TECHNOLOGY

Kampanie, pomysły i realizacje, w których marka i jej komunikacja w twórczy sposób wykorzystują nowe technologie. Projekty, w których w kreatywny sposób wykorzystane zostały istniejące lub nowe rozwiązania technologiczne; fizyczne i cyfrowe produkty zaprojektowane dla marek; projekty eksperymentalne; kreatywne działania e-commerce; kreatywne wykorzystanie danych.

    1. Kreatywne wykorzystanie technologii w komunikacji.

      1.   

      2.    

      3. website, web campaigns, use of social plaforms, etc.

      4.   

      5.     

      6.     

      7. PRODUKTY LUB OBIEKTY WYKORZYSTUJĄCE NOWE TECHNOLOGIE – NP. WEARABLES ZAPROJEKTOWANE DLA MAREK

        Przykłady prac
      8. Nowatorskie projekty z obszaru e-commerce, ze szczególnym uwzględnieniem projektów w twórczy sposób wykorzystujących nowe technologie, np. chatboty, personalizację doświadczenia zakupowego, kanały social etc. 

        Przykłady prac
      1. PROJEKTY, W KTÓRYCH NA WYRÓŻNIENIE ZASŁUGUJE NOWE, ORYGINALNE ROZWIĄZANIE TECHNOLOGICZNE OPRACOWANE NA POTRZEBY PROJEKTU I JEGO ZASTOSOWANIE. WSZELKIE PROJEKTY, W RAMACH KTÓRYCH OPRACOWANE ZOSTAŁY AUTORSKIE ALGORYTMY I URZĄDZENIA W ISTOTNYM STOPNIU WYKRACZAJĄCE POZA PROSTE WYKORZYSTANIE OGÓLNODOSTĘPNYCH, GOTOWYCH ROZWIĄZAŃ.

        Przykłady prac
      2. Projekty eksperymentalne we wczesnych fazach rozwoju - niekoniecznie wdrożone na szeroką skalę, ale o dużym potencjale.

        Przykłady prac
      3.    

      4. Kreatywne wykorzystanie danych - projekty w oryginalny sposób wykorzystujące dane na potrzeby projektu, w tym wykorzystanie danych do opracowania projektu oraz w czasie rzeczywistym.

    2. Projekty wykorzystujące technologie, zrealizowane przez twórców lub na rzecz twórców, lub na rzecz instytucji kultury.  

  • Alek Frydrych
  • 180heartbeats + JUNG v. MATT

Creative Innovation Officer

Miał być pianistą, później programistą - został reklamiarzem. Studiował na Polsko Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych oraz Wyższej Szkole Sztuk Wizualnych i Nowych Mediów. Pracę w branży zaczynał 16 lat temu w Leo Burnett. Przez 8 lat zarządzał kreacją, obecnie łączy ten świat z technologią w 180 Heartbeats, gdzie pełni funkcję Creative Innovation Officer. Jego projekty były wielokrotnie nagradzane w konkursach kreatywnych w Polsce i na świecie min. pierwsze Grand Prix KTR za projekt digitalowy, Grand Prix Innovation, Złotymi Golden Drum, lwem w Cannes czy publikacjami w Lurzers. W zeszłym roku odebrał 4 złote KTR oraz kolejne Grand Prix Innovation "Innovation of the Year" za digitalowe doświadczenie "Telefon Anki". Nałogowy juror (KTR, YC, Mixx, YouTubeWorks, ...) Prywatnie fan hard sci-fi, entuzjasta gier komputerowych jako form fabularnych.

Więcej informacji wkrótce