MEDIA
W kategorii YC Media zadaniem konkursowym jest stworzenie w ciągu 24 godzin strategii działań mediowych odpowiadającej na problem zawarty w briefie przygotowanym przez partnera kategorii. W konkursie mogą startować pracownicy domu mediowego lub działu mediowego agencji reklamowej.
Zgłoszenia do konkursu przyjmujemy wyłącznie za pośrednictwem naszej platformy konkursowej: www.konkursy.sar.org.pl.
Podczas zgłoszeń do konkursu Organizator przygotował dla uczestników warsztaty z doświadczonymi autorytetami branży komunikacji marketingowej. Dzięki warsztatom uczestnikom łatwiej będzie analizować brief, wymyślać pomysły oraz tworzyć i prezentować prezentacje.
Przed rozpoczęciem konkursu każdy zarejestrowany zespół otrzyma zaproszenie na onboarding (online i offline). Podczas spotkania przedstawimy główne założenia konkursu oraz zasady przygotowywania prac. Dodatkowo odbędą się dwa warsztaty, które pomogą w pracy nad briefem.
Podczas briefingu eliminacyjnego Organizator zaprezentuje partnera kategorii oraz przedstawi zadanie eliminacyjne.
Gotowe projekty należy wgrać na platformę konkursową. Link do dedykowanej przestrzeni zostanie przesłany po briefingu.
W kategoriach MEDIA, PR, DIGITAL oraz CLIENTS zespoły konkursowe prezentują swoje pomysły przed jury oraz partnerem danej kategorii.
W kategoriach PRINT, DESIGN I FILM jury w I etapie ocenia wgrane projekty na platformie konkursowej online, następnie w II etapie oceny wybiera zespoły wyróznione i zwycięzców podczas obrad stacjonarnych.
Zwycięzcy oraz wyróżnione zespoły zostaną ogłoszeni podczas gali Young Creatives. Zwycięzcy będą dodatkowo proszeni o krótką prezentację swojego pomysłu.
Każdy zespół biorący udział w konkursie ma możliwość uczestniczenia w sesji feedbackowej. Sesje odbywają się po gali Young Creatives, w wcześniej wyznaczonym terminie.
Zwycięzcy w siedmiu kategoriach reprezentują Polskę podczas międzynarodowych finałów na festiwalu Cannes Lions Festival of Creativity we Francji.
Zwycięzcy każdej kategorii otrzymują od Organizatora bezpłatne, dwudniowe akredytacje na międzynarodową konferencję Imagination Day.
Każdy uczestnik konkursu otrzyma w ciągu roku zaproszenia na nasze wydarzenia branżowe, takie jak KTR Afterhours, YC Afterhours, pokazy reklam i inne.
Young Creatives Cannes 2025
- Opis Data
- Start zgłoszeń 15.01
- Onboarding 28.02
- Briefing 11.03
- Deadline przesłania prac 12.03
- Prezentacje 13.03
- Gala Young Creatives 24.04
- Feedbacki TBC
![](https://backend.ktr.org.pl/media/CACHE/images/images/2025/01-31/HMN_Renata_Wasiak-Sosnowska/e03a4e94861b7eb9e111221ba27abefb.jpg)
(Przewodnicząca) Renata Wasiak-Sosnowska
Havas Media- MATEUSZ GRABARCZYK KLAUDIA JAMRÓZ
- Value Media/Labcon
Nagroda główna Young Creatives Cannes 2020
- MARTYNA HARASIMOWICZ BARTOSZ JURCZYK
- HAVAS MEDIA
Nagroda główna Young Creatives Cannes 2022
- MICHAŁ PIASKOWSKI MARTA JASTRZĘBOWSKA
- VALUE MEDIA
Nagroda główna Young Creatives Cannes 2023
- PATRYCJA OŻÓG KRYSTIAN KLIMCZAK
- ESSENCEMEDIACOM WARSZAWA
Nagroda główna Young Creatives Cannes 2024