ENTERTAINMENT
Kategoria dla projektów, pomysłów, idei i kampanii, które reprezentują wszystko co najciekawsze we współczesnej rozrywce - zarówno, jeśli chodzi o kolaborację marek i twórców, jak i projekty powstałe bez kontekstu marki.
-
-
Wszelkie kolaboracje pomiędzy muzykami a markami – festiwale, teledyski, kampanie wykorzystujące muzyków lub osoby z branży muzycznej etc.
przykłady prac -
Wszelkie realizacje w przestrzeni – koncerty, festiwale, eventy, które zwiększają zaangażowanie konsumenta.
-
Wszelkie realizacje w przestrzeni zewnętrznej, działające poza sztandarowymi mediami np. Ambient, Ambush, Guerilla, Murale oraz Instalacje
-
Realizacje stworzone do mediów społecznościowych
-
Realizacje stworzone dla radia i innych platform audio, w tym podcasty.
-
Gry i aplikacje na wszystkie urządzenia w tym konsole; integracja marki w nowe lub istniejące gry i aplikacje. Działania angażujące gamerów, streamerów oraz ich odbiorców.
przykłady prac -
Wszelkie realizacje, w których konsumenci i fani są w centrum i to oni pomagają marce zaangażować i zaktywować innych stając się nieodzowną częścią idei.
przykłady prac -
Wszelkie realizacje, w których influencerzy, artyści i wszelkiej maści talenty, pomagają marce zaangażować i zaktywować konsumentów.
przykłady prac -
Wszelkie kolaboracje pomiędzy sportowcami (w tym e-sportowcami) a markami – turnieje, streamy, eventy oraz kampanie wykorzystujące sportowców i e-sportowców do zaangażowania konsumentów.
przykłady prac -
Filmy fiction, non-fiction i teledyski w TV, kinach, VOD i wszelakich formatach digital w tym livestream.
Przykłady prac -
Filmy fiction, non-fiction i teledyski w TV, kinach, VOD i wszelakich formatach digital w tym livestream.
-
Serie dwóch lub więcej filmów fiction i non-fiction w TV, kinach, VOD i wszelakich formatach digital.
przykłady prac
-
Kampanie, pomysły i realizacje, w których marka i jej komunikacja wychodzą poza codzienne formaty reklamowe i stają się integralną częścią większej historii lub doświadczenia. Idee, które stają się rozrywką i która angażuje konsumentów, nie zawsze stawiając markę na pierwszym miejscu.
-
-
Teledyski zrealizowane na rzecz twórców.
-
Wszelkie realizacje w przestrzeni – koncerty, festiwale, eventy.
-
Wszelkie realizacje w przestrzeni zewnętrznej, działające poza sztandarowymi mediami oraz Instalacje.
-
Treści i działania tworzone w obszarze mediów społecznościowych.
-
Treści i działania w obaszarze radia, podcastów itp..
-
Gry i aplikacje na wszystkie urządzenia w tym konsole. Grę należy zgłosić w wybranych podkategoriach F01, F02, F03
-
Gry wyróżniające się storytellingiem.
-
Gry wyróżniające się Craftem, np. Ilustracje, Animacje, Dźwięk itp.
-
Gry poruszające ważne dla społeczeństwa tematy.
-
-
Działania wykorzystujące nowe technologie lub kreatywnie wykorzystujące istniejące technologie.
-
Miejsce na prace, których nie można zakwalifikować w pozostałych podkategoriach.
UWAGA: Zgłoszenie pracy w tej podkategorii wyklucza możliwość zgłoszenia w pozostałych podkategorach.
-
Działania twórców lub na rzecz twórców treści rozrywkowych i instytucji kultury. Jury będzie oceniało pomysł (50%) oraz wykonanie (50%). Wszelkie kolaboracje miedzy twórcami a markami należy zgłaszać w Branded Entertainment. Zgłoszenie pracy w Culture wyklucza możliwość zgłoszenia w Branded Entertainment.
- Łukasz Szczybelski
- Feeders Agency
Creative Director & Co-Founder
Od 15 lat w branży reklamowej. Na koncie ma blisko 80 nagród otrzymanych zarówno w polskich, jak zagranicznych konkursach reklamowych. Pracował dla największych marek w Polsce i klientów w regionie CEE. Łukasz wierzy, że łączenie marek z ciekawymi twórcami wokół wyrazistych idei dających rozrywkę to świetny przepis na wyjątkowy i wyróżnialny content. Content, który sam zaczyna żyć w przestrzeni digitalowej.
- Dawid Kaźmierczak
- Polot
Founder & Chief Content Officer
- Tytus Klepacz
- Endless
Creative Director & Partner
- Ewa Nitkiewicz-Stasiak
- Red Bull
National Culture Marketing Manager
- Joanna Nowak
- TikTok
Creative Strategist
- Dorota Nowakowska
- Żywiec Męskie Granie
Brand Manager
- Marcin Pyszora
- Heart & Science
Strategy Director
- Aleksandra Stryjek
- CD PROJEKT RED
Global Marketing Lead
- Magda Dubrawska
- SOLD-OUT Agencja
CO-Founder
- Włodi Włodarczyk
- 4444.works
Fajny kreatywny gość