ENTERTAINMENT
Kategoria dla projektów, pomysłów, idei i kampanii, które reprezentują wszystko co najciekawsze we współczesnej rozrywce - zarówno, jeśli chodzi o kolaborację marek i twórców, jak i projekty powstałe bez kontekstu marki.
Zgłoszenia będą oceniane wg poniższych kryteriów: Pomysł (40%), Egzekucja (40%), Rezultat*(20%).
-
-
Wszelkie kolaboracje pomiędzy muzykami a markami – festiwale, teledyski, kampanie wykorzystujące muzyków lub osoby z branży muzycznej etc.
przykłady prac -
Wszelkie realizacje w przestrzeni – koncerty, festiwale, eventy, które zwiększają zaangażowanie konsumenta.
Przykłady prac -
Wszelkie realizacje w przestrzeni zewnętrznej, działające poza sztandarowymi mediami np. Ambient, Ambush, Guerilla, Murale oraz Instalacje
Przykłady prac -
Realizacje stworzone do mediów społecznościowych
Przykłady prac -
Realizacje stworzone dla radia i innych platform audio, w tym podcasty.
Przykłady prac -
Gry i aplikacje na wszystkie urządzenia w tym konsole; integracja marki w nowe lub istniejące gry i aplikacje. Działania angażujące gamerów, streamerów oraz ich odbiorców.
przykłady prac -
Wszelkie realizacje, w których konsumenci i fani są w centrum i to oni pomagają marce zaangażować i zaktywować innych stając się nieodzowną częścią idei.
przykłady prac -
Wszelkie realizacje, w których influencerzy, artyści i wszelkiej maści talenty, pomagają marce zaangażować i zaktywować konsumentów.
przykłady prac -
Wszelkie kolaboracje pomiędzy sportowcami (w tym e-sportowcami) a markami – turnieje, streamy, eventy oraz kampanie wykorzystujące sportowców i e-sportowców do zaangażowania konsumentów.
przykłady prac -
Filmy fiction, non-fiction i teledyski w TV, kinach, VOD i wszelakich formatach digital w tym livestream.
Przykłady prac -
Filmy fiction, non-fiction i teledyski w TV, kinach, VOD i wszelakich formatach digital w tym livestream.
Przykłady prac -
Serie dwóch lub więcej filmów fiction i non-fiction w TV, kinach, VOD i wszelakich formatach digital.
przykłady prac
-
Kampanie, pomysły i realizacje, w których marka i jej komunikacja wychodzą poza codzienne formaty reklamowe i stają się integralną częścią większej historii lub doświadczenia. Idee, które stają się rozrywką i która angażuje konsumentów, nie zawsze stawiając markę na pierwszym miejscu.
-
-
Teledyski zrealizowane na rzecz twórców.
Przykłady prac -
Wszelkie realizacje w przestrzeni – koncerty, festiwale, eventy.
Przykłady prac -
Wszelkie realizacje w przestrzeni zewnętrznej, działające poza sztandarowymi mediami oraz Instalacje.
-
Treści i działania tworzone w obszarze mediów społecznościowych.
Przykłady prac -
Treści i działania w obaszarze radia, podcastów itp..
Przykłady prac -
Gry i aplikacje na wszystkie urządzenia w tym konsole. Grę należy zgłosić w wybranych podkategoriach F01, F02, F03
-
Gry wyróżniające się storytellingiem.
-
Gry wyróżniające się Craftem, np. Ilustracje, Animacje, Dźwięk itp.
-
Gry poruszające ważne dla społeczeństwa tematy.
-
-
Działania wykorzystujące nowe technologie lub kreatywnie wykorzystujące istniejące technologie.
-
Miejsce na prace, których nie można zakwalifikować w pozostałych podkategoriach.
UWAGA: Zgłoszenie pracy w tej podkategorii wyklucza możliwość zgłoszenia w pozostałych podkategorach.
-
Działania twórców lub na rzecz twórców treści rozrywkowych i instytucji kultury. Jury będzie oceniało pomysł (50%) oraz wykonanie (50%). Wszelkie kolaboracje miedzy twórcami a markami należy zgłaszać w Branded Entertainment. Zgłoszenie pracy w Culture wyklucza możliwość zgłoszenia w Branded Entertainment.
- Tytus Klepacz
- Here Comes The Sun
Creative Director & Co-Founder
Dyrektor kreatywny i jeden z założycieli agencji kreatywnej Here Comes The Sun oraz współwłaściciel i kurator galerii sztuki współczesnej Galeria Lotna. Absolwent Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na UJ oraz Historii Sztuki Nowoczesnej PAN. Tytus zasiada w zarządzie Klubu Twórców Reklamy; jest członkiem Obywatelskie Forum Sztuki Współczesnej. Od 20 lat tworzy reklamy i komunikację nagradzane na festiwalach w Polsce i na świecie - w tym na tych najważniejsze jak Cannes Lions, One Show New York i D&AD London. Wieloletni juror i panelista festiwali reklamowych.
- Więcej informacji wkrótce