Nagrodzeni KTR 2025

Nagrody w Konkursie KTR 2025 wręczone! 

 

36 złotych, 81 srebrnych oraz 92 brązowych nagród zostało wręczonych w największym w Polsce konkursie kreatywności KTR 2025. Agencją Roku zostało DDB Warszawa, a tytuł Reklamodawcy Roku otrzymał McDonald’s Polska.  

 

 

9 września, podczas Gali Konkursu KTR w Teatrze Roma w Warszawie, wręczono nagrody za kreatywność. Ponad 100-osobowe jury oceniało w tym roku 1450 zgłoszeń spośród wszystkich prac nagrodzonych złotem, wybrano najlepsze z obszarów: Craft, Design, Communication, Technology, Entertainment, Charity, Culture oraz Long term. 

 

 

Nagrody otrzymali:   

 

  1. Communication of the Year przyznano kampanii „Burger Drwala koloruje zimę” stworzonej przez DDB Warszawa dla McDonald’s Polska. 
  2. Craft of the Year przyznano „Efekt Black” stworzony przez MOON films, Tadeusz Śliwa dla FoodCare. 
  3. Entertainment of the Year  otrzymała kampania „Burger Drwala koloruje zimę” stworzona przez DDB Warszawa dla McDonald’s Polska. 
  4. Design of the Year otrzymało BNA dla projektu „Bogini urodzaju. Nowa twarz marki Dawtona” stworzonego dla Dawtony. 
  5. Technology of the Year przyznano kampanii „Burger Drwala koloruje zimę” stworzonej przez DDB Warszawa dla McDonald’s Polska. 
  6. Charity of the Year otrzymało Saatchi&Saatchi oraz MSL | Zenith | Prodigious za kampanię Flood-made Billboards” stworzoną dla Stowarzyszenia „Psia Brać”. 
  7. Long Term of the Year otrzymało Gong | MULLENLOWE MEDIA | Game Changer za kampanię 4 lata MIASTA ING w Roblox” dla ING Bank Śląski.  
  8. Culture of the Year otrzymał Andrzej Dragan za projekt Futurama 3” stworzony dla Quebonafide. 

 

Umysł jest jak spadochron. Nie działa, jeśli nie jest otwarty”. Ta myśl jest szczególnie aktualna w dzisiejszych czasach, gdy niemal każdego dnia stajemy w obliczu nowego świata. Otwartość na nowości w technologii, designie, warsztacie i komunikacji, a także otwartość marek na podejmowanie istotnych społecznie tematów – co wyraźnie widać w tegorocznych pracach – świadczą o tym, że nasza branża nieustannie się rozwija, a kreatywność weszła na kolejny poziompowiedział Maciej Twardowski, przewodniczący KTR, CCO Ogilvy Poland. 

 

Listę wszystkich nagród i nominacji w konkursie KTR można znaleźć na:  

 

 

Agencją Roku zostało DDB Warszawa, natomiast nagrodę Studia Projektowego Roku otrzymało Super Super. Reklamodawcą Roku ogłoszono McDonald’s Polska, a MOON Films otrzymała tytuł Domu Produkcyjnego Roku, natomiast Platige Image – Studia Posprodukcyjnego Roku.  

 

Ranking agencji w konkursie KTR 2025:   

Organizator: SAR, KTR, Cannes Lions   

Partnerzy: Upright Music, DCODE MEDIA Powered by Shutterstock, Coffee Plant, Falko, LECH, ARTBOX 

Audytor: Firma prawnicza SKP   

Patroni medialni: newonce, PRESS, MamStartup,Nowy Marketing, Marketing przy Kawie, K MAG, Grafmag, PRoto