WSPIERAJ MŁODE TALENTY ZOSTAŃ PARTNEREM YOUNG CREATIVES!

Młodzi i kreatywni po raz kolejny będą mieli szansę sprawdzić swoje możliwości przed gronem najlepszych ekspertów pracując dla największych brandów na rynku. Twoja marka może do nich dołączyć! Szukamy partnerów do tegorocznej edycji Young Creatives.

 

Program Young Creative stworzony jest od 25 lat przez KTR oraz powstaje we współpracy z Twórcami reklamowymi oraz największymi festiwalami kreatywności na świecie- Cannes Lions oraz Eurobest Festival.
 

Przez ten czas powstały setki projektów, które udowodniły, że Young Creatives to kuźnia talentów branży reklamowej, wymiana doświadczeń i wiedzy. Co więcej wiele z idei powstałych w wyniku konkursu zostało z sukcesami wdrożonych.

 

Program skierowany jest do młodych pracowników branży reklamowej. Zakwalifikowani mają za zadanie przygotować pracę stanowiącą odpowiedź na brief zadany przez partnerski brand. W efekcie ich rywalizacji powstają projekty kampanii zintegrowanej, strategie komunikacji, strategie działań PR-owych, layouty reklam drukowanych czy koncepcje spotów ATL-owych. Prace oceniane są przez doświadczonych liderów branży reklamowej oraz przedstawicieli brandu partnerskiego.

 

Dzięki współpracy z najlepszymi ekspertami oraz młodymi kreatywnymi klient konkursu otrzymuje intensywny „weekend” z najlepszą, najlepiej zmotywowaną agencją kreatywną na rynku.

 

CO TO OZNACZA? JAKIE SĄ KORZYŚCI?

 

UCZESTNICY – Możliwość współpracy na innych warunkach niż panują w rzeczywistości agencja-klient – bezpośrednia praca z młodymi kreatywnymi daje szanse na otrzymanie świeżych, odważnych i kreatywnych pomysłów, które być może nigdy nie ujrzałby światła dziennego. A to wszystko w rekordowo szybkim czasie!

 

WSPARCIE MERYTORYCZNE – Marka decydując się na partnerstwo otrzymuje wsparcie merytoryczne na dwóch etapach

 

⦁ Brief – zadanie dla uczestników tworzone jest we współpracy marka + strateg/żka zasiadający/a w jury konkursu dzięki temu marka może otrzymać inne spojrzenie na problem, z którym się mierzy.

 

⦁ Obrady – powstałe w wyniku konkursu koncepcje oceniane są przez jury, w skład którego wchodzą doświadczeni pracownicy branży marketingowej + klient. Podczas oceny prac jury komentuje każdy pomysł, wskazuje rzeczy warte uwagi, kierunki, w których warto go rozwijać. Tym samym wszystkie pomysły zyskują komentarz ekspercki.

 

LICZBY – 1 brief to ponad 20 różnych pomysłów na kampanie, które klient może dowolnie zrealizować.

 

ROZPOZNAWALNOŚĆ – Konkurs Young Creatives tworzymy od 25 lat, zbudowaliśmy ugruntowaną pozycję, dzięki której cieszymy się rozpoznawalnością oraz frekwencją. Co roku w konkursie startuje ponad 1000 osób.

 

W ramach YC współpracowaliśmy m. in z markami takimi jak: Netflix, IKEA, Samsung, Adidas, Philips, PLAY, Lotto, Wedel, Red Bull, Innogy Polska, mBank, BNP Paribas, Lirene i inni.

 

Tak udział w konkursie wspominają poprzedni partnerzy konkursu:

 

„Korzyści wynikające z konkursu YC rozpatrywałbym wielopoziomowo. Jeśli chodzi o mBank, to dzięki wsparciu tego wydarzenia uzyskaliśmy kilkanaście dobrze przemyślanych i mocnych konceptów na kampanię reklamową nowego produktu” ~mBank

 

„Zwycięska praca jest kwintesencją perfekcyjnej konstrukcji visuala printowego – odpowiada na wszystkie potrzeby briefu pod kątem strategicznym, jak również czytelności przekazu i czystości designe’u” ~ Innogy Polska

W celu otrzymania spersonalizowanej oferty współpracy zapraszamy do kontaktu mailowego Damian.Tokarski@sar.org.pl