RELACJA Z KTR AFTER HOURS + VMLY&R
KOLEJNA EDYCJA KTR AFTER HOURS ZA NAMI!
TYM RAZEM ZORGANIZOWANA ZOSTAŁA Z POMOCĄ VMLY&R. NASZYM GOŚCIEM SPECJALNYM BYŁ DIMITRI GUERASSIMOV, CHIEF CREATIVE OFFICER Z VMLY&R FRANCE.
Dimitri był współtwórcą sukcesu agencji Marcel, która 3 krotnie była najbardziej nagradzaną francuską agencją na Festiwalu Cannes Lions. Jako partner i CCO w agencji Serviceplan France zdobył w 2018 r. X miejsce w rankingu najbardziej kreatywnych niezależnych agencji w Cannes Creativity Report, a rok później agencja zdobyła tytuł najbardziej nagradzanej francuskiej agencji w Cannes.
Pełna pasji praca i kreatywna wizja Dimitriego zaowocowały innowacyjnymi i kultowymi dziełami, takimi jak Intermarché “Inglorious Fruits and Vegetables”, Carrefour "Black Supermarket".
We wtorek 6 czerwca na zaproszenie KTR i VMLY&R odbyło się spotkanie, podczas którego gość specjalny Dimitri Guerassimov podzielił się swoim doświadczeniem i wiedzą ekspercką na temat tworzenia kreatywnych projektów. Razem z Dimitrim wystąpił Piotr Osiński Executive Creative Director, VMLY&R – tegoroczny juror w Cannes oraz zdobywca złotego medalu w Young Creatives Cyber. Piotr poruszył temat współpracy pomiędzy youngami i seniorami w branży kreatywnej.
Po warsztatach spotkanie przeniosło się do sąsiadującej Spółdzielni Koneser, gdzie uczestnicy mogli dokończyć rozmowy.
KTR After Hours
To cykl nieformalnych spotkań dla branży kreatywnej z udziałem zagranicznych gości specjalnych. To przestrzeń do spotkań uczestników Young Creatives, KTR, Innovation oraz okazja do wymiany doświadczeń.
Jeśli chcecie się dowiedzieć jak tworzyć kampanie, które zachwycają kreatywnością i zyskują uznanie na światowych festiwalach, to zapraszamy do śledzenia naszych profili i newslettera. Za ich pośrednictwem będziemy informować o kolejnych edycjach KTR After Hours.
Foto / Damian Małż