Klub Twórców Reklamy

Young Creatives

Zwycięzcy Young Creatives Eurobest’19

Poznaj zwycięzców!

Laureatami nagrody głównej w tegorocznej edycji Young Creatives Eurobest w kategorii Integrated zostali Jan Mazur i Mateusz Michalczyk reprezentujący agencję 180heartbeats + JUNG V.MATT, w kategorii Young Planners Ewa Sypień i Jerzy Kurczak z Ogilvy.

Nagrodą dla zwycięzców jest wyjazd na The ADCE European Creativity Festival, odbywający się w Barcelonie. Ponadto, najlepszy zespół w kategorii Integrated weźmie udział w międzynarodowych finałach Young Creatives Integrated Competition, które po raz drugi odbędą się w Warszawie.

Nominacje otrzymali:

Ewelina Cis i Kamil Leśniak z Saatchi&Saatchi IS, Anna Kubas i Angelika Korzeniowska  McCann Worldgroup Poland oraz   Bartosz Włodarczyk i Juan Molina Coloma – w kategorii Young Creatives Integrated.

Ela Konopińska – Dudek oraz Krystian Wojtkowski z  agencji Przestrzeń, Maciej Kaczorowski oraz Nadiya Dziedzic reprezentujący VMLY&R Poland oraz Volodymyr Manoilo i Wojciech Jasiak  Media Direction OMD – w kategorii Young Planners.

W tym roku młodzi kreatywni w kategorii Integrated zmierzyli się z briefem, który powstał przy współpracy z marką adidas. Prace w ramach kategorii oceniało jury pod przewodnictwem Marcina Sosińskiego, Executive Creative Director  McCann Worldgroup Poland w składzie: Natalia Drobniak/ McCann Worldgroup Poland, Agnieszka Klimczak/FCB Bridge2Fun, Agata Palmowska/Duda Polska, Łukasz Kotliński/Isobar, Rafał Ryś/ Saatchi&Saatchi IS, Alina Vovk/adidas, Jakub Bajor/adidas.

W ramach kategorii Young Planners, skierowanej do strategów, plannerów i reasercherów z agencji reklamowych, agencji PR i  domów mediowych, partnerem był bank BNP Paribas

Tegoroczne prace oceniało jury pod przewodnictwem Pawła Loedla, Chief Strategy Officer VMLY&R w składzie: Anna Jaroszyńska/The&Partnership, Wojtek Walczak/Meltingpot, Maciek Twardowski/Ogilvy, Agnieszka Konarzewska/BNP Paribas, Beata Zawierucha/BNP Paribas.

Organizatorzy konkursu:  Eurobest, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, KTR
Partnerzy: Adidas, BNP Paribas, Decode Media, Drukomat.pl, Lunapark, Upright Music, Wacom.
Współpraca: Mo61, Fablab, Best Regards Prdctn, Daylight, 422post, Agencja 2012, Frydrych&Zdanowski, Kaja Dobrzańska & Adriana Hochmańska, Kamil Kotarba, Maciek Ryter, Adrian Kowalski, UKWIAŁ, Joanna Wojniłko, Sylwia Morawska, Jan Stąpor