FOR GOOD
Działania wykorzystujące komunikację, design, technologię lub entertainment, w których kreatywność przełożyła się na pozytywny wpływ na otoczenie.
Zgłoszenia będą oceniane wg poniższych kryteriów: Pomysł (20% oceny), Strategia (20% oceny), Egzekucja (20%), Wpływ i rezultat (40% oceny)
W kategorii FOR GOOD można zgłaszać działania zrealizowane dla organizacji społecznych oraz działania zrealizowane dla podmiotów komercyjnych (CSR, ESG)
-
-
-
Czysta woda i warunki sanitarne, czysta i dostępna energia, zrównoważone miasta i społeczności, działania w dziedzinie klimatu, życie pod wodą, życie na lądzie
-
koniec z ubóstwem, zero głodu, dobre zdrowie i jakość życia, dobra jakość edukacji, równość płci
Przykłady prac -
Wzrost gospodarczy i godna praca, innowacyjność, przemysł, infrastruktura, mniej nierówności, odpowiedzialna konsumpcja i produkcja
Przykłady prac -
Pokój, sprawiedliwość i silne instytucje
Przykłady prac -
Partnerstwa na rzecz celów
Przykłady prac
-
-
-
Czysta woda i warunki sanitarne, czysta i dostępna energia, zrównoważone miasta i społeczności, działania w dziedzinie klimatu, życie pod wodą, życie na lądzie
Przykłady prac -
Koniec z ubóstwem, zero głodu, dobre zdrowie i jakość życia, dobra jakość edukacji, równość płci
Przykłady prac -
Wzrost gospodarczy i godna praca, innowacyjność, przemysł, infrastruktura, mniej nierówności, odpowiedzialna konsumpcja i produkcja
-
Pokój, sprawiedliwość i silne instytucje
-
Partnerstwa na rzecz celów
-
-
-
Czysta woda i warunki sanitarne, czysta i dostępna energia, zrównoważone miasta i społeczności, działania w dziedzinie klimatu, życie pod wodą, życie na lądzie
Przykłady prac -
Koniec z ubóstwem, zero głodu, dobre zdrowie i jakość życia, dobra jakość edukacji, równość płci
-
Wzrost gospodarczy i godna praca, innowacyjność, przemysł, infrastruktura, mniej nierówności, odpowiedzialna konsumpcja i produkcja
-
Pokój, sprawiedliwość i silne instytucje
Przykłady prac -
Partnerstwa na rzecz celów
Przykłady prac
-
-
-
Czysta woda i warunki sanitarne, czysta i dostępna energia, zrównoważone miasta i społeczności, działania w dziedzinie klimatu, życie pod wodą, życie na lądzie
-
Koniec z ubóstwem, zero głodu, dobre zdrowie i jakość życia, dobra jakość edukacji, równość płci
Przykłady prac -
Wzrost gospodarczy i godna praca, innowacyjność, przemysł, infrastruktura, mniej nierówności, odpowiedzialna konsumpcja i produkcja
-
Pokój, sprawiedliwość i silne instytucje
-
-
-
Formaty kreatywne komunikowane co najmniej przez dwa lata z ostatnią publikacją w 2024 roku lub później
-
Czysta woda i warunki sanitarne, czysta i dostępna energia, zrównoważone miasta i społeczności, działania w dziedzinie klimatu, życie pod wodą, życie na lądzie
-
Koniec z ubóstwem, zero głodu, dobre zdrowie i jakość życia, dobra jakość edukacji, równość płci
-
Wzrost gospodarczy i godna praca, innowacyjność, przemysł, infrastruktura, mniej nierówności, odpowiedzialna konsumpcja i produkcja
-
Pokój, sprawiedliwość i silne instytucje
-
Partnerstwa na rzecz celów
-
-
- Marcin Talarek
- GONG
Associate Creative Director
Od ponad 20 lat zajmuje się tworzeniem oraz wspieraniem innych w rozwijaniu niestandardowych idei komunikacyjnych — dla marek komercyjnych, organizacji pozarządowych, ruchów społecznych oraz instytucji publicznych. Pracował m.in. dla: ING, Kancelarii Premiera RP, Mercedes-Benz Polska, Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP, Netflix Polska, Ogólnopolskiego Strajku Kobiet, Polskiego Czerwonego Krzyża, Samsunga i TVN. Laureat Cannes Lions — zarówno jako twórca, jak i dyrektor kreatywny — oraz ponad 80 nagród w konkursach takich jak D&AD, One Show, Clio, Webby Awards, KTR czy Effie. W wolnym czasie fotograf obywatelski - dwukrotnie nominowany do Grand Press Photo (2021 w kategorii Wydarzenia, 2023 - w kategorii Ludzie). Członek zarządu Klubu Twórców Reklamy od 2019 roku, juror konkursu KTR od 2008.
- Adam Sierociński
- Feeders Agency
Creative Director
- Klaudia Krasowska
- Fundacja Zwolnieni z Teorii
Chief Marketing Officer
- Joanna Uniwersal
- Uniwersal Strategy
Strategy Director
- Łukasz Kotliński
- Dentsu Creative
Creative Director
- Wiktoria Kinik
- Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę
Rzeczniczka prasowa
- Albert Stęclik
- Kierunek Kreatywny
Creative Director, Founder
- Agnieszka Durst-Wilczyńska
- Uniqa
Prezeska Fundacji, Dyrektorka Departamentu Zarządzania Marką
- Anna Kwiatkowska
- VML
Account Director
- Michał Wiśniewski
- OLX Jobs EU, OLX PL
Head of Marketing