Klub Twórców Reklamy

Young Creatives

Zostań Partnerem Regulamin Young Creatives Eurobest 2020 Formularz Young Creatives Eurobest 2020 Zasady YC Eurobest 2020 Prace YC Cannes 2020 Prace YC Cannes 2019

Young Creatives to całoroczny program skierowany do młodych pracowników branży komunikacji marketingowej.

To platforma wymiany doświadczeń, prezentacji młodych talentów z branży reklamowej i około reklamowej w Polsce i na świecie. Co roku we wszystkich wydarzeniach Young Creatives bierze udział ponad 1000 osób.

Konkursy Young Creatives dają możliwość zmierzenia się z prawdziwymi briefami klientów oraz oceną ekspertów z branży. Prace są oceniane przez dyrektorów kreatywnych, strategów, reżyserów, designerów, fotografików.

Konkursy są jednocześnie polskimi eliminacjami do międzynarodowych finałów:

– Young Lions Competition w Cannes
– Eurobest Young Creatives Integrated Competition

Edycja Eurobest

YC Integrated

Konkurs dla młodych kreatywnych, którzy w wieku 30 lat lub mniej (urodzeni po 30 listopada 1989). W konkursie mogą brać udział wyłącznie 2 -osobowe zespoły.

W ramach konkursu o wyznaczonej uprzednio godzinie odbędzie się briefing online, w trakcie którego uczestnikom przedstawiony zostanie brief kreatywny przygotowany przez jury oraz partnera konkursu. Bezpośrednio po otrzymaniu briefu uczestnicy przystąpią do przygotowywania prac konkursowych. Prace konkursowe muszą być przygotowane według założeń opisanych w briefie, zgodnie z następującymi wymogami:

  • praca konkursowa polega na opracowaniu projektu kampanii zintegrowanej (z przykładami egzekucji w min. dwóch kanałach komunikacji) w postaci prezentacji PDF (maksimum 10 slajdów + 1 podsumowujący)
  • praca konkursowa musi być przygotowana w polskiej lub angielskiej wersji językowej
  • termin oddania Pracy Konkursowej mija po upływie 48 godzin od momentu otrzymania Briefu

Laureaci otrzymają nagrodę w postaci zakwalifikowania się do finału Young Creatives Integrated Competition

Czytaj więcej

Edycja Cannes Lions

Print

Zadanie konkursowe polega na stworzeniu layout’u reklamy prasowej.

Czytaj więcej

Digital

Zadanie konkursowe polega na opracowaniu zintegrowanej kampanii w Social Media.

Czytaj więcej

Film

Zadanie konkursowe polega na nakręceniu 60-sekundowego filmu.

Czytaj więcej

Design

Zadanie konkursowe polega na opracowaniu znaku graficznego, logotypu produktu lub opakowania lub innego projektu lub wzoru graficznego.

Czytaj więcej

PR

Zadanie konkursowe polega na opracowaniu projektu strategii działań PR. W kategorii startować mogą wyłącznie pracownicy agencji PR lub działów PR w agencjach reklamowych.

Czytaj więcej

Clients

Zadanie konkursowe polega na opracowaniu briefu kreatywnego.  

Czytaj więcej

Media

Zadanie polega na opracowaniu strategii działań mediowych.

Czytaj więcej

Zasady YC Cannes 2020

Aktualności

Young Creatives

Zwycięzcy Young Creatives Eurobest’20

W tym roku uczestnicy konkursu Young Creatives Eurobest startowali w jednej kategorii Young Creatives INTEGRATED, w której nagrodę...

Young Creatives

Przewodniczący Young Creatives Eurobest INTEGRATED’20

  Piotr Osiński – Regional Creative Director w VMLY&R Poland, związany z branżą reklamową od 14 lat. Fascynuje...

Young Creatives

Young Creatives Eurobest 2020

Deadline zgłoszeń do tegorocznej edycji konkursu Young Creatives Eurobest przypada na 23 października! W tym roku na zainteresowanych...

Young Creatives

DESIGN WARS: POJEDYNEK O CANNES

JUŻ WE WRZEŚNIU 22.09 DRUGA EDYCJA DESIGN WARS CZYLI POJEDYNEK GRAFIKÓW NA ŻYWO! Już 22 września w warszawskim newonce.bar odbędzie...

Young Creatives

Prace YC Cannes 2020

Print Nagroda główna Young Creatives Cannes 2020 – Pablo Dominguez Agregan i Bartosz Bulak (DDB Warszawa/DWL) Digital Nagroda...

Young Creatives

Młodzi kreatywni wyłonieni!

Przedstawiamy finalistów Young Creatives Cannes 2020 15 maja wieczorem, na antenie newonce.radio zostali wyłonieni finaliści tegorocznej...

Young Creatives