SELECTED BY: Bartosz Jeglejewski

KTR to nie tylko Złoto i Best Of, KTR to przede wszystkim kreatywność. A skoro tak często podkreślamy, że liczy się pomysł - zapytaliśmy Jurorów o ich indywidualne wybory spośród prac, które szczególnie zapadły im w pamięć.   

Waszym przewodnikiem po kategorii Communication jest Bartosz Jeglejewski. Opowiada o tym Co, Dlaczego i w jaki sposób szczególnie zwróciło jego uwagę.   

 

Matura z WF-u

Egzaminy z siatkówki, koszykówki i piłki nożnej? Ogólnopolską dyskusję na ten temat zainicjował projekt Decathlonu. To odpowiedź na poważny problem otyłości wśród polskich dzieci i młodzieży. Pierwsza myśl? To nie przejdzie. Druga myśl? To całkiem naturalne i mam nadzieję, że w niedalekiej przyszłości zostanie wprowadzone do szkół. 

 

Zgłaszający: Przestrzeń 

Klient: Decathlon

ZWROT O POMOC

Najlepsze pomysły to te proste. Codziennie zamawiamy mnóstwo rzeczy przez internet i równie wiele z nich zwracamy. Projekt dla Answear i Fundacji "Można Zwariować" wykorzystał tę obserwację, by pomóc osobom zmagającym się z zaburzeniami psychicznymi. Dla wielu z nich zakupy są sposobem na poprawę samopoczucia. Z okazji Światowego Dnia Walki z Depresją, Answear dołączał do paczek specjalny "Zwrot o Pomoc". Każdy, kto z niego skorzystał, otrzymał dostęp do darmowej pomocy psychologicznej oraz materiałów przygotowanych przez fundację. Proste? Genialnie proste. 

 

Zgłaszający: Feeders Agency

Klient: Answear, Można Zwariować

Kaseta Społecznościowa

Social media 30 lat temu? Kaseta magnetofonowa. Projekt Adidas zaangażował Generację Z i wysłał ich w nostalgiczną podróż do lat 90. Dał im szansę doświadczyć, „jak to było”, kiedy ich ulubione sneakersy pierwszy raz pojawiły się na rynku. Kaseta wraz z odtwarzaczem została wysłana do influencerów. Na jednej stronie kasety znajdowało się zaproszenie na event, na drugiej – miejsce do wyrażenia siebie. Oldschool wciąż może być intrygujący! 

 

Zgłaszający: VMLY&R

Klient: Adidas