ENTERTAINMENT

Kategoria dla projektów, pomysłów, idei i kampanii, które reprezentują wszystko co najciekawsze we współczesnej rozrywce - zarówno, jeśli chodzi o kolaborację marek i twórców, jak i projekty powstałe bez kontekstu marki.

 

Zgłoszenia będą oceniane wg poniższych kryteriów: Pomysł (40%), Egzekucja (40%), Rezultat*(20%).

    1. Wszelkie kolaboracje pomiędzy muzykami a markami – festiwale, teledyski, kampanie wykorzystujące muzyków lub osoby z branży muzycznej etc.

      przykłady prac
    2. Wszelkie realizacje w przestrzeni – koncerty, festiwale, eventy, które zwiększają zaangażowanie konsumenta.

      Przykłady prac
    3. Wszelkie realizacje w przestrzeni zewnętrznej, działające poza sztandarowymi mediami np. Ambient, Ambush, Guerilla, Murale oraz Instalacje 

      Przykłady prac
    4. Realizacje stworzone do mediów społecznościowych

      Przykłady prac
    5. Realizacje stworzone dla radia i innych platform audio, w tym podcasty.

      Przykłady prac
    6. Gry i aplikacje na wszystkie urządzenia w tym konsole; integracja marki w nowe lub istniejące gry i aplikacje. Działania angażujące gamerów, streamerów oraz ich odbiorców.

      przykłady prac
    7. Wszelkie realizacje, w których konsumenci i fani są w centrum i to oni pomagają marce zaangażować i zaktywować innych stając się nieodzowną częścią idei.

      przykłady prac
    8. Wszelkie realizacje, w których influencerzy, artyści i wszelkiej maści talenty, pomagają marce zaangażować i zaktywować konsumentów.

      przykłady prac
    9. Wszelkie kolaboracje pomiędzy sportowcami (w tym e-sportowcami) a markami – turnieje, streamy, eventy oraz kampanie wykorzystujące sportowców i e-sportowców do zaangażowania konsumentów.

      przykłady prac
    10. Filmy fiction, non-fiction i teledyski w TV, kinach, VOD i wszelakich formatach digital w tym livestream.

      Przykłady prac
    11. Filmy fiction, non-fiction i teledyski w TV, kinach, VOD i wszelakich formatach digital w tym livestream.

      Przykłady prac
    12. Serie dwóch lub więcej filmów fiction i non-fiction w TV, kinach, VOD i wszelakich formatach digital.

      przykłady prac

Kampanie, pomysły i realizacje, w których marka i jej komunikacja wychodzą poza codzienne formaty reklamowe i stają się integralną częścią większej historii lub doświadczenia. Idee, które stają się rozrywką i która angażuje konsumentów, nie zawsze stawiając markę na pierwszym miejscu.

 

    1. Teledyski zrealizowane na rzecz twórców.

      Przykłady prac
    2. Wszelkie realizacje w przestrzeni – koncerty, festiwale, eventy.

      Przykłady prac
    3. Wszelkie realizacje w przestrzeni zewnętrznej, działające poza sztandarowymi mediami oraz Instalacje.

    4. Treści i działania tworzone w obszarze mediów społecznościowych.

      Przykłady prac
    5. Treści i działania w obaszarze radia, podcastów itp..

      Przykłady prac
    6. Gry i aplikacje na wszystkie urządzenia w tym konsole. Grę należy zgłosić w wybranych podkategoriach F01, F02, F03

      1. Gry wyróżniające się storytellingiem.

      2. Gry wyróżniające się Craftem, np. Ilustracje, Animacje, Dźwięk itp.

      3. Gry poruszające ważne dla społeczeństwa tematy.

    7. Działania wykorzystujące nowe technologie lub kreatywnie wykorzystujące istniejące technologie.

    8. Miejsce na prace, których nie można zakwalifikować w pozostałych podkategoriach.

      UWAGA: Zgłoszenie pracy w tej podkategorii wyklucza możliwość zgłoszenia w pozostałych podkategorach.

Działania twórców lub na rzecz twórców treści rozrywkowych i instytucji kultury. Jury będzie oceniało pomysł (50%) oraz wykonanie (50%). Wszelkie kolaboracje miedzy twórcami a markami należy zgłaszać w Branded Entertainment. Zgłoszenie pracy w Culture wyklucza możliwość zgłoszenia w Branded Entertainment. 

 

  • Tytus Klepacz
  • Here Comes The Sun

Creative Director & Co-Founder

Dyrektor kreatywny i jeden z założycieli agencji kreatywnej Here Comes The Sun oraz współwłaściciel i kurator galerii sztuki współczesnej Galeria Lotna. Absolwent Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na UJ oraz Historii Sztuki Nowoczesnej PAN. Tytus zasiada w zarządzie Klubu Twórców Reklamy; jest członkiem Obywatelskie Forum Sztuki Współczesnej. Od 20 lat tworzy reklamy i komunikację nagradzane na festiwalach w Polsce i na świecie - w tym na tych najważniejsze jak Cannes Lions, One Show New York i D&AD London. Wieloletni juror i panelista festiwali reklamowych.

  • Więcej informacji wkrótce