
Konkurs KTR
Nagrody Best of Facebook
Przedstawiamy nagrody w konkursie Best of Facebook @ KTR. Nagrodą główną jest wyjazd na festiwal Cannes Lions.
BEST OF FACEBOOK | |||
Zgłaszający | Tytuł kampanii | Klient | Produkt |
Grey Group Poland | #VOLVOLOVE | Volvo Car Poland | Jazdy testowe Volvo |
DDB Group | Coś do nich mam | Fundacja Rak’n’Roll / Avon | Żel do każdego rodzaju piersi |
Ogilvy | INSTAGRAMOWA UMOWA | nju mobile | Oferta operatora sieci komórkowej nju mobile |
Złoto dla Grey Group Poland za „Volvolove”.
Zgłoszenie nagrodzone złotem pokochaliśmy nie tylko za to, że jest po prostu świetnym, kreatywnym pomysłem, ale też za to, że ten projekt rzuca nowe światło na możliwości biznesowe zwykłego zdjęcia na Instagramie.
Srebro dla DDB Group za „Coś do nich mam”
Za stworzenie wielokanałowej kampanii, która niezwykle kompleksowo i umiejętnie korzystała z potencjału
3 różnych platform Facebooka. Także za niestandardowe wykorzystanie bota oraz geolokalizacji,
dzięki czemu wiele kobiet w wygodny sposób umówiło się na badanie USG piersi.
Brąz dla Ogilvy – „Instagramowa Umowa”.
Za udowodnienie tego, że z pomocą kreatywności oraz Instagrama nawet najnudniejszy
tekst – regulamin – może wyjść poza schemat oraz regulaminową nudę.