Kreatywność sprzedaje: YES – „Jestem Kobietą"
KONKURS KTR

Czy kreatywność sprzedaje? Jeśli spojrzymy na wyniki konkursów to bardzo często kampanie nagradzane za wyniki biznesowe, były wcześniej doceniane za kreatywność i innowacyjność. O tym jak kreatywność może wpłynąć na sprzedaż porozmawiamy z marketerami, którzy stali za nagradzanymi kampaniami.
W ramach cyklu Kreatywność sprzedaje przybliżamy kampanie nagrodzone w konkursach SAR: KTR, Innovation oraz Effie 2022. Tym razem rozmawiamy z Justyną Lach, dyrektorką marketingu w YES, na temat kampanii „Jestem Kobietą”.
Cały artykuł dostępny na stronie:

ZGŁOŚ SWOJĄ PRACĘ DO tegorocznej edycji KONKURSU KTR 2023!
Zgłoszenia przyjmujemy do 31.07!
Więcej informacji o tegorocznej edycji dostęne na stronie KTR.