Klub Twórców Reklamy

Young Creatives

Ruszyły zgłoszenia do Young Creatives Eurobest 2018!

Czy wszyscy jesteśmy kreatywni?

Wraz z początkiem września ruszyły zapisy do tegorocznej edycji konkursu Young Creatives Eurobest. Jak co roku na zainteresowanych czekają dwie kategorie skierowane do młodych pracowników branży komunikacji marketingowej. Swój udział zgłaszać można do 2 października.

Jesienna edycja Young Creatives nie wymaga od uczestników obsługi photoshopa, corela czy indesigna, wystarczy mieć dobry pomysł i umieć go ciekawie przedstawić! Laureaci konkursu zaprezentują swój talent i pomysły podczas europejskich finałów Young Creatives Integrated Competition, które po raz  pierwszy w historii odbędą się w Warszawie. Ponadto zwycięskie zespoły wyjadą na The ADCE European Creativity Festival w Barcelonie.

Do konkursu zgłaszać się mogą osoby urodzone po 22 listopada 1988. Startować można w dwóch kategoriach, w dwuosobowych zespołach:

  • Young Creatives Integrated – Zadanie konkursowe polega na przygotowaniu projektu kampanii zintegrowanej,
  •  Young Planners – kategoria dla strategów, plannerów i reasercherów z agencji reklamowych i domów mediowych. Zadaniem jest stworzenie projektu strategii komunikacji

Wszystkie zakwalifikowane do konkursu zespoły będą miały za zadanie przygotować prace stanowiące odpowiedzi na prawdziwe briefy przygotowane przez partnerów poszczególnych kategorii. Zgodnie z zasadami konkursu, uczestnicy będą mieli 48 godzin na samodzielne wykonanie postawionego przed nimi zadania. Udział w konkursie jest szansą dla młodych pracowników branży marketingowej nie tylko na puszczenie wodzy wyobraźni, ale także na samodzielne zmierzenie się z realnym wyzwaniem instytucji, fundacji i marek.

Prace oceniać będzie jury składające się z doświadczonych pracowników branży, cieszących się uznaniem ze względu na ich dorobek w dziedzinie komunikacji marketingowej. Przewodniczącym jury YC Integrated został Mariusz Pitura  – Dyrektor Kreatywny, Walk Creative. Kategorią dla młodych strategów zaopiekuję się natomiast Ela Twardowska – Strategic Director z agencji Ogilvy.

 

Laureatów konkursu poznamy 30 października.

Zespoły można zgłaszać do 2 października. Wszelkie pytania i wątpliwości należy wysłać na adres e-mail: dominika.dabrowska@sar.org.pl.

Więcej informacji na stronie: http://www.ktr.org.pl/young-creatives/.

Informacja prasowa do pobrania

Organizatorzy: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Twórców Reklamy, Eurobest European Festival of Creativity

Partnerzy: DCODE MEDIA – Authorised Partner of Shutterstock in Poland, Drukomat.pl, Upright Music, Lunapark Motion Arts Collective

Współpraca: Michał Sęk, Tomek Mąkolski, Adriana Hochmańska, Szymon Pepliński (Creative Coding),

Konkurs KTR