Klub Twórców Reklamy

Kategoria: Print

Przewodniczący Formularz zgłoszeniowy Regulamin Edycja 2014 Edycja 2015

Zadanie konkursowe polega na stworzeniu layout’u reklamy prasowej.

  • Bardzo

    Michał Kubik

  • Bardzo

    Łukasz Stachniak

  • Przestrzeń

    Karolina Kałużna

  • Publicis

    Zuza Miksiewicz

  • PZL

    Weronika Majchrzak

  • Leo Burnett

    Piotr Dugin

  • McCann

    Marcin Sosiński

  • GPD

    Maciej Klaś

W kategorii YC Print zadaniem konkursowym jest stworzenie w ciągu 24 godzin layoutu reklamy drukowanej w odpowiedzi na brief przygotowany przez partnera kategorii. Zadanie konkursowe przedstawiane jest wszystkim uczestnikom w jednym miejscu i czasie. W kategorii startować wyłącznie dwuosobowe zespoły składające się z osób urodzonych po 21 czerwca 1988 roku. W konkursie mogą startować zarówno pracownicy wszelkiego rodzaju agencji reklamowych jak i freelancerzy.