SELECTED BY: Marysia Surzycka
KTR to nie tylko Złoto i Best Of, KTR to przede wszystkim kreatywność. A skoro tak często podkreślamy, że liczy się pomysł - zapytaliśmy Jurorów o ich indywidualne wybory spośród prac, które szczególnie zapadły im w pamięć.
Waszym przewodnikiem po kategorii Craft Video jest Marysia Surzycka. Opowiada o tym Co, Dlaczego i w jaki sposób szczególnie zwróciło jej uwagę.

TELEDYSK JANN "NEED A BREAK
Chciałam docenić ten klip pod względem dostosowania środków wyrazu do możliwości produkcyjno-budżetowych projektu.
Król Polski
Prawdopodobnie najzabawniejsze zgłoszenie w tym roku. Plus za dodatkowo utrzymanie struktury filmu przez 2 minuty. Uwielbiam casting i humor w tej reklamie oraz bezpretensjonalne, proste podejście do tematu, bez reklamiarskiego zadęcia.
Purox "Pranie dla każdego"
Za casting, humor i nawiązanie do dzieł reklamowych z tzw. złotych czasów, klasyków gatunku, czyli np. reklam Simplusa, które leciały w TV jak jeszcze byłam w szkole. Lubię!