Nagrody YC Cannes 2025 wręczone!

Poznaliśmy zwycięzców Young Creatives Cannes 2025. Już w czerwcu powalczą w międzynarodowym finale! 

 

24 kwietnia w warszawskim Praga Centrum odbyła się gala finałowa konkursu Young Creatives Cannes 2025 – wydarzenia, które od lat inspiruje młodych twórców do kreatywnego myślenia. Inicjatywa nie tylko umożliwia zaprezentowanie umiejętności przed branżowym jury, lecz także otwiera drogę do udziału w globalnym finale – Young Lions Competition podczas festiwalu Cannes Lions. 

 

W tegorocznej edycji nagrodzono 8 zespołów, które już w czerwcu reprezentować będą Polskę we Francji. Uczestnicy rywalizowali w ośmiu kategoriach: Print, Design, Film, Digital, PR, Media i Clients, a także w kategorii specjalnej OPEN, której partnerem został Orlen. 

 

Zasady konkursu są proste, ale wymagające – 2-osobowe zespoły mają tylko 24 lub 48 godzin, by odpowiedzieć na autentyczny brief od klienta. Liczy się pomysł, wykonanie i zdolność pracy pod presją. Do udziału zaproszeni są młodzi profesjonaliści urodzeni po 16 czerwca 1994 roku, związani z branżą kreatywną – zarówno po stronie agencji, jak i klientów. 

 

Oceny prac podjęło się jury złożone z ekspertek i ekspertów branży – dyrektorek i dyrektorów kreatywnych, strateżek i strategów, reżyserek i reżyserów, marketerek i marketerów oraz projektantek i projektantów. To ich decyzje wyłoniły najlepszych, którzy już niebawem zmierzą się z rówieśnikami z całego świata. 

 

Konkurs Young Creatives to nie tylko prestiżowe nagrody i emocje finału – to przede wszystkim przestrzeń rozwoju, wymiany doświadczeń i inspiracji. Każdy z zespołów otrzymuje feedback do swojej pracy oraz możliwość uczestniczenia w specjalnie przygotowanych szkoleniach. Zwycięzcy zdobyli oficjalną przepustkę do Cannes – na największy i najbardziej prestiżowy festiwal kreatywności na świecie. 

 
Nagrodzeni w Young Creatives 2025: 

 

Digital (partner kategorii Lech) 

 

Zwycięzcy:

Klaudia Mateuszuk (Polot)  i Wiktoria Chachaj (Przestrzeń) 

 

Wyróżnieni:  

Paula Tokarska i Marcin Bińczyk (Leo Warsaw) 

Joanna Bauer i Joanna Wojtach (180heartbeats + JUNG v. MATT) 

 

Media (partner kategorii Frisco) 

 

Zwycięzcy:

Kalina Ogoszewska i Jakub Szymański (MediaHub) 

 

Wyróżnieni: 

Natalia Basiak i Weronika Polak (EssenceMediacom) 

Jakub SakowskiKacper Kulma (Fabryka Marketingu) 

Anna Maria Wasilewska i Eliza Szczot (Labcon) 

 

Design (partner kategorii Familijne) 

 

Zwycięzcy:

Maria Demianiuk i Marta Goździewicz (Redkroft) 

 

Wyróżnieni:  

Martyna Zdrojewska i Amalia Podgórska (Accenture Song) 

Marysia Skrzypczyk i Izabela Rawa (Altavia Kamikaze + K2) 

 

Film (partner kategorii Metafen) 

 

Zwycięzcy:

Marlena Bajdecka i Igor Prejs-Rosa (Publicis Warsaw) 

 

Wyróżnieni: 

Jakub Kukulski i Filip Kłoda (WebTalk) 

Kacper Kucharczyk i Julia Adamska (FCB Warsaw) 

 

PR (partner kategorii Avon) 

 

Zwycięzcy:

Weronika Chocholska i Zofia Cieplak (Dfusion Communication)

 

Wyróżnieni: 

Anna Lipiarz i Hanna Gnatowska (endorfina events) 

Michał Trela i Magdalena Cieślewska (Dfusion Communication) 

Olivia Drost i Angelika Garczyk (OLIVE MEDIA) 

 

Clients (partner kategorii Fundacja Avalon) 

 

Zwycięzcy:

Wojciech Szerszeń i Kamil Ochelski (Kompania Piwowarska) 

 

Wyróżnieni: 

Emilia Maria Ulewicz i Angelika Poreda (mBank S.A.) 

 

Print (partner kategorii muzeum Fabryka Czekolady E. Wedel) 

 

Zwycięzcy:

Katarzyna Cieślak i Zuzanna Gałczyńska (Feeders Agency) 

 

Wyróżnieni: 

Anna Ziemkiewicz i Kinga Bednarska (Brain) 

 

Open (partner kategorii Orlen) 

 

Zwycięzcy:

Marta Tomczak i Marta Adamkowska (180heartbeats + JUNG v. MATT) 

 

Wyróżnieni: 

Michalina Przestrzelska i Michał Jurkowski - Piechucki (Altavia Kamikaze + K2) 

Laura Chojnacka i Martyna Harasimowicz (Bosko.agency) 

 

 

Gratulujemy wszystkim nagrodzonym!