Partnerzy Young Creatives Cannes 2025!

Młodzi i kreatywni po raz kolejny sprawdzili swój potencjał przed gronem najlepszych ekspertów, pracując dla największych marek na rynku i organizacji społecznych. Przedstawiamy Partnerów tegorocznej edycji Young Creatives – to dzięki nim uczestnicy mogli serwować pomysły z najwyższej półki!
Program Young Creatives istnieje nieprzerwanie od 26 lat. Organizowany przez KTR we współpracy z największym festiwalem kreatywności na świecie – Cannes Lions Festival of Creativity– niezmiennie dostarcza przestrzeni dla świeżych pomysłów i intensywnej pracy twórczej.



YC to największa platforma współpracy między markami a młodymi talentami z branży komunikacyjnej. Wśród uczestników są osoby z agencji reklamowych, mediowych, PR, brand design oraz niezależni twórcy – reżyserzy, ilustratorzy, montażyści. Każdy z nich dostał brief od partnera i ruszył do gotowania koncepcji – od szybkich insightów po pełne dania komunikacyjne. W efekcie powstały kampanie zintegrowane, strategie PR, layouty reklam i spoty video. Wszystko oceniane przez ekspertów branży i przedstawicieli marek – jedynie konkretne przystawki i dania główne kreatywnego myślenia.




Dzięki tej współpracy partnerzy konkursu otrzymują kilkanaście, a czasem nawet kilkadziesiąt solidnych propozycji na talerzu – gotowych do wdrożenia lub dalszego rozwijania.
PARTNERZY KATEGORII YC CANNES 2025
- DIGITAL LECH
- DESIGN FAMILIJNE (COLIAN)
- PRINT MUZEUM FABRYKA CZEKOLADY E.WEDEL
- FILM METAFEN (POLPHARMA)
- PR AVON
- MEDIA FRISCO
- CLIENTS FUNDACJA AVALON
- OPEN ORLEN






