CLIENTS
W kategorii YC Clients zadaniem konkursowym jest stworzenie w ciągu 48 godzin briefu kreatywnego odpowiadającego na potrzeby partnera kategorii. Kategoria przeznaczona dla osob pracujących w dziale marketingu/pr po stronie klienta np:
Menedżerowie marketingu,
Menedżerowie marki,
Menedżerowie kategorii/produktów,
Menedżerowie obsługi klienta,
Menedżerowie ds. marketingu kanałów
Zgłoszenia do konkursu przyjmujemy wyłącznie za pośrednictwem naszej platformy konkursowej: www.konkursy.sar.org.pl.
Podczas zgłoszeń do konkursu Organizator przygotował dla uczestników warsztaty z doświadczonymi autorytetami branży komunikacji marketingowej. Dzięki warsztatom uczestnikom łatwiej będzie analizować brief, wymyślać pomysły oraz tworzyć i prezentować prezentacje.
Przed rozpoczęciem konkursu każdy zarejestrowany zespół otrzyma zaproszenie na onboarding (online i offline). Podczas spotkania przedstawimy główne założenia konkursu oraz zasady przygotowywania prac. Dodatkowo odbędą się dwa warsztaty, które pomogą w pracy nad briefem.
Podczas briefingu eliminacyjnego Organizator zaprezentuje partnera kategorii oraz przedstawi zadanie eliminacyjne.
Gotowe projekty należy wgrać na platformę konkursową. Link do dedykowanej przestrzeni zostanie przesłany po briefingu.
W kategoriach MEDIA, PR, DIGITAL oraz CLIENTS zespoły konkursowe prezentują swoje pomysły przed jury oraz partnerem danej kategorii.
W kategoriach PRINT, DESIGN I FILM jury w I etapie ocenia wgrane projekty na platformie konkursowej online, następnie w II etapie oceny wybiera zespoły wyróznione i zwycięzców podczas obrad stacjonarnych.
Zwycięzcy oraz wyróżnione zespoły zostaną ogłoszeni podczas gali Young Creatives. Zwycięzcy będą dodatkowo proszeni o krótką prezentację swojego pomysłu.
Każdy zespół biorący udział w konkursie ma możliwość uczestniczenia w sesji feedbackowej. Sesje odbywają się po gali Young Creatives, w wcześniej wyznaczonym terminie.
Zwycięzcy w siedmiu kategoriach reprezentują Polskę podczas międzynarodowych finałów na festiwalu Cannes Lions Festival of Creativity we Francji.
Zwycięzcy każdej kategorii otrzymują od Organizatora bezpłatne, dwudniowe akredytacje na międzynarodową konferencję Imagination Day.
Każdy uczestnik konkursu otrzyma w ciągu roku zaproszenia na nasze wydarzenia branżowe, takie jak KTR Afterhours, YC Afterhours, pokazy reklam i inne.
Young Creatives Cannes 2025
- Opis Data
- Start zgłoszeń 15.01
- Onboarding 28.02
- Briefing 21.03
- Deadline przesłania prac 23.03
- Prezentacje 24.03
- Gala Young Creatives 24.04
- Feedbacki 29.04
- GABRIELA JANUSZ KAROLINA KRÓL
- KOMPANIA PIWOWARSKA
Nagroda główna Young Creatives Cannes 2020
- OLGA WRÓBEL KAMIL WÓJCIK
- CARLSBERG
Nagroda główna Young Creatives Cannes 2022
- KAROLINA CHMIELEWSKA CLAUDIA CYNDECKI DELCOL
- JUST EAT TAKEAWAY
Nagroda główna Young Creatives Cannes 2023
- JUSTYNA POTOCZNA MAGDALENA ZIEMSKA
- MASPEX
Nagroda główna Young Creatives Cannes 2024