TECHNOLOGY

Kampanie, pomysły i realizacje, w których marka i jej komunikacja w twórczy sposób wykorzystują nowe technologie. Projekty, w których w kreatywny sposób wykorzystane zostały istniejące lub nowe rozwiązania technologiczne; fizyczne i cyfrowe produkty zaprojektowane dla marek; projekty eksperymentalne; kreatywne działania e-commerce; kreatywne wykorzystanie danych.

    1. Kreatywne wykorzystanie technologii w komunikacji.

      1.   

      2.    

      3. website, web campaigns, use of social plaforms, etc.

      4.   

      5.     

      6.     

      7. PRODUKTY LUB OBIEKTY WYKORZYSTUJĄCE NOWE TECHNOLOGIE – NP. WEARABLES ZAPROJEKTOWANE DLA MAREK

        Przykłady prac
      8. Nowatorskie projekty z obszaru e-commerce, ze szczególnym uwzględnieniem projektów w twórczy sposób wykorzystujących nowe technologie, np. chatboty, personalizację doświadczenia zakupowego, kanały social etc. 

        Przykłady prac
      1. PROJEKTY, W KTÓRYCH NA WYRÓŻNIENIE ZASŁUGUJE NOWE, ORYGINALNE ROZWIĄZANIE TECHNOLOGICZNE OPRACOWANE NA POTRZEBY PROJEKTU I JEGO ZASTOSOWANIE. WSZELKIE PROJEKTY, W RAMACH KTÓRYCH OPRACOWANE ZOSTAŁY AUTORSKIE ALGORYTMY I URZĄDZENIA W ISTOTNYM STOPNIU WYKRACZAJĄCE POZA PROSTE WYKORZYSTANIE OGÓLNODOSTĘPNYCH, GOTOWYCH ROZWIĄZAŃ.

        Przykłady prac
      2. Projekty eksperymentalne we wczesnych fazach rozwoju - niekoniecznie wdrożone na szeroką skalę, ale o dużym potencjale.

        Przykłady prac
      3.    

      4. Kreatywne wykorzystanie danych - projekty w oryginalny sposób wykorzystujące dane na potrzeby projektu, w tym wykorzystanie danych do opracowania projektu oraz w czasie rzeczywistym.

  • Anna Nowak
  • dentsu Creative (Isobar Polska)

Creative Group Head (Technology) & AI Lab Lead

Od sześciu lat zajmuje się w dentsu Polska kreatywnym wykorzystaniem technologii. Obecnie w ramach stanowiska Creative Group Head w dentsu Creative dba o możliwie najlepsze dopasowanie rozwiązań technologicznych do projektów klientów grupy. O nowych technologiach i ich zastosowaniu opowiada również w prasie, podczas prelekcji w kraju i za granicą, a także w ramach różnych inicjatyw edukacyjnych. Stoi na czele AI Labu, nowej komórki technologicznej Dentsu Polska specjalizującej się w wykorzystaniu potencjału uczenia maszynowego. Ma na swoim koncie projekty nagrodzone między innymi w konkursach KTR, Innovation, Effie oraz MIXX, w tym zeszłoroczne Best of Technology w konkursie KTR. Zasiadała m. in. w jury konkursów KTR oraz Golden Drum. Wraz z zespołem może pochwalić się realizacją projektów kreatywno-technologicznych m. in. dla takich klientów jak Skoda, adidas, Mastercard, McDonald’s.

  • Kaja Dobrzańska
  • Freelance Creative

  • Paweł Fabjański
  • Shoot Me Visual Artists

  • Mateusz Felsmann
  • TWIN. collective

  • Piotr Osiński
  • VMLY&R Poland

  • Szymon Pepliński
  • ING

  • Tomasz Przeździecki
  • _game changer

  • Kamila Staszczyszyn
  • MELT IMMERSIVE

  • Dagmara Witek-Kuśmider
  • Publicis Worldwide Polska

  • Tomasz Woźniak
  • Future Mind