Design

To kategoria, w której pomysł urzeczywistnia się w warstwie estetycznej i użytkowej. Dobrze adresuje potrzebę i w sposób kreatywny egzekwuje rozwiązanie, ingeruje w kształt produktu lub tworzy zupełnie nowy. Zgłoś tu: opakowanie, katalog, rodzinę piktogramów, metkę, layout, przestrzenną instalację, stronę internetową, pojedynczy logotyp lub cały system identyfikacji wizualnej – każdy zaprojektowany element ma istotny wpływ na to, co myślimy i jak doświadczamy danej marki. W zgłoszeniach poszukujemy oryginalności, warsztatu, konsekwencji.

Projekty zrealizowane dla klientów komercyjnych oraz organizacji społecznych.

 

      1. Projekt logo lub restylizacja/lifting istniejącego logo.

      2. SYSTEMY IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ MARKI, FIRMY, PRZEDSIĘWZIĘCIA, PRODUKTU, AKCJI PROMOCYJNEJ, USŁUGI, STACJI TV, KANAŁÓW, PROGRAMÓW TELEWIZYJNYCH ITP. PROJEKTY CAŁKOWICIE NOWE ORAZ POWSTAŁE W PROCESIE REBRANDINGU.

      3. Ulotki, zaproszenia, menu, programy teatralne, kinowe, materiały promujące wydarzenia kulturalne, kartki pocztowe i okolicznościowe, zaproszenia, direct mail, kalendarze, odzież Gadżety promocyjne i firmowe itp.

      4. Plakaty (filmowy, wydarzenia, wystawy, reklamowy itd.)

      5. PROJEKTY WYDAWNICTW REKLAMOWYCH, KSIĄŻKOWYCH I ALBUMOWYCH. WYDAWNICTWA KORPORACYJNE I AUTOPROMOCYJNE. BROSZURY KORPORACYJNE, RAPORTY ROCZNE, MATERIAŁY PRASOWE (PRESS KIT), KATALOGI PRODUKTÓW LUB USŁUG. OKŁADKI KSIĄŻEK, ALBUMÓW. PROJEKTY GRAFICZNE GAZET, CZASOPISM. OKŁADKI DZIENNIKÓW LOKALNYCH LUB OGÓLNOPOLSKICH. OKŁADKI WYDAWNICTW PERIODYCZNYCH (TYGODNIK, DWUTYGODNIK, MIESIĘCZNIK, KWARTALNIK, ROCZNIK ITP.). ROZKŁADÓWKI DZIENNIKÓW LUB WYDAWNICTW PERIODYCZNYCH. PEŁNE KOLUMNY DZIENNIKA LUB WYDAWNICTWA PERIODYCZNEGO. I INNE FORMY.

    1. Projekty graficzne i strukturalne: opakowania pojedynczego produktu, systemy opakowań.

    2. Stałe i czasowe instalacje w przestrzeni publicznej.

      1. ELEMENTY I CAŁOŚCIOWY WYSTRÓJ SKLEPÓW. STACJONARNYCH LUB MOBILNYCH PUNKTÓW SPRZEDAŻY. DYSTRYBUTORY, EKSPOZYCJA TOWARU, MATERIAŁY POS ITP.

      2. INSTALACJE PRZESTRZENNE, OBIEKTY, PRZEDSIĘWZIĘCIA, EVENTY ITP.

      3. PIKTOGRAMY, SYSTEMY INFORMACJI WIZUALNEJ W MIASTACH, PRZESTRZENIACH PUBLICZNYCH, KOMERCYJNYCH, INSTYTUCJONALNYCH, ZAPROJEKTOWANYCH NA EVENTY ITP.

    3. Strony internetowe, podstrony, bannery, szeroko rozumiane media online, infokioski, aplikacje, gry, animacje itp.

      1. Strony narracyjne, "filmy" cyfrowe.

      2. Aplikacje funkcjonalne, niezaleznie od tego, czy są na mobile, tablecie, czy webowe.

      3. Długie animacje.

      4. Instalacje z przecięcia świata rzeczywistego i cyfrowego

      5. Gry.

      6. W tej podkategorii doceniamy poziom warsztatu w projektowaniu i implementacji szeroko rozumianego interfejsu użytkownika oraz całościowego doświadczenia interakcji.

    4. Kreatywne wykorzystanie typografii w komunikacji.

    5. Zaprojektowanie produktów rozwiązujących potrzebę odbiorców / użytkowników. Jury będzie oceniać: formę, funkcję, rozwiązywanie problemów, innowację oraz produkcję

    6. Wizualizacje danych w mediach cyfrowych i analogowych.

Projekty zrealizowane dla twórców oraz instytucji kultury, w tym projekty artystyczne. 

 

Więcej informacji wkrótce

Więcej informacji wkrótce