Klub Twórców Reklamy

Kategoria: Digital

Przewodniczący Formularz zgłoszeniowy Regulamin Edycja 2014 Edycja 2013

Zadanie konkursowe polega na opracowaniu zintegrowanej kampanii w Social Media.

W kategorii YC Digital (nazywanej w poprzednich edycjach Cyber) zadaniem konkursowym jest stworzenie w ciągu 24 godzin projektu kampanii zintegrowanej w social mediach z przykładami egzekucji w odpowiedzi na brief przygotowany przez partnera kategorii. Zadanie konkursowe przedstawiane jest wszystkim uczestnikom w jednym miejscu i czasie. W kategorii startować wyłącznie dwuosobowe zespoły składające się z osób urodzonych po 21 czerwca 1988 roku. W konkursie mogą startować zarówno pracownicy wszelkiego rodzaju agencji reklamowych jak i freelancerzy. Projekty oceniane są przez jury składające się doświadczonych pracowników branży komunikacji marketingowej, cieszących się uznaniem branży ze względu na ich dorobek w dziedzinie komunikacji marketingowej. Prace ocenia również przedstawiciel partnera kategorii.

 

 

 

Nagroda główna Young Creatives Cannes 2019 Dorota Piekarska i Joanna Wagner (VML&YC/Leo Burnett)

 

 

 

 

Nominacje Young Creatives Cannes 2019 Katarzyna Olga Jarecka i Pablo Dominguez Agregan (DDB&tribal Warszawa)

Young Creatives