TECHNOLOGY
Kampanie, pomysły i realizacje, w których marka i jej komunikacja w twórczy sposób wykorzystują nowe technologie. Projekty, w których w kreatywny sposób wykorzystane zostały istniejące lub nowe rozwiązania technologiczne; fizyczne i cyfrowe produkty zaprojektowane dla marek; projekty eksperymentalne; kreatywne działania e-commerce; kreatywne wykorzystanie danych.
-
-
Kreatywne wykorzystanie technologii w komunikacji.
-
-
-
website, web campaigns, use of social plaforms, etc.
-
-
-
-
PRODUKTY LUB OBIEKTY WYKORZYSTUJĄCE NOWE TECHNOLOGIE – NP. WEARABLES ZAPROJEKTOWANE DLA MAREK
Przykłady prac -
Nowatorskie projekty z obszaru e-commerce, ze szczególnym uwzględnieniem projektów w twórczy sposób wykorzystujących nowe technologie, np. chatboty, personalizację doświadczenia zakupowego, kanały social etc.
Przykłady prac
-
-
-
PROJEKTY, W KTÓRYCH NA WYRÓŻNIENIE ZASŁUGUJE NOWE, ORYGINALNE ROZWIĄZANIE TECHNOLOGICZNE OPRACOWANE NA POTRZEBY PROJEKTU I JEGO ZASTOSOWANIE. WSZELKIE PROJEKTY, W RAMACH KTÓRYCH OPRACOWANE ZOSTAŁY AUTORSKIE ALGORYTMY I URZĄDZENIA W ISTOTNYM STOPNIU WYKRACZAJĄCE POZA PROSTE WYKORZYSTANIE OGÓLNODOSTĘPNYCH, GOTOWYCH ROZWIĄZAŃ.
Przykłady prac -
Projekty eksperymentalne we wczesnych fazach rozwoju - niekoniecznie wdrożone na szeroką skalę, ale o dużym potencjale.
Przykłady prac -
-
Kreatywne wykorzystanie danych - projekty w oryginalny sposób wykorzystujące dane na potrzeby projektu, w tym wykorzystanie danych do opracowania projektu oraz w czasie rzeczywistym.
-
-
Projekty wykorzystujące technologie, zrealizowane przez twórców lub na rzecz twórców, lub na rzecz instytucji kultury.
-
- Alek Frydrych
- 180heartbeats + JUNG v. MATT
Creative Innovation Officer
Miał być pianistą, później programistą - został reklamiarzem. Studiował na Polsko Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych oraz Wyższej Szkole Sztuk Wizualnych i Nowych Mediów. Pracę w branży zaczynał 16 lat temu w Leo Burnett. Przez 8 lat zarządzał kreacją, obecnie łączy ten świat z technologią w 180 Heartbeats, gdzie pełni funkcję Creative Innovation Officer. Jego projekty były wielokrotnie nagradzane w konkursach kreatywnych w Polsce i na świecie min. pierwsze Grand Prix KTR za projekt digitalowy, Grand Prix Innovation, Złotymi Golden Drum, lwem w Cannes czy publikacjami w Lurzers. W zeszłym roku odebrał 4 złote KTR oraz kolejne Grand Prix Innovation "Innovation of the Year" za digitalowe doświadczenie "Telefon Anki". Nałogowy juror (KTR, YC, Mixx, YouTubeWorks, ...) Prywatnie fan hard sci-fi, entuzjasta gier komputerowych jako form fabularnych.
Więcej informacji wkrótce