SELECTED BY: Bartek Klimaszewski

KTR to nie tylko Złoto i Best Of, KTR to przede wszystkim kreatywność. A skoro tak często podkreślamy, że liczy się pomysł - zapytaliśmy Jurorów o ich indywidualne wybory spośród prac, które szczególnie zapadły im w pamięć.   

Waszym przewodnikiem po kategorii Creative Strategy jest Bartek Klimaszewski. Opowiada o tym Co, Dlaczego i w jaki sposób szczególnie zwróciło jego uwagę.   

 

BIAŁA GODZINA

Odkąd pamiętam ING było mistrzem w insighty, nie inaczej jest tym razem. Reklama z cyklu „że też sam na to nie wpadłem”. Gotowiec, do którego wystarczyło dopisać scenariusz. Gdyby był lepszy, byłoby złoto.  

 

Zgłaszający: Brain

Klient: ING Bank Śląski

Matura z WF

O dziwo najbardziej kontrowersyjna praca, znaczy wśród jurorów traumy z podstawówki są silne. Dla mnie złoto. Marka od sportu zwraca uwagę na coś totalnie oczywistego. Na co sam wcześniej nie wpadłem. WF jest ważny. W Stanach możesz skończyć prestiżowe studia, bo umiesz w baseball czy inny tenis. U nas króluje ping pong na korytarzu i zwolnienia od rodziców. Decathlon pięknie podszedł do tematu. Zazdro.  

 

Zgłaszający: Przestrzeń 

Klient: Decathlon

  

Where To Settle

Totalnie zajebisty case który nie mógł się nie wydarzyć. Gdyby oceniać ogólną strategię Mastercard, nie dałoby się zejść poniżej platyny. Jesteś marką b2b2c. Nie ma powodu, żeby chcieć cię mieć. Możesz być VISA. I możesz być Mastercard. Świadomie, konsekwentnie robić rzeczy, dzięki którym „c” cię pokocha. Od 7 lat skanujesz planetę w poszukiwaniu świętego Graala. Konsekwentnie latami szukasz. I staje się momentum. 24.02.2022 Putin najeżdża Ukrainę. Ukraińcy uciekają do Polski. Polacy zdają egzamin. Where to settle robi robotę lepiej niż Ostatni Twój Weekend. Wzrusz i duma. 

 

Zgłaszający: McCANN Poland

Klient: Mastercard