Klub Twórców Reklamy

Kategoria: Media

Przewodniczący Regulamin Formularz

Zadanie konkursowe polega na stworzeniu strategii mediowej.

  • IPG Mediabrands

    Anna Gruszka

  • Red Bull

    Dawid Sadlak

  • GoldenSubmarine

    Grzegorz Krzemień

  • Wavemaker

    Paweł Gala

  • Carlsberg

    Patrycja Skierska

  • Havas Media

    Aleksandra Jędrzejczak

 

W kategorii YC Media zadaniem konkursowym jest stworzenie w ciągu 24h projektu strategii działań mediowych w odpowiedzi na brief przygotowany przez partnera kategorii, oraz zaprezentowanie tego pomysłu przed jury. Zadanie konkursowe przedstawiane jest wszystkim uczestnikom w jednym miejscu i czasie.

W kategorii startować wyłącznie dwuosobowe zespoły składające się z osób pracujących w domach mediowych, lub działach mediowych agencji reklamowych, urodzonych po 22 czerwca 1987 roku.

Prace oddaje się w formie prezentacji PDF z max. 10 slajdami.

Projekty oceniane są przez jury składające się doświadczonych pracowników branży komunikacji marketingowej, cieszących się uznaniem branży ze względu na ich dorobek w dziedzinie komunikacji marketingowej. Prace ocenia również przedstawiciel partnera kategorii.

Anna Gruszka, Chief Digital Officer, IPG Mediabrands

Dawid Sadlak, Brand Manager, Red Bull

Paweł Gala, CEO, Wavameker

Grzegorz Krzemień, CEO, GoldenSubmarine

Patrycja Skierska, Brand Manager, Carlsberg

Aleksandra Jędrzejczak, Digital Communication Manager, Havas Media

 

Konkurs KTR