Klub Twórców Reklamy

Konkurs KTR

Przewodniczący Kategorii Communication

Jakub Kamiński

Partner & Creative Director
Brain

Ur. W 1970 r w Warszawie. Studiował filozofię na UW i już na II roku zajął się reklamą. Od 1992 do 2001 pracował w warzsawskim oddziale Publicisu, kończąc pracę jako Creative Director i członek zarządu. Podczas pracy w Publicisie poznał Asiyę Malinowską – współzałożycielkę Brain. Nagrody w Brainie: KTR – 3, Złote Orły – 8, Kreatura – 2.
Juror na konkursach: KTR, Kreatura (wszystkie edycje), Effie (2000,2001, 2005), Eurobest, Cresta.

 

 

 

 

 

Maciej Twardowski

Executive Creative Director
Ogilvy Poland

Pracuje w komunikacji marketingowej od 15 lat. Jest jednym z najbardziej nagradzanych kreatywnych w Polsce. Zaczynał jako Art Director w Y&R a następnie przez kilka lat pracował w DDB&tribal gdzie przebył drogę od Senior Art Directora do Dyrektora Kreatywnego.

Współtworzył między innymi takie kampanie jak #mamsmakanamaka, PZU „Niestraszki”, PKO „Szymon na krańcach świata”, Tiger „Power is Back” z małym tygryskiem mówiącym głosem Sokoła, nagrodzony canneńskim lwem McDonald’s „Move Update” oraz wielokrotnie nagradzaną kampanię Greenpeace „Do Ostatniego Drzewa”.

Od ponad dwóch lat jest dyrektorem kreatywnym Ogilvy. W 2018 roku agencja zdobyła tytuł „Agencji Roku” KTR oraz wiele nagród na międzynarodowych festiwalach takich jak: The One Show Festiwal w Nowym Jorku (6 nagród w tym dwa złota i „Best of Discipline” – odpowiednik nagrody Grand Prix), D&AD London (4 nagrody w tym Yellow Pencil) oraz Cannes Lions gdzie Ogilvy Poland otrzymało aż 13 lwów, w tym 3 złote.

Maciej w listopadzie 2018 r przewodniczył obradom jury festiwalu Eurobest w kategorii Young Creatives. Na co dzień pracuje między innymi dla takich marek jak Reebok, Shell, Philips, NJU mobile,OBI i Wedel.

Prowadzony przez niego dział kreatywny Ogilvy tworzy komunikacją zintegrowaną,
gdzie tak samo ważne jest opowiadanie ciekawych historii jak i właściwe rozumienie roli kanałów komunikacji.