YOUNG CREATIVES. IKEA FILMS.
W konkursie Young Creatives tworzymy przestrzeń do współpracy między markami, a najlepszymi młodymi talentami z agencji reklamowych, PR-owych, mediowych, designu i digitalu. Dla uczestników to okazja na sprawdzenie umiejętności kreatywnego myślenia, a dla marek otrzymania wielu nieszablonowych pomysłów przygotowanych w odpowiedzi na brief. W tym roku partnerem kategorii Film była IKEA.
Uczestnicy mieli jedynie 24 godziny na przygotowanie i zwizualizowanie pomysłu. Brief wyjątkowy, w odpowiedzi na który uczestnicy zdecydowali udać się do dobrze znanych stacjonarnych szwedzkich sklepów by nakręcić materiały wideo przy użyciu dostępnych na ekspozycji produków.
"Zwycięski pomysł zawierał w sobie to, co w głosie IKEA jest najważniejsze – prostotę i zabawę. Nagrodzone video to błyskotliwe przedstawienie powodów, dla których warto odwiedzić nasze sklepy, bawiąc się w naszych wnętrzach i testując różnorodne produkty. To, co szczególnie zwróciło naszą uwagę to także wyczucie formatu i odpowiednie dostosowanie treści pod Tik-Toka, Instagram Reels czy YouTube Shorts." - mówi Aleksandra Młyńska, Krajowy Online Content Team Leader w @Ikeapolska
Aleksandra opowiedziała również o własnych odczuciach dotyczących współpracy zarówno jako Jurorka i reprezentantka partnera kategorii film w Konkursie Young Creatives. "Warto przystąpić do konkursu, bo to wyjątkowa szansa na zderzenie się z młodymi, kreatywnymi twórcami, a tym samym ogromna dawka inspiracji i świeżości spojrzenia. Udział w Young Creatives był dla nas świetną okazją do tego, aby posłuchać głosu młodego pokolenia i dać im pełną dowolność w zobrazowaniu tego, jak widzą i czują markę IKEA. Lubimy testować nowe metody pracy i zapewniać wolność w tworzeniu, bo jesteśmy przekonani, że radość twórców przekłada się na radość odbiorców."