Klub Twórców Reklamy

Kategoria: PR

Przewodniczący Formularz zgłoszeniowy Regulamin Edycja 2014 Edycja 2013

Zadanie konkursowe polega na opracowaniu projektu strategii działań PR. W kategorii startować mogą wyłącznie pracownicy agencji PR lub działów PR w agencjach reklamowych.

W kategorii YC PR zadaniem konkursowym jest stworzenie w ciągu 24h projektu strategii działań PR w odpowiedzi na brief przygotowany przez partnera kategorii. Zadanie konkursowe przedstawiane jest wszystkim uczestnikom w jednym miejscu i czasie. W kategorii startować wyłącznie dwuosobowe zespoły składające się z osób urodzonych po 21 czerwca 1988 roku. W konkursie mogą startować zarówno pracownicy wszelkiego rodzaju agencji reklamowych jak i freelancerzy. Prace oddaje się w formie prezentacji PDF z max. 10 slajdami. Projekty oceniane są przez jury składające się doświadczonych pracowników branży komunikacji marketingowej, cieszących się uznaniem branży ze względu na ich dorobek w dziedzinie komunikacji marketingowej. Prace ocenia również przedstawiciel partnera kategorii.

 

 

Nagroda główna Albert Stęćlik i Tomek Świstuń (Dziadek do Orzechów/K2 Precise)

 

 

 

Nominacje — Emilia Pyrz i Mateusz Michułka (Komunikacja Plus)

Young Creatives