Klub Twórców Reklamy

Joanna Biernacka

Creative Director,

ISOBAR

 

Dorastając w Warszawie, przypadkowo zamiast nauk ścisłych zaczęła studiować sztuki piękne. Na szczęście wyobraźnia pozwoliła jej rozpocząć karierę w reklamie. Została art directorem w złotych latach 90. Jej pierwszą agencją była Ammirati Puris Lintas, a jej pierwszą nagrodą była Golden Drum w Portorożu za jej pierwszą reklamę. Następnie pracowała w Leo Burnett oraz w G7 (dawniej D’Arcy), gdzie była odpowiedzialna za wprowadzenie marki Heyah. Do tej pory kampania ta była najbardziej udaną w historii polskiej reklamy, a także nagrodzona w Portorożu i Cannes. Jej kolejne przystanki to Leo Burnett (ponownie), a następnie Ogilvy & Mather, gdzie pracowała jako senior creative między innymi wprowadzając markę nju mobile i przynosząc wiele kreatywnych nagród dla agencji dzięki kampanii „Fail Hitler” i „Język polski jest ĄĘ”. W 2015 r. dołączyła do zespołu Isobar Polska, a od 2017 r. kieruje całym działem kreatywnym agencji. Pracowała dla m.in. MetLife, GE Money Banku, Avonu, Fiata, IKEA, T-Mobile, Orange, Commercial Union, Unilevera, Krafta, Nestle, Johnson & Johnson, Procter & Gamble, SAB Millera, Providenta, Vergin Mobile, Ferrero, Rossmanna, Audi, Mc Donald’s, Skoda. Została nagrodzona na wielu lokalnych i międzynarodowych festiwalach reklamowych za kreatywność, skuteczność, innowacyjność, media i rozwiązania PR. Jest członkiem SAR. Bywa członkiem jury na lokalnych i międzynarodowych festiwalach reklamowych. Nadal mieszka w Warszawie i jest szczęśliwą i dumną matką dwójki dzieci.