Nagrodzeni KTR 2025

Nagrody w Konkursie KTR 2025 wręczone!
36 złotych, 81 srebrnych oraz 92 brązowych nagród zostało wręczonych w największym w Polsce konkursie kreatywności KTR 2025. Agencją Roku zostało DDB Warszawa, a tytuł Reklamodawcy Roku otrzymał McDonald’s Polska.
9 września, podczas Gali Konkursu KTR w Teatrze Roma w Warszawie, wręczono nagrody za kreatywność. Ponad 100-osobowe jury oceniało w tym roku 1450 zgłoszeń spośród wszystkich prac nagrodzonych złotem, wybrano najlepsze z obszarów: Craft, Design, Communication, Technology, Entertainment, Charity, Culture oraz Long term.
Nagrody otrzymali:
- Communication of the Year przyznano kampanii „Burger Drwala koloruje zimę” stworzonej przez DDB Warszawa dla McDonald’s Polska.
- Craft of the Year przyznano „Efekt Black” stworzony przez MOON films, Tadeusz Śliwa dla FoodCare.
- Entertainment of the Year otrzymała kampania „Burger Drwala koloruje zimę” stworzona przez DDB Warszawa dla McDonald’s Polska.
- Design of the Year otrzymało BNA dla projektu „Bogini urodzaju. Nowa twarz marki Dawtona” stworzonego dla Dawtony.
- Technology of the Year przyznano kampanii „Burger Drwala koloruje zimę” stworzonej przez DDB Warszawa dla McDonald’s Polska.
- Charity of the Year otrzymało Saatchi&Saatchi oraz MSL | Zenith | Prodigious za kampanię „Flood-made Billboards” stworzoną dla Stowarzyszenia „Psia Brać”.
- Long Term of the Year otrzymało Gong | MULLENLOWE MEDIA | Game Changer za kampanię „4 lata MIASTA ING w Roblox” dla ING Bank Śląski.
- Culture of the Year otrzymał Andrzej Dragan za projekt „Futurama 3” stworzony dla Quebonafide.
Umysł jest jak spadochron. Nie działa, jeśli nie jest otwarty”. Ta myśl jest szczególnie aktualna w dzisiejszych czasach, gdy niemal każdego dnia stajemy w obliczu nowego świata. Otwartość na nowości w technologii, designie, warsztacie i komunikacji, a także otwartość marek na podejmowanie istotnych społecznie tematów – co wyraźnie widać w tegorocznych pracach – świadczą o tym, że nasza branża nieustannie się rozwija, a kreatywność weszła na kolejny poziom – powiedział Maciej Twardowski, przewodniczący KTR, CCO Ogilvy Poland.
Listę wszystkich nagród i nominacji w konkursie KTR można znaleźć na:
Agencją Roku zostało DDB Warszawa, natomiast nagrodę Studia Projektowego Roku otrzymało Super Super. Reklamodawcą Roku ogłoszono McDonald’s Polska, a MOON Films otrzymała tytuł Domu Produkcyjnego Roku, natomiast Platige Image – Studia Posprodukcyjnego Roku.
Ranking agencji w konkursie KTR 2025:





Organizator: SAR, KTR, Cannes Lions
Partnerzy: Upright Music, DCODE MEDIA Powered by Shutterstock, Coffee Plant, Falko, LECH, ARTBOX
Audytor: Firma prawnicza SKP
Patroni medialni: newonce, PRESS, MamStartup,Nowy Marketing, Marketing przy Kawie, K MAG, Grafmag, PRoto