Relacja z KTR AFTERHOURS + DDB

TYM RAZEM PODCZAS WYDARZENIA KTR AFTER HOURS + DDB WYSTĄPIŁ MATT GAY, CREATIVE DIRECTOR ADAM&EVEDDB I TWÓRCA KAMPANII JOHNA LEWISA!

 

 

Dotychczas dla całej branży (i nie tylko) Święta Bożego Narodzenia nie mogły odbyć się bez kampanii adam&eveDDB dla Johna Lewisa. Dlatego, w środę 15.03.2023 r. na zaproszenie KTR i DDB Warszawa odbyło się spotkanie, na którym Matt Gay opowiedział nam o dekadzie tworzenia najpopularniejszych świątecznych reklam dla Johna Lewisa od kuchni.

 

 

„Give a Little Love” (2020), „Unexpected Guest” (2021), „The Beginner” (2022) a także „The Long Wait”, jedna z najczęściej nagradzanych reklam na świecie w Raporcie Gunna z 2012 roku – to tylko niektóre kampanie, które współkreował Matt Gay, dyrektor kreatywny w agencji adam&eveDDB.

 

Razem z Mattem na scenie wystąpiły Jane Barker oraz Gaby Grant, znane z wiralowej akcji „Hand Sinitiser”. Wspólnie z Tomaszem Świstuniem i Patrycją Dewor z DDB Warszawa przeprowadzili dyskusję dotyczącą pytania „Do youngsters still want to be creative?”.  

 

To było jedno z pierwszych spotkań KTR After Hours reaktywowanych po pandemi i pierwsze współorganizowe z agencją DDB Warszawa. Tym razem skierowaliśmy je zwłaszcza do młodych kreatywnych. Zainteresowanie spotkaniem przerosło nasze najśmielsze oczekiwania, a wejściówki rozeszły się jak świeże bułeczki! 

 

 

Foto / Paweł Trojanowski.

 

 

Zdjęcia z KTR AfterHours + DDB