fotografia

Fotografia wykorzystana w projektach komercyjnych (w tym print, outdoor, plakat, editorial, reportaż, magazyny, gazety, książki, social media, gry, aplikacje, filmy, teledyski, strony WWW i wszelkie inne formy online) oraz w projektach reklamowych i brandingu (brand indetity, product design, packaging itp.). Dla wszystkich zgłoszonych prac wykorzystanie fotografii będzie priorytetem dla oceny. 

    1. Fotografia, która poprzez wyraz twarzy, makijaż, stylizację włosów lub cechy szczególne postaci tworzy opowieść o portretowanej osobie.  

      Przykłady prac
    2. Fotografia, która prezentuje stylizacje modowe, obuwie, akcesoria i biżuterię oraz wypracowaną reżyserię ruchu, makijaż i stylizację włosów. 

      Przykłady prac
    3. Fotografia budynków, obiektów, miejskich krajobrazów, panoram miast, w tym także fotografie przedstawiające architekturę wnętrz. 

      Przykłady prac
    4. Fotografia aranżowana przedstawiająca kompozycje złożone z produktu i scenografii. 

      Przykłady prac
    5. Pejzaż, fotografia krajobrazu, przyrody, natury, w tym także uchwycenie zwierząt w ich naturalnym środowisku. 

      Przykłady prac
    6. Fotografia, która opowiada o stylu życia, relacjach, trendach, w tym także dokumentująca osoby w codziennych lub naturalnych dla nich miejscach/środowiskach. 

      Przykłady prac
    7. Kompozycja, która powstała na kanwie kilku fotograficznych obrazów. Tematyka zgłaszanej pracy jest dowolna - kompozycja może być np. portretem, martwą naturą, może przedstawiać świat mody, sztuk pięknych, etc.  

      Przykłady prac
    8. Zastosowanie fotografii w projektach opartych o ruchomy obraz (np. na potrzeby social mediów). 

      Przykłady prac
    9. Fotografia oparta o postprodukcję i efekty specjalne, w tym elementy wygenerowane za pomocą sztucznej inteligencji. 

    10. Artystyczne, autorskie projekty fotograficzne - w tym edytoriale, photo booki, wystawy, projekty społeczne, reportaże, portfolio works, instalacje artystyczne, kreatywne zastosowanie fotografii i inne koncepcje fotograficzne wykraczające poza wymieniony obszar.

      Przykłady prac
  • Koka Skowrońska
  • Wunderkamera Studio

Creative Partner

Od 2021 roku w duecie z fotografem Ernestem Wińczykiem prowadzi butikowe studio Wunderkamera, gdzie także jako kreatywna i art director realizuje wizualne projekty łączące świat sztuki, designu i reklamy. W kreatywnej pracy szczególny akcent kładzie na kolor, humor, storytelling oraz styl odpowiadający maksymalizmowi jako konwencji estetycznej w fotografii. Założycielka Totem Studio Warsaw, artystycznego projektu, w którym koncentruje się na propagowaniu sztuki totemowania” oraz na tworzeniu Totemów - kolekcjonerskich rzeźb do wnętrz. Wcześniej przez prawie 15 lat związana zawodowo z szeroko rozumianą branżą kreatywną. Pracowała między innymi w domu produkcyjnym i impresariacie SHOOTME Visual Artists, w domu mediowym MEC oraz jako creative i copywriter w agencjach reklamowych takich jak Lubię to, Isobar czy Plej.

Więcej informacji wkrótce