Communication

Kategoria dla dużych i małych kampanii, pojedynczych egzekucji i pomysłów, których realizacja wykracza poza utarte komunikacyjne schematy, kreatywnie wykorzystuje media, a nawet tworzy nowe rozwiązania. Nowatorstwa szukamy zarówno w kampaniach komercyjnych, CSR, jak i społecznych i non profit.

Communication to kategoria, w której najważniejsza jest idea kreatywna wsparta solidną i ciekawą egzekucją. Nie bez znaczenia jest dobrze znaleziony insight, jego aktualność i siła zaangażowania, które potrafi wywołać.

  • Michał Sęk
  • Saatchi & Saatchi

Chief Creative Officer

Michał Sęk ma za sobą dwie dekady w branży reklamowej. Zajmował seniorskie stanowiska w J. Walter Thompson w Warszawie i Nowym Jorku oraz w DDB Warszawa, gdzie dwukrotnie pomógł zdobyć tytuł Agencji Roku KTR. Jako Creative Director, a później Executive Creative Director i Partner w 180heartbeats + JUNG v MATT, odegrał istotną rolę w uzyskaniu tytułu Agencji Roku KTR w 2020 i 2022 roku. Obecnie, jako Chief Creative Officer w Saatchi & Saatchi, zarządza kreacją, odpowiadając za wizję komunikacji dla kluczowych klientów. W 2024 roku Michał zapewnił Saatchi & Saatchi podwójny triumf – tytuły Agencji Roku Innovation Awards oraz Agencji Roku Mixx Awards. W tym samym roku był jednym z architektów kampanii, która zdobyła dwa Złote Effie, wyróżniając się jako jeden z najskuteczniejszych projektów tamtego czasu. W pierwszym roku swojej nowej roli poprowadził zespół Saatchi do zdobycia ponad 50 nagród, zapisując ten okres wśród najlepszych w historii agencji. W 2025 roku dołączył do elitarnego grona 200 BEST Digital Artists według Lürzer’s Archive. Przez lata jego praca zaowocowała ponad 150 nagrodami krajowymi i międzynarodowymi, m.in. Cannes Lions, D&AD, Epica, Clio Music, Clio Sports, Clio Health, Effie, Golden Drum, Kyiv International Advertising Festival czy Greenpeace Design, a także licznymi statuetkami KTR, w tym za Design Roku. Dwa lata z rzędu plasował się w Top 5 i Top 3 Design Studio of the Year KTR. Poza kampaniami Michał wyznacza standardy branży reklamowej, zasiadając w jury KTR, Cannes Young Creatives oraz międzynarodowych festiwali, takich jak New York Festivals, Golden Drum, Kyiv International Advertising Festival, Ad Black Sea czy YouTube Works. Od 2022 roku jest członkiem zarządu KTR, a od 2024 – częścią Saatchi Global Creative Council, gdzie pomaga kształtować kreatywny kierunek agencji na poziomie globalnym.

  • Więcej informacji wkrótce