Klub Twórców Reklamy

Young Creatives

Wspieraj Młode Talenty zostań partnerem Young Creatives!

Młodzi i kreatywni po raz kolejny będą mieli szansę sprawdzić swoje możliwości przed gronem najlepszych ekspertów pracując dla największych brandów. Twoja marka może do nich dołączyć! Szukamy partnerów do tegorocznej edycji Young Creatives.

Program Young Creatives tworzony jest od 20 lat przez KTR powstaje we współpracy z Twórcami reklamowymi oraz największymi festiwalami kreatywności na świecie tj. Cannes Lions oraz Eurobest Festival.

Przez ten czas powstały setki projektów, które udowodniły, że Young Creatives to kuźnia talentów branży reklamowej, wymiana doświadczeń i wiedzy. Co więcej wiele z idei powstałych w wyniku konkursu zostało z sukcesami wdrożonych.

 

Seria kart z ilustracjami Aleksandra Bierońskiego oraz Alberta Krajewskiego. W niezmienionej formie zostały wprowadzone przez Klienta, Bank ING do szerokiego obiegu. Kategoria Design

Program skierowany jest do młodych pracowników branży reklamowej Zakwalifikowani mają za zadanie przygotować pracę stanowiącą odpowiedź na brief zadany przez partnerski brand. W efekcie ich rywalizacji powstają projekty kampanii zintegrowanej, strategie komunikacji, strategie działań PR-owych, layouty reklam drukowanych czy koncepcje spotów ATL-owych. Prace oceniane są przez doświadczonych liderów branży reklamowej oraz przedstawicieli brandu partnerskiego.

Dzięki współpracy z najlepszymi ekspertami oraz młodymi kreatywnymi klient otrzymuje intensywny „weekend” z najlepszą, najlepiej zmotywowaną agencją kreatywną na rynku.

Spot zrealizowany dla Fundacji „Podzielmy się”. Idea – Mateusz Garbarczyk, Adam Kręgielewski. Kategoria Media. Kampania nagrodzona w Effie Awards w kategorii: Positive Change: CSR, EDUKACJA SPOŁECZNA I PRO BONO.

CO TO OZNACZA? JAKIE SĄ KORZYŚCI?

UCZESTNICY – Możliwość współpracy na innych warunkach niż panują w rzeczywistości agencja-klient  – bezpośrednia praca z młodymi kreatywnymi daje szanse na otrzymanie świeżych, odważnych i kreatywnych pomysłów, które być może nigdy nie ujrzałby światła dziennego. A to wszystko w rekordowo szybkim czasie.

WSPARCIE MERYTORYCZNE – Marka decydując się na partnerstwo otrzymuje wsparcie merytoryczne na dwóch etapach

  • Brief – zadanie dla uczestników tworzone jest we współpracy marka + strateg/żka zasiadający/a w jury konkursu dzięki temu marka może otrzymać inne spojrzenie na problem, z którym się mierzy
  • Obrady – powstałe w wyniku konkursu koncepcje oceniane są przez jury, w skład którego wchodzą doświadczeni pracownicy branży marketingowej + klient. Podczas oceny prac jury komentuje każdy pomysł, wskazuje rzeczy warte uwagi, kierunki, w których warto go rozwijać. Tym samym wszystkie pomysły zyskują komentarz ekspercki.

Jak zachęcić rodzinę do „flexitarianizmu” – Idea Anna Kubas, Maciej Sznerch. Kategoria Integrated

LICZBY – 1 brief = 20 różnych pomysłów na kampanie, które klient może zrealizować.

ROZPOZNAWALNOŚĆ – Konkurs YC tworzymy od 20 lat, zbudowaliśmy ugruntowaną pozycję, dzięki której cieszymy się rozpoznawalnością oraz frekwencją. Co roku w konkursie startuje xx osob.

W ramach YC współpracowaliśmy m. in z markami takimi jak: Netflix, Adidas, Philips, PLAY, Lotto, Wedel, Red Bull, innogy Polska, mBank, BNP Paribas, Lirene, Muzeum

„Korzyści wynikające z konkursu YC rozpatrywałbym wielopoziomowo. Jeśli chodzi o mBank, to dzięki wsparciu tego wydarzenia uzyskaliśmy kilkanaście dobrze przemyślanych i mocnych konceptów na kampanię reklamową nowego produktu” ~mBank

„Zwycięska praca jest kwintesencją perfekcyjnej konstrukcji visuala printowego – odpowiada na wszystkie potrzeby briefu pod kątem strategicznym, jak również czytelności przekazu i czystości designe’u” ~ innogy Polska

 

Plakat powstał dla marki Lech, wykorzystany podczas Pol’and’Rock Festiwal. Autorzy – Michał Oleksów, Damian Kitowski.

 

 

W celu otrzymania spersonalizowanej oferty współpracy zapraszamy do kontaktu mailowego dominika.dabrowska@sar.org.pl.  

Young Creatives