ENTERTAINMENT

Kategoria dla projektów, pomysłów, idei i kampanii, które reprezentują wszystko co najciekawsze we współczesnej rozrywce - zarówno, jeśli chodzi o kolaborację marek i twórców, jak i projekty powstałe bez kontekstu marki.

    1. Wszelkie kolaboracje pomiędzy muzykami a markami – festiwale, teledyski, kampanie wykorzystujące muzyków lub osoby z branży muzycznej etc.

      przykłady prac
    2. Wszelkie realizacje w przestrzeni – koncerty, festiwale, eventy, które zwiększają zaangażowanie konsumenta.

    3. Wszelkie realizacje w przestrzeni zewnętrznej, działające poza sztandarowymi mediami np. Ambient, Ambush, Guerilla, Murale oraz Instalacje 

    4. Realizacje stworzone do mediów społecznościowych

    5. Realizacje stworzone dla radia i innych platform audio, w tym podcasty.

    6. Gry i aplikacje na wszystkie urządzenia w tym konsole; integracja marki w nowe lub istniejące gry i aplikacje. Działania angażujące gamerów, streamerów oraz ich odbiorców.

      przykłady prac
    7. Wszelkie realizacje, w których konsumenci i fani są w centrum i to oni pomagają marce zaangażować i zaktywować innych stając się nieodzowną częścią idei.

      przykłady prac
    8. Wszelkie realizacje, w których influencerzy, artyści i wszelkiej maści talenty, pomagają marce zaangażować i zaktywować konsumentów.

      przykłady prac
    9. Wszelkie kolaboracje pomiędzy sportowcami (w tym e-sportowcami) a markami – turnieje, streamy, eventy oraz kampanie wykorzystujące sportowców i e-sportowców do zaangażowania konsumentów.

      przykłady prac
    10. Filmy fiction, non-fiction i teledyski w TV, kinach, VOD i wszelakich formatach digital w tym livestream.

      Przykłady prac
    11. Filmy fiction, non-fiction i teledyski w TV, kinach, VOD i wszelakich formatach digital w tym livestream.

    12. Serie dwóch lub więcej filmów fiction i non-fiction w TV, kinach, VOD i wszelakich formatach digital.

      przykłady prac

Kampanie, pomysły i realizacje, w których marka i jej komunikacja wychodzą poza codzienne formaty reklamowe i stają się integralną częścią większej historii lub doświadczenia. Idee, które stają się rozrywką i która angażuje konsumentów, nie zawsze stawiając markę na pierwszym miejscu.

 

    1. Teledyski zrealizowane na rzecz twórców.

    2. Wszelkie realizacje w przestrzeni – koncerty, festiwale, eventy.

    3. Wszelkie realizacje w przestrzeni zewnętrznej, działające poza sztandarowymi mediami oraz Instalacje.

    4. Treści i działania tworzone w obszarze mediów społecznościowych.

    5. Treści i działania w obaszarze radia, podcastów itp..

    6. Gry i aplikacje na wszystkie urządzenia w tym konsole. Grę należy zgłosić w wybranych podkategoriach F01, F02, F03

      1. Gry wyróżniające się storytellingiem.

      2. Gry wyróżniające się Craftem, np. Ilustracje, Animacje, Dźwięk itp.

      3. Gry poruszające ważne dla społeczeństwa tematy.

    7. Działania wykorzystujące nowe technologie lub kreatywnie wykorzystujące istniejące technologie.

    8. Miejsce na prace, których nie można zakwalifikować w pozostałych podkategoriach.

      UWAGA: Zgłoszenie pracy w tej podkategorii wyklucza możliwość zgłoszenia w pozostałych podkategorach.

Działania twórców lub na rzecz twórców treści rozrywkowych i instytucji kultury. Jury będzie oceniało pomysł (50%) oraz wykonanie (50%). Wszelkie kolaboracje miedzy twórcami a markami należy zgłaszać w Branded Entertainment. Zgłoszenie pracy w Culture wyklucza możliwość zgłoszenia w Branded Entertainment. 

 

  • Łukasz Szczybelski
  • Feeders Agency

Creative Director & Co-Founder

Od 15 lat w branży reklamowej. Na koncie ma blisko 80 nagród otrzymanych zarówno w polskich, jak zagranicznych konkursach reklamowych. Pracował dla największych marek w Polsce i klientów w regionie CEE. Łukasz wierzy, że łączenie marek z ciekawymi twórcami wokół wyrazistych idei dających rozrywkę to świetny przepis na wyjątkowy i wyróżnialny content. Content, który sam zaczyna żyć w przestrzeni digitalowej.

  • Dawid Kaźmierczak
  • Polot

Founder & Chief Content Officer

  • Tytus Klepacz
  • Endless

Creative Director & Partner

  • Ewa Nitkiewicz-Stasiak
  • Red Bull

National Culture Marketing Manager

  • Joanna Nowak
  • TikTok

Creative Strategist

  • Dorota Nowakowska
  • Żywiec Męskie Granie

Brand Manager

  • Marcin Pyszora
  • Heart & Science

Strategy Director

  • Aleksandra Stryjek
  • CD PROJEKT RED

Global Marketing Lead