Selected By: Weronika Zielińska
KTR to nie tylko złoto i best of. Mnóstwo wybitnych prac otrzymuje srebro, brąz czy nominacje. Na które warto zwrócić uwagę? O to zapytaliśmy naszych jurorów, którzy poświęcili mnóstwo godzin na przegląd i dyskusję o zgłoszeniach.
Waszym przewodnikiem po nagrodach z kategorii Communication będzie jurorka Weronka Zielińska, Creative Group Head w Freundschaft.

POLSKA GOŚCINA
Podczas gdy w obliczu kryzysu na granicy z Białorusią Polska zamknęła przed uchodźcami swoje drzwi, Polska Gościna na popularnej platformie Slowhop otwiera się na przyjezdnych. Nie znajdziesz tam widoku na morze ani podgrzewanej podłogi w łazience – ale będziesz mógł uratować kogoś przed śmiercią z wyziębienia, głodu i braku nadziei.
Gdyby tylko Polska mogła być tak gościnna jak Polska Gościna.
PUMA
Kampania pod hasłem marki SHE MOVES US jest o kobietach. Tak, dużo o kobietach się mówi, pisze, manifestuje w ostatnich czasach, także w reklamie, na całe szczęście. Ale tu jest o kobietach bardziej, intymniej i prawdziwiej – bo o ile schemat kobiety vs patriarchat/system/mężczyźni mamy w miarę dobrze poukładany – kobiety vs kobiety to temat rzadko poruszany (poniósł mnie rytm tego bardzo smacznego copy, wybaczcie).
„Bez porównania” pięknie to „vs” punktuje i zamienia w solidarne, dziewczyńskie „i”. Tego potrzebujemy, my, dziewczyny, chłopaki, nie tylko w reklamie. Mnie ruszyło.
Najczęściej wspominany sweterek
Wspominam o sweterku, gdyż jest on najlepiej wspominany, ale tak naprawdę głównie dlatego, że sama go pragnę. Wiem, że mi go ot tak nie dadzą, gdyż jest to produkt niszowy, infulenserski i jakby luksusowy. Nie przypuszczałam, że ten zabójczo niebieski kardigan w zupełnie nieelegancki pattern stworzony ze słoików ketchupu Włocławek, stanie się obiektem moich modowych westchnień, mimo że nie jestem ani Zetką, ani fashionistką, ani nawet nie znam Włodiego. Jakby co poproszę L-kę <3