PR

W kategorii YC PR zadaniem konkursowym jest stworzenie w ciągu 24 godzin strategii działań PR-owych odpowiadających na problem zawarty w briefie przygotowanym przez partnera. W danej kategorii startować mogą wyłącznie pracownicy agencji PR lub departamentów PR w agencjach reklamowych.

Zgłoszenia do konkursu przyjmujemy wyłącznie za pośrednictwem naszej platformy konkursowej: www.konkursy.sar.org.pl.

Podczas zgłoszeń do konkursu Organizator przygotował dla uczestników warsztaty z doświadczonymi autorytetami branży komunikacji marketingowej. Dzięki warsztatom uczestnikom łatwiej będzie analizować brief, wymyślać pomysły oraz tworzyć i prezentować prezentacje.

Przed rozpoczęciem konkursu każdy zarejestrowany zespół otrzyma zaproszenie na onboarding (online i offline). Podczas spotkania przedstawimy główne założenia konkursu oraz zasady przygotowywania prac. Dodatkowo odbędą się dwa warsztaty, które pomogą w pracy nad briefem.

Podczas briefingu eliminacyjnego Organizator zaprezentuje partnera kategorii oraz przedstawi zadanie eliminacyjne.

Gotowe projekty należy wgrać na platformę konkursową. Link do dedykowanej przestrzeni zostanie przesłany po briefingu.

W kategoriach MEDIA, PR oraz CLIENTS zespoły konkursowe prezentują swoje pomysły przed jury oraz partnerem danej kategorii.
W kategoriach PRINT, DESIGN, DIGITAL I FILM jury w I etapie ocenia wgrane projekty na platformie konkursowej online, następnie w II etapie oceny wybiera zespoły wyróznione i zwycięzców podczas obrad stacjonarnych. 

Zwycięzcy oraz wyróżnione zespoły zostaną ogłoszeni podczas gali Young Creatives. Zwycięzcy będą dodatkowo proszeni o krótką prezentację swojego pomysłu.

Każdy zespół biorący udział w konkursie ma możliwość uczestniczenia w sesji feedbackowej. Sesje odbywają się po gali Young Creatives, w wcześniej wyznaczonym terminie.

Zwycięzcy w siedmiu kategoriach reprezentują Polskę podczas międzynarodowych finałów na festiwalu Cannes Lions Festival of Creativity we Francji.

Zwycięzcy każdej kategorii otrzymują od Organizatora bezpłatne, dwudniowe akredytacje na międzynarodową konferencję Imagination Day.

Każdy uczestnik konkursu otrzyma w ciągu roku zaproszenia na nasze wydarzenia branżowe, takie jak KTR Afterhours, YC Afterhours, pokazy reklam i inne.

Young Creatives Cannes 2025

  • Opis Data
  • Start zgłoszeń 15.01
  • Briefing 17.03
  • Deadline przesłania prac 18.03
  • Prezentacje 19.03
  • Gala Young Creatives TBC
  • Feedbacki TBC
  • ALEKSANDRA KOLARCZYK JAKUB ŚWIĘTOCHOWSKI
  • MSL

Nagroda główna Young Creatives Cannes 2020

  • EWA GRABEK SZYMON DZIEWIĘCKI
  • SEC NEWGATE CEE

Nagroda główna Young Creatives Cannes 2022

  • ILONA RUTKOWSKA JAKUB MACYSZYN
  • GOOD ONE PR

Nagroda główna Young Creatives Cannes 2023

  • AGATA NOWOTNIK SZYMON DZIEWIĘCKI
  • SEC NEWGATE CEE

Nagroda główna Young Creatives Cannes 2024