SELECTED BY: Marysia Surzycka

KTR to nie tylko Złoto i Best Of, KTR to przede wszystkim kreatywność. A skoro tak często podkreślamy, że liczy się pomysł - zapytaliśmy Jurorów o ich indywidualne wybory spośród prac, które szczególnie zapadły im w pamięć.   

Waszym przewodnikiem po kategorii Craft Video jest Marysia Surzycka. Opowiada o tym Co, Dlaczego i w jaki sposób szczególnie zwróciło jej uwagę.   

TELEDYSK JANN "NEED A BREAK

Chciałam docenić ten klip pod względem dostosowania środków wyrazu do możliwości produkcyjno-budżetowych projektu. 

Król Polski

Prawdopodobnie najzabawniejsze zgłoszenie w tym roku. Plus za dodatkowo utrzymanie struktury filmu przez 2 minuty.  Uwielbiam casting i humor w tej reklamie oraz bezpretensjonalne, proste podejście do tematu, bez reklamiarskiego zadęcia. 

Purox "Pranie dla każdego"

Za casting, humor i nawiązanie do dzieł reklamowych z tzw. złotych czasów, klasyków gatunku, czyli np. reklam Simplusa, które leciały w TV jak jeszcze byłam w szkole. Lubię!