Klub Twórców Reklamy

Kategoria: Digital

Przewodniczący Formularz zgłoszeniowy Regulamin Edycja 2014 Edycja 2013

Zadanie konkursowe polega na opracowaniu zintegrowanej kampanii w Social Media.

  • Saatchi&Saatchi IS

    Marta Frączek

  • Grey Group

    Mateusz Cukierski

  • DDB&tribal

    Mateusz Gaca

  • K2

    Magdalena Banasik

  • OS3

    Alek Frydrych

  • FCB Bridge2Fun

    Agnieszka Klimczak

W kategorii YC Digital (nazywanej w poprzednich edycjach Cyber) zadaniem konkursowym jest stworzenie w ciągu 24 godzin projektu kampanii zintegrowanej w social mediach z przykładami egzekucji w odpowiedzi na brief przygotowany przez partnera kategorii. Zadanie konkursowe przedstawiane jest wszystkim uczestnikom w jednym miejscu i czasie. W kategorii startować wyłącznie dwuosobowe zespoły składające się z osób urodzonych po 21 czerwca 1988 roku. W konkursie mogą startować zarówno pracownicy wszelkiego rodzaju agencji reklamowych jak i freelancerzy. Projekty oceniane są przez jury składające się doświadczonych pracowników branży komunikacji marketingowej, cieszących się uznaniem branży ze względu na ich dorobek w dziedzinie komunikacji marketingowej. Prace ocenia również przedstawiciel partnera kategorii.