły i realizacje, w których marka i jej komunikacja w twórczy sposób wykorzystują nowe technologie. Projekty, w których w kreatywny sposób wykorzystane zostały istniejące lub nowe rozwiązania technologiczne; fizyczne i cyfrowe produkty zaprojektowane dla marek; projekty eksperymentalne; kreatywne działania e-commerce; kreatywne wykorzystanie danych.
-
-
Kreatywne wykorzystanie technologii w komunikacji.
-
-
-
website, web campaigns, use of social plaforms, etc.
-
-
-
-
PRODUKTY LUB OBIEKTY WYKORZYSTUJĄCE NOWE TECHNOLOGIE – NP. WEARABLES ZAPROJEKTOWANE DLA MAREK
Przykłady prac -
Nowatorskie projekty z obszaru e-commerce, ze szczególnym uwzględnieniem projektów w twórczy sposób wykorzystujących nowe technologie, np. chatboty, personalizację doświadczenia zakupowego, kanały social etc.
Przykłady prac
-
-
-
PROJEKTY, W KTÓRYCH NA WYRÓŻNIENIE ZASŁUGUJE NOWE, ORYGINALNE ROZWIĄZANIE TECHNOLOGICZNE OPRACOWANE NA POTRZEBY PROJEKTU I JEGO ZASTOSOWANIE. WSZELKIE PROJEKTY, W RAMACH KTÓRYCH OPRACOWANE ZOSTAŁY AUTORSKIE ALGORYTMY I URZĄDZENIA W ISTOTNYM STOPNIU WYKRACZAJĄCE POZA PROSTE WYKORZYSTANIE OGÓLNODOSTĘPNYCH, GOTOWYCH ROZWIĄZAŃ.
Przykłady prac -
Projekty eksperymentalne we wczesnych fazach rozwoju - niekoniecznie wdrożone na szeroką skalę, ale o dużym potencjale.
Przykłady prac -
-
Kreatywne wykorzystanie danych - projekty w oryginalny sposób wykorzystujące dane na potrzeby projektu, w tym wykorzystanie danych do opracowania projektu oraz w czasie rzeczywistym.
-
-
- Anna Nowak
- dentsu Creative (Isobar Polska)
Creative Group Head (Technology) & AI Lab Lead
Od sześciu lat zajmuje się w dentsu Polska kreatywnym wykorzystaniem technologii. Obecnie w ramach stanowiska Creative Group Head w dentsu Creative dba o możliwie najlepsze dopasowanie rozwiązań technologicznych do projektów klientów grupy. O nowych technologiach i ich zastosowaniu opowiada również w prasie, podczas prelekcji w kraju i za granicą, a także w ramach różnych inicjatyw edukacyjnych. Stoi na czele AI Labu, nowej komórki technologicznej Dentsu Polska specjalizującej się w wykorzystaniu potencjału uczenia maszynowego. Ma na swoim koncie projekty nagrodzone między innymi w konkursach KTR, Innovation, Effie oraz MIXX, w tym zeszłoroczne Best of Technology w konkursie KTR. Zasiadała m. in. w jury konkursów KTR oraz Golden Drum. Wraz z zespołem może pochwalić się realizacją projektów kreatywno-technologicznych m. in. dla takich klientów jak Skoda, adidas, Mastercard, McDonald’s.
- Kaja Dobrzańska
- Freelance Creative
- Paweł Fabjański
- Shoot Me Visual Artists
- Mateusz Felsmann
- TWIN. collective
- Piotr Osiński
- VMLY&R Poland
- Szymon Pepliński
- ING
- Tomasz Przeździecki
- _game changer
- Kamila Staszczyszyn
- MELT IMMERSIVE
- Dagmara Witek-Kuśmider
- Publicis Worldwide Polska
- Tomasz Woźniak
- Future Mind