Klub Twórców Reklamy

Konkurs KTR

Nagrody KTR 2020

Wśród laureatów KTR 2020 przyznano 179 nagród, w tym 32 złote, 49 srebrnych i 98 brązowych. W rankingu rocznym na I miejscu znalazły się: agencja 180heartbeats + JUNG V. MATT, studio projektowe OSOM Studios, dom produkcyjny Papaya Films, studio postprodukcyjne Platige Image oraz OLX jako Reklamodawca Roku.

Podczas transmisji online z tegorocznej gali KTR wręczono nagrody za najbardziej twórcze
i pomysłowe idee kreatywne w Polsce. Nagrody Best ofJury przyznało w 4 kategoriach, spośród prac nagrodzonych złotem:

  • Best of Communication (projekt komercyjny) dla agencji 180heartbeats + JUNG V. MATT zakampanię „A co gdyby? – OLX piętnuje najgorsze zachowania w sieci” zrealizowanej dla OLX;
  • Best of Charity (projekt społeczny) dla Krzysztofa Gonciarza i Tofu Media za akcję społeczną „Stop ciężarówkom!”;
  • Best of Craft dla Warsaw Creatives za kampanię #CiaoKendall, RESERVED;
  • Best of Design dla NIENAUTNOWAK za projekt typograficzny „Times New Roman Abramovich”, Capitalics Warsaw Type Foundry;
  • Best of Technology dla Superskrypt za interaktywną instalację „Odbicie. Jestem jak ty zapewne”, zrealizowaną dla Muzeum Powstania Warszawskiego.

 

„W tym roku niejednokrotnie zadawaliśmy sobie pytanie, czym jest KTR dla środowiska. Już w marcu, gdy do konkursu zdążyło wpłynąć kilkaset zgłoszeń, i gdy oczywistym było, że trzeba będzie wymyślić sposób w jaki w 2020 roku ma zaistnieć, pytanie czym jest KTR i czy jest w ogóle potrzebny, padało z wielu stron.

Rekordowa liczba zgłoszeń, mimo skromniejszego uczestnictwa części agencji na skutek „obostrzeń” holdingów pokazała, że KTR jest istotnym wydarzeniem dla środowiska kreatywnego w Polsce. O 20% wzrosła liczba podmiotów zgłaszających, co świadczy, że konkurs rośnie i wkracza na kolejne obszary kreatywności.

KTR 2020 to cztery obszary: Communication, Design, Craft i po raz pierwszy Technology, a wszystkie cztery nagrody „The Best Of” pokazują jak wysoki w tym roku był poziom konkursu.

Pamiętać należy, że KTR to nie tylko celebracja kreatywności, ale również olbrzymie zasoby wiedzy i inspiracji. W 102 podkategoriach konkursu, wśród nominowanych i nagrodzonych prac znajdują się znakomite przykłady rozwiązań w komunikacji marketingowej, które pokazują co wydarzyło się na naszym rynku.

Kreatywności nie sposób łatwo zmierzyć i przewidzieć dokąd nas zaprowadzi. Reklamodawcą Roku został OLX, który nigdy wcześniej nie otrzymał nagrody KTR, a współpracująca z OLX agencja 180heartbeats + JUNGvMATT po raz pierwszy otrzymała tytuł Agencji Roku. Gratulacje należą się wszystkim nagrodzonym i nominowanym.”

Ranking agencji w konkursie KTR 2020:

AGENCJA ROKU
Miejsce Firma Punkty
1 180heartbeats + JUNG V. MATT 112,5
2 VMLY&R 56,75
3 DDB Warszawa 46,5
STUDIO PROJEKTOWE ROKU
Miejsce FIRMA PUNKTY
1 OSOM Studios 33,25
2 NIENAUTNOWAK 28,75
3 Sek Corp 28,5
DOM PRODUKCYJNY ROKU
Miejsce FIRMA PUNKTY
1 Papaya Films 99,25
2 OTO Film 40
3 Dobro 29,75
STUDIO POSTPRODUKCYJNE ROKU
Miejsce FIRMA PUNKTY
1 Platige Image 79
2 Juice Sound 25
3 Televisor 22,5
REKLAMODAWCA ROKU
OLX

WSZYSTKIE PRACE MOŻNA ZOBACZYĆ TUTAJ

 

COMMUNICATION
KATEGORIA PODKATEGORIA NAGRODA TYTUŁ ZGŁASZAJĄCY WSPÓŁZGŁASZAJĄCY KLIENT PRODUKT
A. VIDEO A1. TV OR CINEMA COMMERCIAL BRĄZ BUM HAVAS WARSAW PLATFORMA CANAL+ PLATFORMA CANAL+
A1. TV OR CINEMA COMMERCIAL SREBRO CHOINKA DDB WARSZAWA MCDONALD’S POLSKA MCDONALD’S BRAND
A1. TV OR CINEMA COMMERCIAL BRĄZ MARATON DDB WARSZAWA | DOBRO FUNDACJA RONALDA MCDONALDA FUNDACJA
A1. TV OR CINEMA COMMERCIAL SREBRO NO SPOILERS HAVAS WARSAW PLATFORMA CANAL+ CANAL+NETFLIX W JEDNYM PAKIECIE SERIALOWYM
A2. INTERACTIVE FILM SREBRO NAJBARDZIEJ EKIPOWY KLIP EVER! DDB WARSZAWA MCDONALD’S POLSKA 2FORU
A3. MUSIC VIDEO BRĄZ „SZUBIENICAPESTYCYDYBROŃ” QUEBONAFIDE MOON TELEVISOR SP. Z O.O. QUEQALITY / QUEBONAFIDE ALBUM „ROMANTIC PSYCHO”
A3. MUSIC VIDEO NOMINACJA DAWID PODSIADŁO – „TROFEA” PAPAYA FILMS MUZK MANAGEMENT MUZK MANAGEMENT TELEDYSK
A3. MUSIC VIDEO ZŁOTO SAINT ANTHONY’S FIRE – GRAINDELAVOIX DOBRO GRAINDELAVOIX TELEDYSK
A4. FILM OR SERIES INTRO BRĄZ THE SIMPSONS „EXTREMESONS” BROSFX FOX CZOŁÓWKA SERIALU
A5. ONLINE VIDEO ZŁOTO A CO GDYBY? – OLX PIĘTNUJE NAJGORSZE ZACHOWANIA W SIECI 180HEARTBEATS + JUNG V. MATT OLX OLX A CO GDYBY? – OLX PIĘTNUJE NAJGORSZE ZACHOWANIA W SIECI
A5. ONLINE VIDEO NOMINACJA ALLEGRO X QUEBONAFIDE (CTK CREEPS) EXTRA BALL AGENCY ALLEGRO PRZEKRÓJ OFERTY PRODUKTOWEJ SERWISU DLA MŁODYCH KLIENTÓW
A5. ONLINE VIDEO NOMINACJA EAU’ROBEST – THE ESSENCE OF CREATIVITY 2012 STOWARZYSZENIE KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ SAR  EUROBEST YOUNG CREATIVES INTEGRATED COMPETITION
A5. ONLINE VIDEO BRĄZ NAPRAWDĘ TAK BYŁO! HUTA 19 IM. JOACHIMA FERSENGELDA SZUT SZUT STUDIO SCHLEICH FIGURKI ZWIERZĄT
A5. ONLINE VIDEO BRĄZ RESERVED #CIAOKENDALL WARSAW CREATIVES RESERVED ODZIEŻ
A5. ONLINE VIDEO SREBRO TIMES NEW ROMAN ABRAMOVICH NIENAUTNOWAK KRZYSZTOF NIENAŁTOWSKI, PAWEŁ JAN NOWAK CAPITALICS FONT
A5. ONLINE VIDEO BRĄZ WIELKA ZWROTKA Ż | BRING IT BACK X 25 2012 | VMLY&R GRUPA ŻYWIEC S.A. PIWO ŻYWIEC
A5. ONLINE VIDEO ZŁOTO YOU LOSE WHEN YOU OVERPAY SZYMON PAWLIK G2A MARKETPLACE FOR GAMERS AND GEEKS
B. AUDIO B2. PODCAST BRĄZ CHŁOPI 2050 STORYTEL MASTERCARD, GAZETA.PL, MCCANN WORLDGROUP STORYTEL AUDIOBOOK „CHŁOPI 2050, CZYLI AGRONAUCI W CZASACH KATASTROFY KLIMATYCZNEJ”.
B2. PODCAST SREBRO PSY 2.5. W IMIĘ MIŁOŚCI. STORYTEL STORYTEL AUDIOBOOK
C. PRINT & PUBLISHING C1. PRESS NOMINACJA ŻUBR RATUJE ŻYCIE ZAGROŻONYCH GATUNKÓW HUTA 19 IM. JOACHIMA FERSENGELDA ŻUBR ŻUBR RATUJE ŻYCIE ZAGROŻONYCH GATUNKÓW
C2. PACKAGING BRĄZ BURGER KING’S CHICKEN FRIES, ENCRUSTED WITH CRYSTALS FROM SWAROVSKI® 180HEARTBEATS + JUNG V. MATT BURGER KING POLSKA, AMREST HOLDING SE BURGER KING POLSKA, AMREST HOLDING SE CHICKEN FRIES
C2. PACKAGING ZŁOTO EPKA NA DIALIZIE SEK CORP ROCH ALBUM EP
C2. PACKAGING BRĄZ UNBOX THE STRANGE VMLY&R SHOOTME VISUAL ARTISTS ADIDAS ADIDAS ZX 2K BOOST
C3. MAILING NOMINACJA POZDROWIENIA Z PRZESZŁOŚCI SCHOLZ & FRIENDS WARSZAWA TOWARZYSTWO SPOLECZNO KULTURALNE MIASTO OGROD SADYBA AKCJA „ZLIKWIDUJ KOPCIUCHA”
C3. MAILING SREBRO UNBOX THE STRANGE VMLY&R SHOOTME VISUAL ARTISTS ADIDAS ADIDAS ZX 2K BOOST
C5. USE OF PRINT BRĄZ EPKA NA DIALIZIE SEK CORP ROCH ALBUM EP
D. OUT OF HOME D2. POSTER BRĄZ CHŁOPI 2050 STORYTEL MASTERCARD, GAZETA.PL, MCCANN WORLDGROUP STORYTEL AUDIOBOOK „CHŁOPI 2050, CZYLI AGRONAUCI W CZASACH KATASTROFY KLIMATYCZNEJ”.
D3. BILLBOARD NOMINACJA „GDY TO SIĘ SKOŃCZY” AGORA S.A. BNP PARIBAS BANK POLSKA S.A. GAZETA.PL / BNP PARIBAS BANK POLSKA S.A. WIZERUNEK GAZETA.PL / BNP PARIBAS BANK POLSKA S.A.
D3. BILLBOARD NOMINACJA ŻUBR RATUJE ŻYCIE ZAGROŻONYCH GATUNKÓW HUTA 19 IM. JOACHIMA FERSENGELDA ŻUBR ŻUBR RATUJE ŻYCIE ZAGROŻONYCH GATUNKÓW
D4. EVENT BRĄZ DZIEŃ BEZ PARAWANU GONG TYSKIE, SPUTNIK STUDIO, TAILOR MADE PR, ZENITH POLAND KOMPANIA PIWOWARSKA TYSKIE GRONIE
D4. EVENT NOMINACJA STELAŻ. AUDIO-SEANS KINOWY. STORYTEL STORYTEL AUDIOBOOK
D4. EVENT NOMINACJA WE MOVED MOUNTAINS. LEPSZA STRONA ZIMY. DDB WARSZAWA MCDONALD’S POLSKA BURGER DRWALA
D5. POS & STORE INSTALLATION NOMINACJA „ROZMYTY SALON” WALK CREATIVE BEST REGARDS_PRDCTN VISION EXPRESS OBCHODY ŚWIATOWEGO DNIA WZROKU/BEZPŁATNE BADANIE WZROKU I PROFILAKTYKA
D5. POS & STORE INSTALLATION BRĄZ ZERO EMISSION STORE 180HEARTBEATS + JUNG V. MATT INNOGY POLSKA INNOGY POLSKA ZERO EMISSION STORE
D7. INTERACTIVE EXPERIENCE BRĄZ INSTALACJA PANGENERATOR – MĘSKIE GRANIE 2019 2012 PANGENERATOR GRUPA ŻYWIEC S.A. MĘSKIE GRANIE
D7. INTERACTIVE EXPERIENCE BRĄZ MOBILNA MAPA SMOGO!WA WARSZAWY 180HEARTBEATS + JUNG V. MATT INNOGY POLSKA INNOGY POLSKA MOBILNA MAPA SMOGO!WA WARSZAWY
E. ONLINE E3. SOCIAL ACTIVATIONS SREBRO A CO GDYBY? – OLX PIĘTNUJE NAJGORSZE ZACHOWANIA W SIECI 180HEARTBEATS + JUNG V. MATT OLX OLX A CO GDYBY? – OLX PIĘTNUJE NAJGORSZE ZACHOWANIA W SIECI
E3. SOCIAL ACTIVATIONS BRĄZ BORYS – NAJWIĘKSZY FAN KFC! MCCANN WORLDGROUP AMREST AMREST SP. Z O.O. KFC
E4. USE OF SOCIAL PLATFORMS SREBRO NAJBARDZIEJ EKIPOWY KLIP EVER! DDB WARSZAWA MCDONALD’S POLSKA 2FORU
E4. USE OF SOCIAL PLATFORMS BRĄZ ODKRYWAJ Z ALIEXPRESS MONDAY ALIBABA INC. SKLEP INTERNETOWY
E4. USE OF SOCIAL PLATFORMS BRĄZ TIMES NEW ROMAN ABRAMOVICH NIENAUTNOWAK KRZYSZTOF NIENAŁTOWSKI, PAWEŁ JAN NOWAK CAPITALICS WARSAW TYPE FOUNDRY FONT
E6. REAL TIME COMMUNICATION NOMINACJA ŻEBY NIE KUSIŁO DDB WARSZAWA PORSCHE POLSKA KAMPANIA WIZERUNKOWO-SPOŁECZNA
F. MOBILE F3. USE OF MOBILE ZŁOTO MOBILNA MAPA SMOGO!WA WARSZAWY 180HEARTBEATS + JUNG V. MATT INNOGY POLSKA INNOGY POLSKA MOBILNA MAPA SMOGO!WA WARSZAWY
F3. USE OF MOBILE BRĄZ NAJBARDZIEJ EKIPOWY KLIP EVER! DDB WARSZAWA MCDONALD’S POLSKA 2FORU
F4. MOBILE CAMPAIGN NOMINACJA KIEDYDOSKLEPU X WAZE MCCANN WORLDGROUP MASTERCARD, ISOBAR MASTERCARD KIEDYDOSKLEPU
G. INTEGRATED CAMPAIGNS G1. BIG IDEA CAMPAIGNS BRĄZ CHŁOPI 2050 STORYTEL MASTERCARD, GAZETA.PL, MCCANN WORLDGROUP STORYTEL AUDIOBOOK „CHŁOPI 2050, CZYLI AGRONAUCI W CZASACH KATASTROFY KLIMATYCZNEJ”.
G1. BIG IDEA CAMPAIGNS NOMINACJA CLOTHES REBORN WITH PRIDE – HISTORIE UKRYTE W UBRANIACH 180HEARTBEATS + JUNG V. MATT ZALANDO ZALANDO  ZALANDO
G1. BIG IDEA CAMPAIGNS SREBRO KAMPANIA PROMUJĄCA ALBUM QUEBONAFIDE “ROMANTIC PSYCHO” QUEQUALITY OSOM STUDIOS QUEBONAFIDE ALBUM „ROMANTIC PSYCHO”
G1. BIG IDEA CAMPAIGNS NOMINACJA ŚWIĘTA WŚRÓD LUDZI, NIE WŚRÓD MEBLI PRZESTRZEŃ IKEA IKEA
G1. BIG IDEA CAMPAIGNS BRĄZ WIELKA ZWROTKA Ż 2012 | VMLY&R GRUPA ŻYWIEC S.A PIWO ŻYWIEC
G2. ACTIVATION CAMPAIGNS BRĄZ REBUILD THE WORLD – ZIELONE INSTRUKCJE LEGO OGILVY LEGO ZIELONE INSTRUKCJE
G3. LONG TERM COMMUNICATION BRĄZ WYŚLIJ POCZTÓWKĘ DO BABCI POGOTOWIE KULTURALNO SPOŁECZNE CEZARY CHWICEWSKI UP TO DATE FESTIVAL BIAŁYSTOK KAMPANIA WYŚLIJ POCZTÓWKĘ DO BABCI
H. BRANDED CONTENT & ENTERTAINMENT H1. FILMY DO 5 MINUT. BRĄZ GŁOŚNI W ŁÓŻKU DDB WARSZAWA RECKITT BENCKISER | DUREX  LINIA DUREX INVISIBLE
H1. FILMY DO 5 MINUT. NOMINACJA NA TWOICH ZASADACH – EPIZOD 1 VMLY&R PAPAYA FILMS SAMSUNG SAMSUNG GALAXY NOTE10
H1. FILMY DO 5 MINUT. NOMINACJA THE LOCKDOWN 180HEARTBEATS + JUNG V. MATT TEATR 21 ZBIÓRKA NA NOWĄ SIEDZIBĘ TEATRU 21
H1. FILMY DO 5 MINUT. NOMINACJA ZMIENIAMY ŻYCIE POPRZEZ SPORT LABCON SHOOTME VISUAL ARTISTS ADIDAS DZIECIĘCA SEKCJA AMP FOOTBALL
H10. MUSIC NOMINACJA T-RAPERZY ZNAD WISŁY – ANTYSMOG SONG 23HEROES OLX, F25 GRUPA OLX SERWIS OGŁOSZENIOWY OLX
H3. FILM SERIES SREBRO A CO GDYBY? – OLX PIĘTNUJE NAJGORSZE ZACHOWANIA W SIECI 180HEARTBEATS + JUNG V. MATT OLX OLX A CO GDYBY? – OLX PIĘTNUJE NAJGORSZE ZACHOWANIA W SIECI
H3. FILM SERIES NOMINACJA NA TWOICH ZASADACH – SERIA 4 EPIZODÓW VMLY&R PAPAYA FILMS SAMSUNG SAMSUNG GALAXY NOTE10
H3. FILM SERIES BRĄZ ZDARZYŁO SIĘ NAJLEPSZYM – OLX WALCZY Z OSZUSTWEM W INTERNECIE 180HEARTBEATS + JUNG V. MATT OLX OLX ZDARZYŁO SIĘ NAJLEPSZYM – OLX WALCZY Z OSZUSTWEM W INTERNECIE
H4. AMBIENT AND EVENTS BRĄZ WE MOVED MOUNTAINS. LEPSZA STRONA ZIMY. DDB WARSZAWA MCDONALD’S POLSKA BURGER DRWALA
H5. AUDIO / RADIO BRĄZ CHŁOPI 2050 STORYTEL MASTERCARD, GAZETA.PL, MCCANN WORLDGROUP STORYTEL AUDIOBOOK „CHŁOPI 2050, CZYLI AGRONAUCI W CZASACH KATASTROFY KLIMATYCZNEJ”.
H7. USE OF AUDIENCE / USE OF USER GENERATED CONTENT BRĄZ BORYS – NAJWIĘKSZY FAN KFC! MCCANN WORLDGROUP AMREST AMREST SP. Z O.O. KFC
H8. USE OF TALENT / USE OF INFLUENCER BRĄZ A CO GDYBY? – OLX PIĘTNUJE NAJGORSZE ZACHOWANIA W SIECI 180HEARTBEATS + JUNG V. MATT OLX OLX A CO GDYBY? – OLX PIĘTNUJE NAJGORSZE ZACHOWANIA W SIECI
H8. USE OF TALENT / USE OF INFLUENCER NOMINACJA ALLEGRO X QUEBONAFIDE (CTK CREEPS) EXTRA BALL AGENCY ALLEGRO PRZEKRÓJ OFERTY PRODUKTOWEJ SERWISU DLA MŁODYCH KLIENTÓW
H8. USE OF TALENT / USE OF INFLUENCER NOMINACJA DZIEŃ NA U DDB WARSZAWA AVON COSMETICS POLSKA; GARDEN OF WORDS; PHD MEDIA FUNDACJA RAK’N’ROLL BADANIE USG PIERSI
H8. USE OF TALENT / USE OF INFLUENCER NOMINACJA KITT 2020 ISOBAR POLSKA (DENTSU) MASTERCARD MASTERCARD AUKCJE WIELKIEJ ORKIESTRY ŚWIĄTECZNEJ POMOCY
H8. USE OF TALENT / USE OF INFLUENCER BRĄZ NA TWOICH ZASADACH VMLY&R PAPAYA FILMS SAMSUNG SAMSUNG GALAXY NOTE10
H8. USE OF TALENT / USE OF INFLUENCER BRĄZ RZECZY, KTÓRE WIDZĘ ISOBAR POLSKA (DENTSU) JOHNSON & JOHNSON POLAND JOHNSON & JOHNSON POLAND ACUVUE® OASYS WITH TRANSITIONS™
H8. USE OF TALENT / USE OF INFLUENCER NOMINACJA THE LOCKDOWN 180HEARTBEATS + JUNG V. MATT TEATR 21 ZBIÓRKA NA NOWĄ SIEDZIBĘ TEATRU 21
H9. STILL IMAGE NOMINACJA MURAL ,,WYŚLIJ POCZTÓWKĘ DO BABCI” – ŁOMŻA JASNE PEŁNE X UP TO DATE FESTIVAL GOOD LOOKING STUDIO ŁOMŻA JASNE PEŁNE, UP TO DATE FESTIVAL UP TO DATE FESTIVAL, ŁOMŻA JASNE PEŁNE UP TO DATE FESTIVAL
I. DIRECT AND TARGETING I3. ONLINE / MOBILE BRĄZ KIEDYDOSKLEPU X WAZE MCCANN WORLDGROUP MASTERCARD, ISOBAR MASTERCARD KIEDYDOSKLEPU
I3. ONLINE / MOBILE BRĄZ MOBILNA MAPA SMOGO!WA WARSZAWY 180HEARTBEATS + JUNG V. MATT INNOGY POLSKA INNOGY POLSKA MOBILNA MAPA SMOGO!WA WARSZAWY
I3. ONLINE / MOBILE BRĄZ TIMES NEW ROMAN ABRAMOVICH NIENAUTNOWAK KRZYSZTOF NIENAŁTOWSKI, PAWEŁ JAN NOWAK CAPITALICS WARSAW TYPE FOUNDRY FONT
J. PR J1. PRODUCT & BRAND BRĄZ CLOTHES REBORN WITH PRIDE – HISTORIE UKRYTE W UBRANIACH 180HEARTBEATS + JUNG V. MATT ZALANDO ZALANDO  ZALANDO
J2. CORPORATE & CSR SREBRO A CO GDYBY? – OLX PIĘTNUJE NAJGORSZE ZACHOWANIA W SIECI 180HEARTBEATS + JUNG V. MATT OLX OLX A CO GDYBY? – OLX PIĘTNUJE NAJGORSZE ZACHOWANIA W SIECI
J2. CORPORATE & CSR NOMINACJA CLOTHES REBORN WITH PRIDE – HISTORIE UKRYTE W UBRANIACH 180HEARTBEATS + JUNG V. MATT ZALANDO ZALANDO  ZALANDO
J2. CORPORATE & CSR ZŁOTO WIELKA ZWROTKA Ż 2012 | HOPE | VMLY&R LIVE GRUPA ŻYWIEC S.A. PIWO ŻYWIEC
K. INNOVATION K1. IN COMMUNICATION BRĄZ STELAŻ. AUDIO SEANS KINOWY. STORYTEL STORYTEL AUDIOBOOK
K1. IN COMMUNICATION SREBRO TIMES NEW ROMAN ABRAMOVICH NIENAUTNOWAK KRZYSZTOF NIENAŁTOWSKI, PAWEŁ JAN NOWAK CAPITALICS WARSAW TYPE FOUNDRY FONT
K2. IN PRODUCT ZŁOTO MOBILNA MAPA SMOGO!WA WARSZAWY 180HEARTBEATS + JUNG V. MATT INNOGY POLSKA INNOGY POLSKA MOBILNA MAPA SMOGO!WA WARSZAWY
L. USE OF DATA SREBRO MOBILNA MAPA SMOGO!WA WARSZAWY 180HEARTBEATS + JUNG V. MATT INNOGY POLSKA INNOGY POLSKA MOBILNA MAPA SMOGO!WA WARSZAWY
BRĄZ PLATFORMA KIEDYDOSKLEPU.PL ISOBAR POLSKA (DENTSU) MASTERCARD, MCCANN WORLDGROUP, CARAT POLSKA MASTERCARD KIEDYDOSKLEPU
BRĄZ ZERO EMISSION STORE 180HEARTBEATS + JUNG V. MATT INNOGY POLSKA INNOGY POLSKA ZERO EMISSION STORE
M. COPYWRITING ZŁOTO A CO GDYBY? – OLX PIĘTNUJE NAJGORSZE ZACHOWANIA W SIECI 180HEARTBEATS + JUNG V. MATT OLX OLX A CO GDYBY? – OLX PIĘTNUJE NAJGORSZE ZACHOWANIA W SIECI
BRĄZ CHŁOPI 2050 STORYTEL MASTERCARD, GAZETA.PL, MCCANN WORLDGROUP STORYTEL AUDIOBOOK „CHŁOPI 2050, CZYLI AGRONAUCI W CZASACH KATASTROFY KLIMATYCZNEJ”.
BRĄZ KASZTELAN. RACZ WAŚĆ WPAŚĆ BRAINBOX CARLSBERG POLSKA CARLSBERG POLSKA KASZTELAN
BRĄZ LIDL PRZEMÓWIŁ GŁOSEM POPKULTURY VMLY&R LIDL POLSKA WYBRANE PRODUKTY Z OFERTY LIDL POLSKA
BRĄZ ODKRYWAJ Z ALIEXPRESS MONDAY ALIBABA INC. SKLEP INTERNETOWY
BRĄZ TIMES NEW ROMAN ABRAMOVICH NIENAUTNOWAK KRZYSZTOF NIENAŁTOWSKI, PAWEŁ JAN NOWAK CAPITALICS WARSAW TYPE FOUNDRY FONT
COMMUNICATION – SPOŁECZNE
KATEGORIA PODKATEGORIA NAGRODA TYTUŁ ZGŁASZAJĄCY WSPÓŁZGŁASZAJĄCY KLIENT PRODUKT
A. VIDEO – SPOŁECZNE A1. TV OR CINEMA COMMERCIAL – SPOŁECZNE BRĄZ OBJECTS / THEY WERE JUST LIKE US OTO FILM THE AUSCHWITZ-BIRKENAU MEMORIAL FOUNDATION FILM NA OBCHODY 75. ROCZNICY WYZWOLENIA AUSCHWITZ
A2. INTERACTIVE FILM – SPOŁECZNE BRĄZ ZMIENIAJMY NA DOBRE PUBLICIS FILM PRODUKCJA FUNDACJA K.I.D.S. KLUB INNOWATORÓW DZIECIĘCYCH SZPITALI FILM INTERAKTYWNY
A5. ONLINE VIDEO – SPOŁECZNE NOMINACJA NIE JEM LABCON VALUE MEDIA, MEDIA READY, SALESTUBE FUNDACJA PODZIELMY SIĘ AKCJA WIELKANOC 2019
B5. USE OF AUDIO – SPOŁECZNE SREBRO „STOP CIĘŻARÓWKOM!” KRZYSZTOF GONCIARZ TOFU MEDIA TOFU MEDIA POLSKA SP. Z O.O. KOMUNIKAT SPOŁECZNY
C. PRINT & PUBLISHING – SPOŁECZNE C4. LEAFLETS, CALENDARS, INVITATIONS AND OTHER – SPOŁECZNE NOMINACJA LEGENDY / KALENDARZ TOFU UNICEF POLSKA KALENDARZ
D. OUT OF HOME – SPOŁECZNE D1. AMBIENT – SPOŁECZNE NOMINACJA „STOP CIĘŻARÓWKOM!” KRZYSZTOF GONCIARZ TOFU MEDIA TOFU MEDIA POLSKA SP. Z O.O. KOMUNIKAT SPOŁECZNY
D1. AMBIENT – SPOŁECZNE BRĄZ ŚMIERĆ PALMY SYRENA COMMUNICATIONS ONE HOUSE SP. Z O.O. GRID-WARSZAWA IN PARTNERSHIP WITH UN ENVIRONMENT ŚWIATOWY DZIEŃ ŚRODOWISKA ONZ
E. ONLINE – SPOŁECZNE E1. WEBSITE – SPOŁECZNE NOMINACJA KATYŃ PRO MEMORIA SUPERSKRYPT CENTRUM POLSKO-ROSYJSKIEGO DIALOGU I POROZUMIENIA SERWIS I KAMPANIA PROMUJĄCA UPAMIĘTNIENIE WYDARZEŃ 1940 R.
E5. USE OF ONLINE  – SPOŁECZNE NOMINACJA NIEUŻYWANE ŻYCZENIA BBDO WARSZAWA MALI BRACIA UBOGICH WIGILIA DLA SAMOTNYCH OSÓB STARSZYCH
G. INTEGRATED CAMPAIGNS – SPOŁECZNE G1. BIG IDEA CAMPAIGNS – SPOŁECZNE NOMINACJA MASTERCLASS KŁAMANIA VMLY&R PAPAYA FILMS SOS WIOSKI DZIECIĘCE SOS WIOSKI DZIECIĘCE
G2. ACTIVATION CAMPAIGNS – SPOŁECZNE NOMINACJA NIOSĄ NAS WASZE KAERESY SAATCHI&SAATCHI IS FUNDACJA RAK’N’ROLL FUNDACJA RAK&ROLL 1% PODATKU
H. BRANDED CONTENT & ENTERTAINMENT – SPOŁECZNE H8. USE OF TALENT / USE OF INFLUENCER – SPOŁECZNE NOMINACJA DEPRESJA. ROZUMIESZ – POMAGASZ FABRYKA KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ MINISTERSTWO ZDROWIA KAMPANIA SPOŁECZNA
H8. USE OF TALENT / USE OF INFLUENCER – SPOŁECZNE BRĄZ MASTERCLASS KŁAMANIA VMLY&R PAPAYA FILMS SOS WIOSKI DZIECIĘCE SOS WIOSKI DZIECIĘCE
H8. USE OF TALENT / USE OF INFLUENCER – SPOŁECZNE NOMINACJA NIE JEM LABCON VALUE MEDIA, MEDIA READY, SALESTUBE FUNDACJA PODZIELMY SIĘ AKCJA WIELKANOC 2019
I. DIRECT AND TARGETING – SPOŁECZNE I3. ONLINE / MOBILE  – SPOŁECZNE NOMINACJA NIEUŻYWANE ŻYCZENIA BBDO WARSZAWA MALI BRACIA UBOGICH WIGILIA DLA SAMOTNYCH OSÓB STARSZYCH
J. PR – SPOŁECZNE J1. PRODUCT / BRAND / PURPOSE BRĄZ „ABC ZATRZYMANIA” WOLNE SĄDY WOLNE SĄDY KAMPANIA SPOŁECZNA
M. COPYWRITING – SPOŁECZNE NOMINACJA NIE PO TO CI DOWÓD… TWIN .DIGITAL COLLECTIVE RZECZPOSPOLITA POLSKA KAMPANIA SPOŁECZNA
DESIGN
KATEGORIA PODKATEGORIA NAGRODA TYTUŁ ZGŁASZAJĄCY WSPÓŁZGŁASZAJĄCY KLIENT PRODUKT
A. BRAND IDENTITY A1. LOGO BRĄZ 50BRANDS UVMW 50BRANDS MAGDALENA MACHAJSKA IDENTYFIKACJA WIZUALNA
A1. LOGO NOMINACJA GDAŃSKI ARCHIPELAG KULTURY / REBRANDING TOFU GDAŃSKI ARCHIPELAG KULTURY LOGO WRAZ ZE ZNAKAMI INSTYTUCJI ZALEŻNYCH
A1. LOGO NOMINACJA PROSTO ORAZ VISTULA / VISTULA ORAZ PROSTO OSOM STUDIOS PROSTO / VISTULA WSPÓLNA KOLEKCJA PROSTO ORAZ VISTULI
A1. LOGO ZŁOTO TOWARZYSTWO FRYZJERSKIE [LOGO] OSOM STUDIOS TOWARZYSTWO FRYZJERSKIE LOGOTYP DLA NOWOOTWART
A1. LOGO BRĄZ WARSAW ANIMATION FILM FESTIVAL UVMW WARSAW ANIMATION FILM FESTIVAL WARSAW ANIMATION FILM FESTIVAL LOGOTYP
A2. BRAND IDENTITY CREATION NOMINACJA #WZYWAMYPOSIŁKI MOTYW STUDIO #WZYWAMYPOSIŁKI AKCJA WSPIERAJĄCA PERSONEL MEDYCZNY W CZASIE WALKI Z COVID-19
A2. BRAND IDENTITY CREATION NOMINACJA ART YARD SALE X BIAŁA UVMW ART YARD SALE IDENTYFIKACJA WIZUALNA
A2. BRAND IDENTITY CREATION NOMINACJA BRANDING DROŻDŻ DROŻDŻ DROŻDŻ DROŻDŻ BRANDING DROŻDŻ
A2. BRAND IDENTITY CREATION BRĄZ FABRADO STUDIO OTWARTE MORELE.NET APLIKACJA WSPOMAGAJĄCA ZARZĄDZANIE CHMURĄ PRYWATNĄ I HYBRYDOWĄ
A2. BRAND IDENTITY CREATION BRĄZ HULTAJ – LEŻAKOWANY KOMPOT. STUDIO OTWARTE DANEX KOMPOT
A2. BRAND IDENTITY CREATION NOMINACJA IDENTYFIKACJA ALBUMU BIAŁY TUNEL KORNELIA HEĆMAN ALKOPOLIGAMIA ALKOPOLIGAMIA ALBUM BIAŁY TUNEL
A2. BRAND IDENTITY CREATION NOMINACJA IGA SARZYŃSKA „WZRUSZA TORUŃ” PARASTUDIO IS-MK IGA SARZYŃSKA MACIEJ KOMOROWSKI PEŁNA IDENTYFIKACJA WIZUALNA: LOGO, KSIĘGA ZNAKU, AKCYDENSY, SERIA OPAKOWAŃ, SKLEP
A2. BRAND IDENTITY CREATION NOMINACJA NOX MULTIVERSAL CENTRUM DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ NOX KOMPLEKSOWA IDENTYFIKACJA WIZUALNA
A2. BRAND IDENTITY CREATION NOMINACJA REBRANDING BILLENNIUM HOPA STUDIO BILLENNIUM S.A. BILLENNIUM IDENTYFIKACJA WIZUALNA: BILLENNIUM ORAZ BILLENNIUM SQUAD
A2. BRAND IDENTITY CREATION SREBRO REBRANDING NIERUCHOMOSCI-ONLINE.PL HOPA STUDIO NNV SP Z O.O. LOGO, IDENTYFIKACJA WIZUALNA, MATERIAŁY PROMOCYJNE, ANIMACJA
A2. BRAND IDENTITY CREATION NOMINACJA UKO STUDIO OTWARTE AKTAN IDENTYFIKACJA WIZUALNA PLATFORMY INTERNETOWEJ.
A2. BRAND IDENTITY CREATION NOMINACJA WATTX BALSAMSTUDIO KRZYSZTOF KOZAK WATTX SYSTEM IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ
A3. PROMOTIONAL ITEM NOMINACJA EPKA NA DIALIZIE SEK CORP ROCH ALBUM EP
A3. PROMOTIONAL ITEM SREBRO NIOSĄ NAS WASZE KAERESY SAATCHI&SAATCHI IS FUNDACJA RAK’N’ROLL FUNDACJA RAK&ROLL 1% PODATKU
A4. POSTER NOMINACJA 10. WARSZAWSKIE TARGI KSIĄŻKI ALICJA KULTYS MURATOR EXPO SP. Z O.O. / AKADEMIA SZTUK PIĘKNYCH W WARSZAWIE PLAKAT
A4. POSTER BRĄZ LEŚNA MUZYKA DLA AUSTRALII OSOM STUDIOS MUZK MANAGEMENT DAWID PODSIADŁO LEŚNA MUZYKA – TRASA KONCERTOWA
A5. PUBLICATION AND EDITORIAL NOMINACJA „SUKCES” – RAPORT ROCZNY GRUPY ERGO HESTIA 2018 ERGO HESTIA SOPOCKIE TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ ERGO HESTIA RAPORT ROCZNY
A5. PUBLICATION AND EDITORIAL ZŁOTO CPN. ZNAK, IDENTYFIKACJA, HISTORIA PATRYK HARDZIEJ WYDAWNICTWO KARAKTER / PKN ORLEN KSIĄZKA
A5. PUBLICATION AND EDITORIAL NOMINACJA GNIEW – OKŁADKA KSIĄŻKI ŁUKASZ PISKOREK WYDAWNICTWO CZARNE OKŁADKA KSIĄŻKI
A5. PUBLICATION AND EDITORIAL NOMINACJA JADŁONOMIA PO POLSKU OLEK MODZELEWSKI WYDAWNICTWO MARGINESY KSIĄŻKA KUCHARSKA
A5. PUBLICATION AND EDITORIAL NOMINACJA JOANNA SKIBA DLA MAGAZYNU SKARB DAS AGENCY MAGAZYN SKARB | ROSSMANN SDP NOWA MAKIETA MAGAZYNU SKARB
A5. PUBLICATION AND EDITORIAL NOMINACJA NEWONCE.PAPER 7 NEWONCE NEWONCE.MEDIA NEWONCE.PAPER 7
A5. PUBLICATION AND EDITORIAL NOMINACJA PODRÓŻ ERGO SUM HOPA STUDIO FUNDACJA ARTYSTYCZNA PODRÓŻ HESTII KATALOG WYSTAWY
A5. PUBLICATION AND EDITORIAL SREBRO WHITE & BLACK DOBOSZ.STUDIO HOCHLAND POLSKA SP. Z O.O. ALBUM FOTOGRAFICZNY – MONOGRAFIA
B. PACKAGING B1. FOOD BRĄZ LODY  JAK ZE SNU – OPAKOWANIA LODÓW WEDEL DRAGON ROUGE LOTTE-WEDEL SP. Z O.O. LODY
B1. FOOD NOMINACJA ŁASK MOTYW STUDIO OLLE STUDIO OSM ŁASK NABIAŁ
B1. FOOD BRĄZ POLSOJA – NIE TYLKO DLA WEGAN BNA POLSOJA REBRANDING MARKI I REDESIGN OPAKOWAŃ MARKI PRODUKTÓW WEGETARIAŃSKICH
B2. DRINKS NOMINACJA ŻOŁĄDKOWA KOLONIALNA DECEMBER BRANDING STOCK POLSKA SP. Z O.O. WÓDKA ŻOŁĄDKOWA KOLONIALNA
B2. DRINKS NOMINACJA ŻUBR RATUJE ŻYCIE ZAGROŻONYCH GATUNKÓW BNA KOMPANIA PIWOWARSKA PIWO ŻUBR
B3. OTHER NOMINACJA ARTUR ROJEK – KUNDEL OSOM STUDIOS MUZK MANAGEMENT ARTUR ROJEK KUNDEL
B3. OTHER BRĄZ AY BY KRAYNA C-B-N.STUDIO ERDMANN MATEUSZ KRAYNA WEGAŃSKIE KREMY DO TWARZY
B3. OTHER NOMINACJA JAN RAPOWANIE & NOCNY – UŚMIECH OSOM STUDIOS SBM LABEL SBM LABEL JAN RAPOWANIE & NOCNY – UŚMIECH
B3. OTHER BRĄZ JWP/BC – KOLEDZY UVMW JWP/BC OKŁADKA PŁYTY
B3. OTHER BRĄZ OKŁADKA ALBUMU BIAŁY TUNEL KORNELIA HEĆMAN ALKOPOLIGAMIA ALKOPOLIGAMIA ALBUM BIAŁY TUNEL
B3. OTHER BRĄZ PAV4N: DOOM/FE2020DEAD OSOM STUDIOS PAV4N WINYLOWE WYDANIE SINGLI „DOOM” ORAZ „FE 2020 DEAD”
B3. OTHER BRĄZ QUEBONAFIDE „ROMANTIC PSYCHO” OSOM STUDIOS QUEQUALITY ALBUM „ROMANTIC PSYCHO” AUTORSTWA QUEBONAFIDE
C. DESIGN IN PUBLIC SPACES C1. POS, POP-UP, IN-STORE NOMINACJA ADIDAS POLAND WALL / HEADQUARTER OSKAR PODOLSKI OESU / 247®STUDIO ADIDAS POLAND / ADIDAS GLOBAL INSTALACJA PRZESTRZENNA / SCIANY EKSPOZYCYJNE
C1. POS, POP-UP, IN-STORE NOMINACJA TRASH STORE VMLY&R SHOOTME VISUAL ARTISTS ADIDAS ADIDAC CLEAN CLASSICS
C2. INSTALLATION, EVENT, EXHIBITIONS NOMINACJA ADIDAS POLAND WALL / HEADQUARTER OSKAR PODOLSKI OESU / 247®STUDIO ADIDAS POLAND / ADIDAS GLOBAL INSTALACJA PRZESTRZENNA / SCIANY EKSPOZYCYJNE
C2. INSTALLATION, EVENT, EXHIBITIONS BRĄZ CZARNE SŁOŃCE – JAKUB ŻULCZYK –  HALUCY_NACJA – PREMIEROWA WYSTAWA SIDOROWICZ.CO JAKUB ŻULCZYK / ŚWIAT KSIĄŻKI CZARNE SŁOŃCE
C2. INSTALLATION, EVENT, EXHIBITIONS ZŁOTO INTERAKTYWNA INSTALACJA „ODBICIE. JESTEM JAK TY ZAPEWNE” SUPERSKRYPT MUZEUM POWSTANIA WARSZAWSKIEGO MUZEUM POWSTANIA WARSZAWSKIEGO INSTALACJA INTERAKTYWNA
C2. INSTALLATION, EVENT, EXHIBITIONS BRĄZ OSIEDLE IDEA OSKAR PODOLSKI OESU / 247®STUDIO DOM DEVELOPMENT S.A. / EUROSTYL INSTALACJA PRZESTRZENNA [ RZEŻBA ] + PROJEKT CZĘŚCI WSPÓLNYCH 3 BUDYNKÓW
C2. INSTALLATION, EVENT, EXHIBITIONS SREBRO ŚMIERĆ PALMY SYRENA COMMUNICATIONS ONE HOUSE SP. Z O. O. GRID-WARSZAWA IN PARTNERSHIP WITH UN ENVIRONMENT ŚWIATOWY DZIEŃ ŚRODOWISKA ONZ
C2. INSTALLATION, EVENT, EXHIBITIONS BRĄZ THE SHIMMERING PULSE OF SHENZHEN PANGENERATOR TENCENT INSTALACJA INTERAKTYWNA
C2. INSTALLATION, EVENT, EXHIBITIONS SREBRO THE WALL OF SOUND PANGENERATOR KATOWICE MIASTO OGRODÓW INSTALACJA INTERAKTYWNA W PRZESTRZENI PUBLICZNEJ
C2. INSTALLATION, EVENT, EXHIBITIONS NOMINACJA WE MOVED MOUNTAINS. LEPSZA STRONA ZIMY. DDB WARSZAWA MCDONALD’S POLSKA BURGER DRWALA
C3. SIGNAGE & PICTOGRAM NOMINACJA WAYFINDING ZESPOŁU MIESZKALNEGO NA STARYM PODGÓRZU W KRAKOWIE. STUDIO OTWARTE MIASTOLOGIA SYSTEM KOMUNIKACJI BUDYNKU MIESZKALNYM.
D. DIGITAL & MOTION D1. WEB NOMINACJA STRONA WWW FORMACJI BIAŁY TUNEL KORNELIA HEĆMAN ALKOPOLIGAMIA ALKOPOLIGAMIA ALBUM BIAŁY TUNEL
D2. MOBILE BRĄZ QUEBONAFIDE ‚ROMANTIC PSYCHO’ – AR COVER MELT OSOM STUDIOS QUEQUALITY ROMANTIC PSYCHO
D3. MOTION ZŁOTO EPKA NA DIALIZIE SEK CORP ROCH ALBUM EP
D3. MOTION BRĄZ GREAT PEOPLE DO AWESOME THINGS – NO MATTER WHERE THEY ARE! NORBERT MIKOŁAJCZYK BILLENNIUM BILLENNIUM BILLENNIUM
D3. MOTION SREBRO THE SIMPSONS „EXTREMESONS” BROSFX FOX CZOŁÓWKA SERIALU
D3. MOTION NOMINACJA WEDEL – LODY LUNAPARK MOTION ARTS COLLECTIVE OGILVY LOTTE WEDEL ANIMACJA
D6. UX / UI BRĄZ INTERAKTYWNA INSTALACJA „ODBICIE. JESTEM JAK TY ZAPEWNE” SUPERSKRYPT MUZEUM POWSTANIA WARSZAWSKIEGO MUZEUM POWSTANIA WARSZAWSKIEGO INSTALACJA INTERAKTYWNA
D6. UX / UI NOMINACJA PORTAL INFORMACYJNY LABEL MAGAZINE LABEL MAGAZINE MAGDA ŚWIĆ LABEL MAGAZINE PORTAL INFORMACYJNY
E. TYPOGRAPHY SREBRO BILLENNIUM TYPEFACE HOPA STUDIO BILLENNIUM BILLENNIUM KRÓJ PISMA BILLENNIUM
BRĄZ KRÓJ PISMA URSYNÓW_001 UVMW STARSHIP PŁOMIEŃ 81 KRÓJ PISMA URSYNÓW_001
ZŁOTO TIMES NEW ROMAN ABRAMOVICH NIENAUTNOWAK KRZYSZTOF NIENAŁTOWSKI, PAWEŁ JAN NOWAK CAPITALICS WARSAW TYPE FOUNDRY FONT
F. PRODUCT DESIGN BRĄZ CLOTHES REBORN WITH PRIDE – HISTORIE UKRYTE W UBRANIACH 180HEARTBEATS + JUNG V. MATT ZALANDO ZALANDO  ZALANDO
NOMINACJA EPKA NA DIALIZIE SEK CORP ROCH ALBUM EP
SREBRO O.S.T.R. „GNIEW” ASFALT RECORDS STUDIO247, SHOOTME VISUAL ARTISTS ASFALT RECORDS O.S.T.R. „GNIEW”
TECHNOLOGY
KATEGORIA PODKATEGORIA NAGRODA TYTUŁ ZGŁASZAJĄCY WSPÓŁZGŁASZAJĄCY KLIENT PRODUKT
A. CREATIVE TECH A1. CREATIVE USE OF EXISTING TECHNOLOGY ZŁOTO INTERAKTYWNA INSTALACJA „ODBICIE. JESTEM JAK TY ZAPEWNE” SUPERSKRYPT MUZEUM POWSTANIA WARSZAWSKIEGO MUZEUM POWSTANIA WARSZAWSKIEGO INSTALACJA INTERAKTYWNA
A1. CREATIVE USE OF EXISTING TECHNOLOGY NOMINACJA KITT 2020 ISOBAR POLSKA (DENTSU) MASTERCARD, DENTSU X MASTERCARD AUKCJE WIELKIEJ ORKIESTRY ŚWIĄTECZNEJ POMOCY
A1. CREATIVE USE OF EXISTING TECHNOLOGY SREBRO MOBILNA MAPA SMOGO!WA WARSZAWY 180HEARTBEATS + JUNG V. MATT INNOGY POLSKA INNOGY POLSKA MOBILNA MAPA SMOGO!WA WARSZAWY
A1. CREATIVE USE OF EXISTING TECHNOLOGY NOMINACJA ODCIĘCI OD ŚWIĄT BBDO WARSZAWA | BIURO REKLAMY GRUPY OLX BIURO REKLAMY GRUPY OLX MALI BRACIA UBOGICH WIGILIA DLA SAMOTNYCH OSÓB STARSZYCH
A1. CREATIVE USE OF EXISTING TECHNOLOGY NOMINACJA QUEBONAFIDE ‚ROMANTIC PSYCHO’ – AR COVER MELT OSOM STUDIOS QUEQUALITY ROMANTIC PSYCHO
A2. CREATIVE USE OF NEW / ORIGINAL TECHNOLOGY SREBRO KROPKA NAD Ż / LIGHTWAVES PANGENERATOR AGENCJA 2012 GRUPA ŻYWIEC INSTALACJA INTERAKTYWNA
A2. CREATIVE USE OF NEW / ORIGINAL TECHNOLOGY SREBRO THE SHIMMERING PULSE OF SHENZHEN PANGENERATOR TENCENT INSTALACJA INTERAKTYWNA
B. BRANDED TECH B1. PHYSICAL PRODUCT NOMINACJA COLORS OF ŠKODA ISOBAR POLSKA (DENTSU) DENTSU X, ŠKODA POLSKA ŠKODA POLSKA URZĄDZENIE WSPIERAJĄCE WYBÓR KOLORU SAMOCHODU
B2. DIGITAL PRODUCT SREBRO QUEBONAFIDE ‚ROMANTIC PSYCHO’ – AR COVER MELT OSOM STUDIOS QUEQUALITY ROMANTIC PSYCHO
B3. INTEGRATED PHYSICAL AND DIGITAL PRODUCT BRĄZ COLORS OF ŠKODA ISOBAR POLSKA (DENTSU) DENTSU X, ŠKODA POLSKA ŠKODA POLSKA URZĄDZENIE WSPIERAJĄCE WYBÓR KOLORU SAMOCHODU
D. USE OF DATA NOMINACJA SYMULAKRA – CYFROWA RZEŹBA W PRZESTRZENI PUBLICZNEJ KSZTAŁTOWANA DANYMI PANGENERATOR SCREEN NETWORK SCREEN NETWORK RZEŹBA CYFROWA PRZEZNACZONA NA EKRANY DIGITAL OUT-OF-HOME
E. EXPERIMENTAL NOMINACJA E-MAKSPOWER – STUDENCI ZBUDOWALI ELEKTRYCZNY BOLID DLA NIEPEŁNOSPRAWNEGO MAKSA POLITECHNIKA WARSZAWSKA, BIURO DS. PROMOCJI I INFORMACJI ZESPÓŁ E-MAKSPOWER ZESPÓŁ E-MAKSPOWER – STUDENCI PRACUJĄCY NAD BOLIDEM, POLITECHNIKA WARSZAWSKA CONTENT MARKETING / EVENT I PUBLICITY
CRAFT
KATEGORIA PODKATEGORIA NAGRODA TYTUŁ ZGŁASZAJĄCY WSPÓŁZGŁASZAJĄCY KLIENT PRODUKT
A. AUDIO A1. SOUND / SOUND DESIGN NOMINACJA CROSSFIREX PLATIGE IMAGE SMILEGATE GAME TRAILER
A1. SOUND / SOUND DESIGN ZŁOTO CYBERPUNK 2077 — OFICJALNY ZWIASTUN E3 2019 JUICE SOUND CD PROJEKT RED CD PROJEKT RED GRA CYBERPUNK 2077
A1. SOUND / SOUND DESIGN BRĄZ MAZDA. W MOIM STYLU – W. MAZOLEWSKI PAPAYA FILMS MAZDA MAZDA
A1. SOUND / SOUND DESIGN SREBRO UKRYTA GRA – ZWIASTUN JUICE SOUND WATCHOUT STUDIO WATCHOUT STUDIO FILM „UKRYTA GRA” (“THE COLDEST GAME”)
A2. USE OF LICENSED / ADAPTED MUSIC NOMINACJA DESPERADOS – „WE ARE THE PARTY” PAPAYA FILMS GRUPA ŻYWIEC DESPERADOS
A2. USE OF LICENSED / ADAPTED MUSIC SREBRO G2A.COM – YOU LOSE WHEN YOU OVERPAY JAGUAREC G2A G2A.COM
A2. USE OF LICENSED / ADAPTED MUSIC NOMINACJA MAZDA. W MOIM STYLU – W. MAZOLEWSKI PAPAYA FILMS MAZDA MAZDA
A2. USE OF LICENSED / ADAPTED MUSIC BRĄZ MCDONALD’S – NAJBARDZIEJ EKIPOWY KLIP EVER! PAPAYA FILMS MCDONALD’S 2FORU
A2. USE OF LICENSED / ADAPTED MUSIC ZŁOTO WIELKA ZWROTKA Ż – BRING IT BACK 2012 | AGENCJA LIVE | VMLY&R GRUPA ŻYWIEC S.A. PIWO ŻYWIEC
A3. USE OF ORIGINAL MUSIC NOMINACJA ALLEGRO XMAS ALBUM MOON ALLEGRO.PL & OGILVY POLSKA & TELEVISOR SP. Z O.O. ALLEGRO.PL ALLEGRO.PL
A3. USE OF ORIGINAL MUSIC BRĄZ NEUTROGENA X EXUITY HIGHNOON.PL JONHSON & JOHNSON NEUTROGENA | HYDROBOOST | VISIBLE CLEAR | FORMUŁA NOREWSKA
A3. USE OF ORIGINAL MUSIC SREBRO THE DUMPLINGS – BEZ SŁÓW FEEDERS AGENCY | PAPAYA FILMS DUREX DUREX
B. VIDEO B1. DIRECTION NOMINACJA DAWID PODSIADŁO – „TROFEA” PAPAYA FILMS MUZK MANAGEMENT MUZK MANAGEMENT TELEDYSK
B1. DIRECTION NOMINACJA FUNDACJA RONALDA MCDONALDA – MARATON DOBRO FUNDACJA RONALDA MCDONALDA REKLAMA SPOŁECZNA
B1. DIRECTION NOMINACJA LODOŁAMACZE 60″ | ŻYWIEC. PO PROSTU Ż OPUS FILM | KUBA MICHALCZUK GRUPA ŻYWIEC PIWO ŻYWIEC
B1. DIRECTION SREBRO SAINT ANTHONY’S FIRE – GRAINDELAVOIX DOBRO GRAINDELAVOIX TELEDYSK
B1. DIRECTION ZŁOTO YOU LOSE WHEN YOU OVERPAY SZYMON PAWLIK G2A MARKETPLACE FOR GAMERS AND GEEKS
B10. VISUAL EFFECTS / FX SREBRO BABYBEL JOIN THE GOODNESS PLATIGE IMAGE SOLAB REKLAMA PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
B10. VISUAL EFFECTS / FX ZŁOTO FERRARI WORLD ABU DHABI PLATIGE IMAGE FERRARI FWAD REKLAMA PARKU ROZRYWKI
B10. VISUAL EFFECTS / FX NOMINACJA RESERVED #CIAOKENDALL PLATIGE IMAGE RESERVED SPOT
B10. VISUAL EFFECTS / FX NOMINACJA T-MOBILE SAMOLOT TELEVISOR | TANK | DDB WARSZAWA T-MOBILE T-MOBILE INTERNET BEZ LIMITU
B11. PRODUCTION EXCELLENCE BRĄZ KASZTELAN „RACZ WAŚĆ WPAŚĆ” DYNAMO BRAINBOX CARLSBERG KASZTELAN JASNE PEŁNE
B11. PRODUCTION EXCELLENCE NOMINACJA LODOŁAMACZE 60″ OPUS FILM GRUPA ŻYWIEC PIWO ŻYWIEC
B11. PRODUCTION EXCELLENCE ZŁOTO RESERVED #CIAOKENDALL WARSAW CREATIVES RESERVED ODZIEŻ
B11. PRODUCTION EXCELLENCE BRĄZ TYSKIE – ZAWSZE DAMY RADĘ PRZEJŚĆ NA TY! OTO FILM KOMPANIA PIWOWARSKA TYSKIE
B11. PRODUCTION EXCELLENCE SREBRO VODAFONE – BE UNLIMITED PAPAYA FILMS VODAFONE VODAFONE
B12. POST-PRODUCTION EXCELLENCE ZŁOTO BABYBEL JOIN THE GOODNESS PLATIGE IMAGE SOLAB REKLAMA PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
B12. POST-PRODUCTION EXCELLENCE SREBRO FERRARI WORLD ABU DHABI PLATIGE IMAGE FERRARI FWAD REKLAMA PARKU ROZRYWKI
B12. POST-PRODUCTION EXCELLENCE NOMINACJA RESERVED #CIAOKENDALL PLATIGE IMAGE RESERVED SPOT
B12. POST-PRODUCTION EXCELLENCE BRĄZ T-MOBILE SAMOLOT TELEVISOR | TANK T-MOBILE T-MOBILE INTERNET BEZ LIMITU
B2. CINEMATOGRAPHY ZŁOTO HAVANA CLUB NEWONCE PERNOD RICARD RUM HAVANA CLUB
B2. CINEMATOGRAPHY NOMINACJA KINO TO EMOCJE 180HEARTBEATS + JUNG V. MATT MULTIKINO, HELIOS, CINEMA CITY MULTIKINO, CINEMA CITY, HELIOS, KINA STUDYJNE. KAMPANIA #CHODZDOKINA
B2. CINEMATOGRAPHY NOMINACJA LODOŁAMACZE 60″ OPUS FILM GRUPA ŻYWIEC PIWO ŻYWIEC
B2. CINEMATOGRAPHY NOMINACJA MARATON DDB WARSZAWA FUNDACJA RONALDA MCDONALDA FUNDACJA
B2. CINEMATOGRAPHY NOMINACJA ONE GOAL ANALOG/DIGITAL PERSONAL VIDEO MOTIVATIONAL VIDEO
B2. CINEMATOGRAPHY SREBRO SAINT ANTHONY’S FIRE – GRAINDELAVOIX DOBRO GRAINDELAVOIX TELEDYSK
B2. CINEMATOGRAPHY BRĄZ YOU LOSE WHEN YOU OVERPAY MIKOŁAJ SYGUDA G2A MARKETPLACE FOR GAMERS AND GEEKS
B3. PRODUCTION DESIGN (SCENOGRAPHY) BRĄZ KASZTELAN „RACZ WAŚĆ WPAŚĆ” DYNAMO BRAINBOX CARLSBERG KASZTELAN JASNE PEŁNE
B3. PRODUCTION DESIGN (SCENOGRAPHY) BRĄZ MCDONALD’S – WE MOVED MOUNTAINS. LEPSZA STRONA ZIMY. PAPAYA FILMS | DDB WARSZAWA MCDONALD’S MCDONALD’S
B3. PRODUCTION DESIGN (SCENOGRAPHY) NOMINACJA SBB SMARTWAY ANALOG/DIGITAL SBB APLIKACJA SBB
B3. PRODUCTION DESIGN (SCENOGRAPHY) SREBRO TYSKIE – ZAWSZE DAMY RADĘ PRZEJŚĆ NA TY! OTO FILM KOMPANIA PIWOWARSKA TYSKIE
B3. PRODUCTION DESIGN (SCENOGRAPHY) ZŁOTO VODAFONE – BE UNLIMITED PAPAYA FILMS VODAFONE VODAFONE
B4. CASTING NOMINACJA DAWID PODSIADŁO – „TROFEA” PAPAYA FILMS MUZK MANAGEMENT MUZK MANAGEMENT TELEDYSK
B4. CASTING BRĄZ DUREX – „GŁOŚNI W ŁÓŻKU” PAPAYA FILMS | DDB WARSZAWA DUREX DUREX
B4. CASTING NOMINACJA FANTA – IDIOTS ARE AMAZING PAPAYA FILMS FANTA FANTA
B4. CASTING SREBRO ŁĄCZĄ NAS WARTOŚCI OTO FILM MUZEUM POWSTANIA WARSZAWSKIEGO SPOT Z OKAZJI OBCHODÓW 75. ROCZNICY WYBUCHU POWSTANIA WARSZAWSKIEGO
B4. CASTING ZŁOTO RESERVED #CIAOKENDALL WARSAW CREATIVES RESERVED ODZIEŻ
B4. CASTING NOMINACJA SAINT ANTHONY’S FIRE – GRAINDELAVOIX DOBRO GRAINDELAVOIX TELEDYSK
B4. CASTING BRĄZ THE LOCKDOWN 180HEARTBEATS + JUNG V. MATT TEATR 21 ZBIÓRKA NA NOWĄ SIEDZIBĘ TEATRU 21
B4. CASTING SREBRO VODAFONE – BE UNLIMITED PAPAYA FILMS VODAFONE VODAFONE
B4. CASTING NOMINACJA YOU LOSE WHEN YOU OVERPAY SZYMON PAWLIK G2A MARKETPLACE FOR GAMERS AND GEEKS
B5. COSTUME DESIGN BRĄZ DAWID PODSIADŁO – „TROFEA” PAPAYA FILMS MUZK MANAGEMENT MUZK MANAGEMENT TELEDYSK
B5. COSTUME DESIGN NOMINACJA HARNAŚ DYNAMO CARLSBERG POLSKA HARNAŚ
B5. COSTUME DESIGN NOMINACJA KASZTELAN „RACZ WAŚĆ WPAŚĆ” DYNAMO BRAINBOX CARLSBERG KASZTELAN JASNE PEŁNE
B5. COSTUME DESIGN SREBRO SAINT ANTHONY’S FIRE – GRAINDELAVOIX DOBRO GRAINDELAVOIX TELEDYSK
B5. COSTUME DESIGN ZŁOTO TYSKIE – ZAWSZE DAMY RADĘ PRZEJŚĆ NA TY! OTO FILM KOMPANIA PIWOWARSKA TYSKIE
B6. MAKEUP & HAIR STYLING BRĄZ DAWID PODSIADŁO – „TROFEA” PAPAYA FILMS MUZK MANAGEMENT MUZK MANAGEMENT TELEDYSK
B6. MAKEUP & HAIR STYLING NOMINACJA KASZTELAN „RACZ WAŚĆ WPAŚĆ” DYNAMO BRAINBOX CARLSBERG KASZTELAN JASNE PEŁNE
B6. MAKEUP & HAIR STYLING SREBRO ŁĄCZĄ NAS WARTOŚCI OTO FILM MUZEUM POWSTANIA WARSZAWSKIEGO SPOT Z OKAZJI 75. ROCZNICY WYBUCHU POWSTANIA WARSZAWSKIEGO
B6. MAKEUP & HAIR STYLING NOMINACJA WARKA RADLER ZERO RABARBAR TRUSKAWKA OPUS FILM GRUPA ŻYWIEC WARKA RADLER
B7. EDITING NOMINACJA DESPERADOS – WE ARE THE PARTY TELEVISOR | PAPAYA FILMS MARTYNA LASKOWSKA GRUPA ŻYWIEC PIWO
B7. EDITING SREBRO HAVANA CLUB NEWONCE PERNOD RICARD RUM HAVANA CLUB
B7. EDITING BRĄZ HUAWEI – THE IMPOSSIBLE TRIP PAPAYA FILMS HUAWEI HUAWEI
B7. EDITING BRĄZ LECH MUSIC: KAMP! – „WIEDZIAŁEM, ŻE TAK BĘDZIE” PAPAYA FILMS CUT THE MUSTARD LECH – KOMPANIA PIWOWARSKA LECH PREMIUM
B7. EDITING ZŁOTO YOLA RECOBA – „WICKED GAME” PAPAYA FILMS YOLA RECOBA TELEDYSK
B8. COLOR CORRECTION ZŁOTO HAVANA CLUB NEWONCE PERNOD RICARD RUM HAVANA CLUB
B8. COLOR CORRECTION NOMINACJA HISTORIA PIWA TYSKIE 1629 – 2020 TELEVISOR KOMPANIA PIWOWARSKA PIWO
B8. COLOR CORRECTION ZŁOTO RESERVED #CIAOKENDALL PLATIGE IMAGE RESERVED SPOT REKLAMOWY
B8. COLOR CORRECTION BRĄZ SAINT ANTHONY’S FIRE – GRAINDELAVOIX DOBRO GRAINDELAVOIX TELEDYSK
B8. COLOR CORRECTION BRĄZ SCHAFTER HOT COFFE TELEVISOR MARTYNA LASKOWSKA SCHAFTER TELEDYSK
B9. ANIMATION ZŁOTO BABYBEL JOIN THE GOODNESS PLATIGE IMAGE SOLAB REKLAMA PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
B9. ANIMATION BRĄZ CROSSFIREX PLATIGE IMAGE SMILEGATE GAME TRAILER
B9. ANIMATION NOMINACJA DIRECTORY OF ILLUSTRATIONS BLUBLU STUDIOS SERBIN CREATIVE KSIĄŻKA I PROGRAM MARKETINGOWY
B9. ANIMATION BRĄZ EPKA NA DIALIZIE SEK CORP ROCH ALBUM EP
B9. ANIMATION SREBRO HYPER SCAPE PLATIGE IMAGE UBISOFT MONTREAL TRAILER GRY
B9. ANIMATION SREBRO NAJBARDZIEJ EKIPOWY KLIP EVER! TELEVISOR | PAPAYA FILMS DDB WARSZAWA MCDONALDS POLSKA 2FORU
C. ILLUSTRATION C1. FOR PRINT ADVERTISING NOMINACJA BIODIVERSITY ANALOG/DIGITAL HORNBACH SIEĆ SKLEPÓW „ZRÓB TO SAM”
C1. FOR PRINT ADVERTISING BRĄZ CHŁOPI 2050 STORYTEL MASTERCARD, GAZETA.PL, MCCANN WORLDGROUP STORYTEL AUDIOBOOK „CHŁOPI 2050, CZYLI AGRONAUCI W CZASACH KATASTROFY KLIMATYCZNEJ”.
C1. FOR PRINT ADVERTISING BRĄZ KOMPOZYCJE PRZESTRZENNE BARTOSZ KOSOWSKI PURO HOTELS PURO
C1. FOR PRINT ADVERTISING NOMINACJA LEŚNA MUZYKA DLA AUSTRALII OSOM STUDIOS MUZK MANAGEMENT DAWID PODSIADŁO LEŚNA MUZYKA – TRASA KONCERTOWA
C1. FOR PRINT ADVERTISING NOMINACJA THE SHINING BARTOSZ KOSOWSKI BOTTLENECK GALLERY THE SHINING
C2. FOR WEB & DIGITAL CONTENT NOMINACJA HUNTERS BARTOSZ KOSOWSKI WASHINGTON POST BRAND STUDIO HUNTERS
C2. FOR WEB & DIGITAL CONTENT NOMINACJA MÓJ WŁASNY KUBEK MCCAFÉ DDB WARSZAWA MCDONALD’S POLSKA KAWA MCCAFÉ
C2. FOR WEB & DIGITAL CONTENT BRĄZ PAPAYA FILMS DOMEM PRODUKCYJNYM ROKU 2019 MADOGZ PAPAYA FILMS PAPAYA FILMS ANIMACJA VIDEO PAPAYA FILMS DOMEM PRODUKCYJNYM ROKU 2019
C2. FOR WEB & DIGITAL CONTENT ZŁOTO PAPAYA.ROCKS X ŁUKASZ ORBITOWSKI PAPAYA FILMS MADOGZ PAPAYA.ROCKS ILUSTRACJE DO SERII FELIETONÓW
C3. FOR EDITORIAL INCL. BOOKS & PUBLICATIONS NOMINACJA CHOINKA DDB WARSZAWA MCDONALD’S POLSKA MCDONALD’S BRAND
C3. FOR EDITORIAL INCL. BOOKS & PUBLICATIONS SREBRO EPKA NA DIALIZIE SEK CORP ROCH ALBUM EP
C3. FOR EDITORIAL INCL. BOOKS & PUBLICATIONS SREBRO JADŁONOMIA PO POLSKU OLA NIEPSUJ MARGINESY KSIĄŻKA
C3. FOR EDITORIAL INCL. BOOKS & PUBLICATIONS BRĄZ JĘZYCZNI. CO JĘZYK ROBI NASZEJ GŁOWIE. OLA NIEPSUJ KARAKTER KSIĄŻKA
C3. FOR EDITORIAL INCL. BOOKS & PUBLICATIONS NOMINACJA LEGENDY / KALENDARZ TOFU UNICEF POLSKA KALENDARZ
C3. FOR EDITORIAL INCL. BOOKS & PUBLICATIONS NOMINACJA NOLENS VOLENS CZYLI CHCĄC NIE CHCĄC. PRAWIE 100 SENTENCJI ŁACIŃSKICH I KILKA GRECKICH. WYDAWNICTWO DRUGANOGA WYDAWNICTWO DRUGANOGA KSIĄŻKA
C4. IN MOTION ZŁOTO DUREX – THE REAL SEX GUIDE ANALOG/DIGITAL BLUBLU STUDIOS DUREX UK SEX EDUCATION
C4. IN MOTION ZŁOTO EPKA NA DIALIZIE SEK CORP ROCH ALBUM EP
C4. IN MOTION NOMINACJA HISTORIA „SĄDU OSTATECZNEGO” HANSA MEMLINGA TOFU MUZEUM NARODOWE W GDAŃSKU MUZEUM NARODOWE W GDAŃSKU ANIMACJA
C4. IN MOTION SREBRO THE SIMPSONS „EXTREMESONS” BROSFX FOX CZOŁÓWKA SERIALU
C4. IN MOTION NOMINACJA ŻUBROFFKA BROSFX MIĘDZYNARODOWY FESTIWAL FILMÓW KRÓTKOMETRAŻOWYCH ŻUBROFFKA CZOŁÓWKA FESTIWALOWA
D. PHOTOGRAPHY D1. FOR ADVERTISING NOMINACJA AGNIESZKA KULESZA + ŁUKASZ PIK DLA ROSA GOLD CHAINS SUMMER 2020 DAS AGENCY ROSA GOLD CHAINS SESJA DO MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH KAMPANII LATO 2020 DLA ROSA GOLD CHAINS
D1. FOR ADVERTISING ZŁOTO BARTEK WIECZOREK KAMPANIA RE.DESIGN DLA RESERVED LAF  ARTISTS MANAGMENT RESERVED MODA
D1. FOR ADVERTISING NOMINACJA FUN KAMIL KOTARBA ADRIAN KRUPA KOLEKCJA DYPLOMOWA FUN
D1. FOR ADVERTISING BRĄZ KAMPANIA WIZERUNKOWA KOLEKCJI HAWROT X MAURYCY GOMULICKI SHOOTME VISUAL ARTISTS HAWROT KAMPANIA WIZERUNKOWA
D1. FOR ADVERTISING SREBRO KAS KRYST ACCESSORIES CAMPAIGN 2020 KAS KRYST DANIEL JAROSZEK KAS KRYST KAMPANIA ZDJĘCIOWA AKCESORIÓW
D1. FOR ADVERTISING NOMINACJA KLASA SAMA W SOBIE LABCON HYPETALK, VOGUE POLSKA ADIDAS SUPERSTAR
D1. FOR ADVERTISING BRĄZ PUMA X BALMAIN – „CARA” PAPAYA FILMS PUMA X BALMAIN PUMA X BALMAIN
D1. FOR ADVERTISING SREBRO RESERVED FEAT.HOFFLAND – PROJEKT WSPIERAJĄCY WYSTAWĘ HOFFLAND W MUZEUM MIASTA GDYNI ZUZA KRAJEWSKA RESERVED SERIA ZDJĘĆ DO WYSTAWY „HOFFLAND” W MUZEUM MIASTA GDYNI
D1. FOR ADVERTISING SREBRO TOMEK ALBIN „NOWE PERSPEKTYWY” ISOBAR POLSKA (DENTSU) ŠKODA POLSKA ŠKODA POLSKA JAZDY PRÓBNE
D1. FOR ADVERTISING BRĄZ TWIN ROOM I LIKE PHOTO GROUP RESERVED KAMPANIA
D2. FOR ARTS & CULTURE SREBRO POCZTÓWKA Z WWA 2019 SHOOTME VISUAL ARTISTS TACO HEMINGWAY OKŁADKA PŁYTY
D2. FOR ARTS & CULTURE NOMINACJA POWINNO BYĆ DOBRZE. IT SHOULD BE OK. – PORTRETY WSPÓLCZESNYCH DZIECIAKÓW Z WRZEŚNI ZUZA KRAJEWSKA URZĄD MIASTA I GMINY WRZEŚNIA ALBUM DO KOLEKCJI WRZESIŃSKIEJ
D3. FOR EDITORIAL NOMINACJA BOTTEGA VENETA I LIKE PHOTO GROUP CAP 74024 EDYTORIAL
D3. FOR EDITORIAL BRĄZ HERMES I LIKE PHOTO GROUP VOGUE POLSKA EDYTORIAL
D3. FOR EDITORIAL NOMINACJA MONIKA JAC JAGACIAK „JAK MIEĆ DZIECKO I NIE ZWIARIOWAĆ…” ZUZA KRAJEWSKA VOGUE POLSKA OKŁADKA I EDYTORIAL
D3. FOR EDITORIAL NOMINACJA YETI I LIKE PHOTO GROUP VOGUE POLSKA EDYTORIAL
D4. MOVING IMAGES BRĄZ MARZENIA Z PRZYSZŁOŚCIĄ MATTEL POLAND | THIS IS CONTENTS OGILVY MATTEL POLAND SP Z O.O. BARBIE

 

Young Creatives