FOR GOOD
Działania wykorzystujące komunikację, design, technologię lub entertainment, w których kreatywność przełożyła się na pozytywny wpływ na otoczenie.
Zgłoszenia będą oceniane wg poniższych kryteriów: Pomysł (20% oceny), Strategia (20% oceny), Egzekucja (20%), Wpływ i rezultat (40% oceny)
W kategorii FOR GOOD można zgłaszać działania zrealizowane dla organizacji społecznych oraz działania zrealizowane dla podmiotów komercyjnych (CSR, ESG)
-
-
-
Czysta woda i warunki sanitarne, czysta i dostępna energia, zrównoważone miasta i społeczności, działania w dziedzinie klimatu, życie pod wodą, życie na lądzie
-
koniec z ubóstwem, zero głodu, dobre zdrowie i jakość życia, dobra jakość edukacji, równość płci
-
Wzrost gospodarczy i godna praca, innowacyjność, przemysł, infrastruktura, mniej nierówności, odpowiedzialna konsumpcja i produkcja
-
Pokój, sprawiedliwość i silne instytucje
-
Partnerstwa na rzecz celów
-
-
-
Czysta woda i warunki sanitarne, czysta i dostępna energia, zrównoważone miasta i społeczności, działania w dziedzinie klimatu, życie pod wodą, życie na lądzie
-
Koniec z ubóstwem, zero głodu, dobre zdrowie i jakość życia, dobra jakość edukacji, równość płci
-
Wzrost gospodarczy i godna praca, innowacyjność, przemysł, infrastruktura, mniej nierówności, odpowiedzialna konsumpcja i produkcja
-
Pokój, sprawiedliwość i silne instytucje
-
Partnerstwa na rzecz celów
-
-
-
Czysta woda i warunki sanitarne, czysta i dostępna energia, zrównoważone miasta i społeczności, działania w dziedzinie klimatu, życie pod wodą, życie na lądzie
-
Koniec z ubóstwem, zero głodu, dobre zdrowie i jakość życia, dobra jakość edukacji, równość płci
-
Wzrost gospodarczy i godna praca, innowacyjność, przemysł, infrastruktura, mniej nierówności, odpowiedzialna konsumpcja i produkcja
-
Pokój, sprawiedliwość i silne instytucje
-
Partnerstwa na rzecz celów
-
-
-
Czysta woda i warunki sanitarne, czysta i dostępna energia, zrównoważone miasta i społeczności, działania w dziedzinie klimatu, życie pod wodą, życie na lądzie
-
Koniec z ubóstwem, zero głodu, dobre zdrowie i jakość życia, dobra jakość edukacji, równość płci
-
Wzrost gospodarczy i godna praca, innowacyjność, przemysł, infrastruktura, mniej nierówności, odpowiedzialna konsumpcja i produkcja
-
Pokój, sprawiedliwość i silne instytucje
-
Partnerstwa na rzecz celów
-
-
- Maciej Twardowski
- Ogilvy Poland
Executive Creative Director
Przewodniczący KTR, członek zarządu SAR, juror w tegorocznego D&AD a poprzednio także Cannes Lions, One Show i Eurobest. Prowadzi zespół kreacji w Ogilvy. Magazyn „The Drum” umieścił go na liście 200 najbardziej nagradzanych dyrektorów kreatywnych na świecie. Zdobył najbardziej prestiżowe nagrody za kreatywność i efektywność, w tym: złote Lwy w Cannes, Złote Effie, pierwszy w historii polskiej reklamy Yellow Pencil D&AD, pierwszy dla Polski i dla całej sieci Ogilvy Green Pencil na One Show NY, Best of Innovation, dwa Białe Miecze KTR i wiele innych. Wraz z zespołem Ogilvy tworzył między innymi kampanie „Do Ostatniego Drzewa” (Greenpeace), „Green Instructions” (LEGO) oraz „Buy My Cancer” (Fundacja Onkologiczna Alivia). Ma doświadczenie w pracy z takimi markami jak: Allegro, Żabka, Decathlon, LEGO, Reebok, Philips, Książęce, PKO BP, PZU, McDonald’s, T-Mobile, Żywiec Zdrój i wiele innych. Obecnie wraz z zespołem Ogilvy pracuje dla Empik, nju mobile, Nussbeisser, Prince Polo, Milka.
- Maria Gajkowska
- McCann Poland
Strateżka
- Hanna Kokczyńska
- Tylko
Founder
- Anna Kowalczyk
- Fundacja Muzeum Historii Kobiet
Founder
- Joanna Łojko
- Fundacja Rak’n’Roll. Wygraj Życie!
Managing Director
- Darek Maciołek
- BNP Paribas
CMO
- Adam Sierociński
- Feeders
Creative Director
- Bogna Świątkowska
- Fundacja Bęc Zmiana
- Martyna Szymańska-Sztaba
- Syntoil
CO-Founder
- Marcin Talarek
- Gong
Associate Creative Director
- Bartosz Wożnicki
- Clovin
VP Sales & Marketing