Kreatywność sprzedaje: YES – „Jestem Kobietą"
KONKURS KTR
![](https://backend.ktr.org.pl/media/CACHE/images/images/2023/06-26/yes/e9abcda7fc46165d1c175971c27cbf45.jpg)
Czy kreatywność sprzedaje? Jeśli spojrzymy na wyniki konkursów to bardzo często kampanie nagradzane za wyniki biznesowe, były wcześniej doceniane za kreatywność i innowacyjność. O tym jak kreatywność może wpłynąć na sprzedaż porozmawiamy z marketerami, którzy stali za nagradzanymi kampaniami.
W ramach cyklu Kreatywność sprzedaje przybliżamy kampanie nagrodzone w konkursach SAR: KTR, Innovation oraz Effie 2022. Tym razem rozmawiamy z Justyną Lach, dyrektorką marketingu w YES, na temat kampanii „Jestem Kobietą”.
Cały artykuł dostępny na stronie:
![](https://backend.ktr.org.pl/media/CACHE/images/images/2023/06-26/KTR_cover_zawsze_liczy_si%C4%99_pomys%C5%82/09b0af360e0f1d81b6ccf3559fb17304.png)
ZGŁOŚ SWOJĄ PRACĘ DO tegorocznej edycji KONKURSU KTR 2023!
Zgłoszenia przyjmujemy do 31.07!
Więcej informacji o tegorocznej edycji dostęne na stronie KTR.