SELECTED BY: Adam Kieres

KTR to nie tylko złoto i best of. Mnóstwo wybitnych prac otrzymuje srebro, brąz czy nominacje. Na które warto zwrócić uwagę? O to zapytaliśmy naszych jurorów, którzy poświęcili mnóstwo godzin na przegląd i dyskusję o zgłoszeniach. Waszym przewodnikiem po nagrodach Design będzie juror Adam Kieres Head of Design BBDO.

Be Kind Rewind (LOMBARD)

 

Chociaż trudno jednoznacznie sklasyfikować ten projekt, to ”LOMBARD” jest jedną z moich ulubionych prac tej edycji. Doceniam go za wykorzystane media, dystans, dopasowanie do tematu i kompleksowe podejście. Autorzy fajnie odnaleźli oldschoolową stylistykę i wykorzystali ją w autentyczny sposób w 100%. Nie znajdziemy tutaj wielkiego zadęcia czy projektowego patosu, ale konsekwencję działania i spójność ze szczyptą humoru, o który, mam wrażenie, coraz trudniej w designie.  

Zgłaszający: Twin .digital collective
Klient: 4.30 Studio

 

Zobacz szczegóły zgłoszenia

 

 

 

Arck Studio

 

Arck Studio zajmuje się fotografią architektury i wnętrz, a autor ich logotypu znalazł wizualną metaforę, która świetnie oddaje tę profesję. Ekspresja skupiona w nieoczywistej, abstrakcyjnej formie zwraca na siebie uwagę i dobrze opisuje temat. Myślenie rytmem, kontrastem i relacją elementów powinny przyświecać każdemu projektantowi logotypu, a sygnet Arck Studio jest dobrym przykładem ich trafnego użycia. 

 

Zgłaszający: Jacek Walesiak Studio
Klient: Piotr Bednarski

 

Zobacz szczegóły zgłoszenia

 

 

 

UPCOMING

 

Projekty promujące wydarzenia muszą działać w przestrzeni przede wszystkim… szybko. Ich zadaniem jest komunikowanie głównego przekazu, budowanie zainteresowania, przekazanie emocji - tutaj nie ma czasu na wieloletnie budowanie świadomości marki. Oprawa przeglądu dyplomów ASP jest ciekawym przykładem na wykorzystanie prostych środków, ale w atrakcyjny, graficzny sposób. Morfująca się kartka papieru, występująca jako spójny element wszystkich materiałów, w połączeniu z mocną typografią i kolorem pozwoliła projektantom zbudować spójną komunikację wizualną, która z powodzeniem jest w stanie przykuć wzrok. 

Zgłaszający: Tomasz Głowacki
Współzgłaszający: Małgorzata Frąckiewicz
Klient: Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie

 

Zobacz szczegóły zgłoszenia