SELECTED BY: Kaja Dobrzańska

KTR to nie tylko Złoto i Best Of, KTR to przede wszystkim kreatywność. A skoro tak często podkreślamy, że liczy się pomysł - zapytaliśmy Jurorów o ich indywidualne wybory spośród prac, które szczególnie zapadły im w pamięć.   

Waszą przewodniczką po kategorii Technologia jest Kaja Dobrzańska. Opowiada o tym Co, Dlaczego i w jaki sposób szczególnie zwróciło jej uwagę.   

THE ART OF SEX EDUCATION

Kampania przewrotnie zinterpretowała klasyczne dzieła sztuki, nadając im bardzo aktualny, bezczelnie zabawny i potrzebny kontekst. Zespół wykorzystał materiały, których obecność jest obowiązkowa w programie nauczania, żeby przemycić za ich pośrednictwem treści o seksie, dostęp do których które polski system szkolnictwa próbował utrudnić. Gratuluję twórcom sprytu i humoru. 

 

Zgłaszający: VMLY&R

Klient: Durex

PUTIN YOUR VOTE

Innowacyjne i proste podejście do zaangażowania uczestników w ważną sprawę dzięki wykorzystaniu technologii deep fake. Problem jasno nakreślony i zaadresowany, odbiorcy mogą czuć, że ich głos jest sprawczy, a technologia doskonale dobrana. Bez skomplikowania i przegadania, uczestnika zostawia ze złośliwym, ale bardzo satysfakcjonującym uśmiechem. 

 

Zgłaszający: Analog/Digital, MELT IMMERSIVE 

Klient: MY CLIMATE 

HAKUJEMY_HIT

Kolejny przykład, w którym technologia pozwala zdemaskować fałsz, ucząc prawdy.  
Narzędzie, które pozwala młodemu pokoleniu uniknąć manipulacji narracją rządu. W erze fake news i dezinformacji - rozwiązanie potrzebne i ważne.

 

Zgłaszający: 180heartbeats + JUNG V. MATT, Panowie Programiści, Gazeta.pl 

Klient: Gazeta.pl