FOR GOOD

Działania wykorzystujące komunikację, design, technologię lub entertainment, w których kreatywność przełożyła się na pozytywny wpływ na otoczenie. 

 

Zgłoszenia będą oceniane wg poniższych kryteriów: Pomysł (20% oceny), Strategia (20% oceny), Egzekucja (20%), Wpływ i rezultat (40% oceny) 

 

W kategorii FOR GOOD można zgłaszać działania zrealizowane dla organizacji społecznych oraz działania zrealizowane dla podmiotów komercyjnych (CSR, ESG) 

      1. Czysta woda i warunki sanitarne, czysta i dostępna energia, zrównoważone miasta i społeczności, działania w dziedzinie klimatu, życie pod wodą, życie na lądzie 

      2. koniec z ubóstwem, zero głodu, dobre zdrowie i jakość życia, dobra jakość edukacji, równość płci 

        Przykłady prac
      3. Wzrost gospodarczy i godna praca, innowacyjność, przemysł, infrastruktura, mniej nierówności, odpowiedzialna konsumpcja i produkcja

        Przykłady prac
      4. Pokój, sprawiedliwość i silne instytucje 

        Przykłady prac
      5. Partnerstwa na rzecz celów

        Przykłady prac
      1. Czysta woda i warunki sanitarne, czysta i dostępna energia, zrównoważone miasta i społeczności, działania w dziedzinie klimatu, życie pod wodą, życie na lądzie

        Przykłady prac
      2. Koniec z ubóstwem, zero głodu, dobre zdrowie i jakość życia, dobra jakość edukacji, równość płci

        Przykłady prac
      3. Wzrost gospodarczy i godna praca, innowacyjność, przemysł, infrastruktura, mniej nierówności, odpowiedzialna konsumpcja i produkcja

      4. Pokój, sprawiedliwość i silne instytucje

      5. Partnerstwa na rzecz celów 

      1. Czysta woda i warunki sanitarne, czysta i dostępna energia, zrównoważone miasta i społeczności, działania w dziedzinie klimatu, życie pod wodą, życie na lądzie

        Przykłady prac
      2. Koniec z ubóstwem, zero głodu, dobre zdrowie i jakość życia, dobra jakość edukacji, równość płci

      3. Wzrost gospodarczy i godna praca, innowacyjność, przemysł, infrastruktura, mniej nierówności, odpowiedzialna konsumpcja i produkcja

      4. Pokój, sprawiedliwość i silne instytucje

        Przykłady prac
      5. Partnerstwa na rzecz celów

        Przykłady prac
      1. Czysta woda i warunki sanitarne, czysta i dostępna energia, zrównoważone miasta i społeczności, działania w dziedzinie klimatu, życie pod wodą, życie na lądzie

      2. Koniec z ubóstwem, zero głodu, dobre zdrowie i jakość życia, dobra jakość edukacji, równość płci

        Przykłady prac
      3. Wzrost gospodarczy i godna praca, innowacyjność, przemysł, infrastruktura, mniej nierówności, odpowiedzialna konsumpcja i produkcja

      4. Pokój, sprawiedliwość i silne instytucje

      5.  

        Partnerstwa na rzecz celów 

        Przykłady prac
    1. Formaty kreatywne komunikowane co najmniej przez dwa lata z ostatnią publikacją w 2024 roku lub później 

      1. Czysta woda i warunki sanitarne, czysta i dostępna energia, zrównoważone miasta i społeczności, działania w dziedzinie klimatu, życie pod wodą, życie na lądzie 

      2. Koniec z ubóstwem, zero głodu, dobre zdrowie i jakość życia, dobra jakość edukacji, równość płci 

      3. Wzrost gospodarczy i godna praca, innowacyjność, przemysł, infrastruktura, mniej nierówności, odpowiedzialna konsumpcja i produkcja 

      4. Pokój, sprawiedliwość i silne instytucje 

      5. Partnerstwa na rzecz celów 

  • Marcin Talarek
  • GONG

Associate Creative Director

Od ponad 20 lat zajmuje się tworzeniem oraz wspieraniem innych w rozwijaniu niestandardowych idei komunikacyjnych — dla marek komercyjnych, organizacji pozarządowych, ruchów społecznych oraz instytucji publicznych. Pracował m.in. dla: ING, Kancelarii Premiera RP, Mercedes-Benz Polska, Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP, Netflix Polska, Ogólnopolskiego Strajku Kobiet, Polskiego Czerwonego Krzyża, Samsunga i TVN. Laureat Cannes Lions — zarówno jako twórca, jak i dyrektor kreatywny — oraz ponad 80 nagród w konkursach takich jak D&AD, One Show, Clio, Webby Awards, KTR czy Effie. W wolnym czasie fotograf obywatelski - dwukrotnie nominowany do Grand Press Photo (2021 w kategorii Wydarzenia, 2023 - w kategorii Ludzie). Członek zarządu Klubu Twórców Reklamy od 2019 roku, juror konkursu KTR od 2008.

  • Adam Sierociński
  • Feeders Agency

Creative Director

  • Klaudia Krasowska
  • Fundacja Zwolnieni z Teorii

Chief Marketing Officer

  • Joanna Uniwersal
  • Uniwersal Strategy

Strategy Director

  • Łukasz Kotliński
  • Dentsu Creative

Creative Director

  • Wiktoria Kinik
  • Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę

Rzeczniczka prasowa

  • Albert Stęclik
  • Kierunek Kreatywny

Creative Director, Founder

  • Agnieszka Durst-Wilczyńska
  • Uniqa

Prezeska Fundacji, Dyrektorka Departamentu Zarządzania Marką

  • Anna Kwiatkowska
  • VML

Account Director

  • Michał Wiśniewski
  • OLX Jobs EU, OLX PL

Head of Marketing