Klub Twórców Reklamy

Kategoria: Print

Przewodniczący Formularz zgłoszeniowy Regulamin Zasady Harmonogram

Zadanie konkursowe polega na stworzeniu layout’u reklamy prasowej.

Janek Majle

Creative Director

Change Serviceplan

Agnieszka Kwaśniewska

Chief Strategy Officer

Saatchi&Saatchi

Sylwia Rękawek

Creative Group Head

Leo Burnett

Zofia Smełka-Leszczyńska

Strategy Consultant

Stratosfera

Szymon Pawlik

Dislogstudio

W kategorii YC Print zadaniem konkursowym jest stworzenie w ciągu 24 godzin layoutu reklamy drukowanej w odpowiedzi na brief przygotowany przez partnera kategorii. Zadanie konkursowe przedstawiane jest wszystkim uczestnikom w jednym miejscu i czasie. W kategorii startować wyłącznie dwuosobowe zespoły składające się z osób urodzonych po 21 czerwca 1988 roku. W konkursie mogą startować zarówno pracownicy wszelkiego rodzaju agencji reklamowych jak i freelancerzy.

Nagroda główna Young Creatives Cannes 2019 Damian Kitowski i Michał Oleksów (VML&YR/Cut The Mustard)

 

 

Nominacje Young Creatives Cannes 2019:

Paweł Murawski i Bartosz Bulak

 

Monika Braksal i Aleksander Piątek (Focus Media Group)