
Konkurs KTR
KTR OPEN
KTR OPEN to przegląd, którego celem jest pozakonkursowe docenienie projektów o charakterze marketingowym, społeczno-marketingowym lub społecznym, w których najważniejsza jest intencja i pomysł, a nie forma, skala i efektywność. Dlatego jest to inicjatywa bez nagród i bez rankingów, do której można samodzielnie zgłosić swoje projekty lub zgłaszać pracę tych, którzy sami by się nie zgłosili. Zgłoszenia są bezpłatne i służą zwróceniu uwagi na kreatywne rozwiązania, innowacyjność w myśleniu, przełamywanie form i próbę zmiany rzeczywistości na lepsze, nawet w mikroskali.
KTR jest miejscem inspiracji, wymiany kreatywnych doświadczeń, a w wymiarze konkursowym – przede wszystkim miejscem ewaluacji pracy branży kreatywnej. Konkurs KTR od 17 lat zauważa i nagradza najlepsze praktyki w komunikacji marketingowej po to, aby ona stawała się coraz lepsza, odważniejsza, przełamująca schematy, demokratyczna i innowacyjna.
Każdego dnia możemy obserwować działania, które są czystą kreacją – tworzeniem niestandardowych, innowacyjnych rozwiązań zmieniających świat i mierzących się z trudną rzeczywistością. Ta niezwykła, twórcza siła jest dla nas inspiracją i wymogła na nas chęć, by spojrzeć poza własne podwórko. Z potrzeby docenienia kreatywności, która wymyka się kategoriom i często jest oddolną inicjatywą podmiotów niezwiązanych na co dzień z branżą komunikacji marketingowej, ale służy naświetlaniu problemów, zmusza do refleksji lub zmiany postawy – powołaliśmy nową inicjatywę – KTR OPEN.
KTR OPEN to przegląd, którego celem jest pozakonkursowe docenienie projektów o charakterze marketingowym, społeczno-marketingowym lub społecznym, w których najważniejsza jest intencja i pomysł, a nie forma, skala i efektywność. Dlatego jest to inicjatywa bez nagród i bez rankingów, do której można samodzielnie zgłosić swoje projekty lub zgłaszać pracę tych, którzy sami by się nie zgłosili. Zgłoszenia są bezpłatne i służą zwróceniu uwagi na kreatywne rozwiązania, innowacyjność w myśleniu, przełamywanie form i próbę zmiany rzeczywistości na lepsze, nawet w mikroskali.
Chcemy, by OPEN na stałe weszło do inicjatyw KTR, bo kreatywność jest tym co powinno łączyć różne środowiska. To będzie miejsce wymiany idei, stymulacji intelektualnej i promowania wartości, które są bliskie każdemu kreatywnemu umysłowi.
KTR Open będziemy organizować kilka razy w roku, aby móc na bieżąco wskazywać inspirujące inicjatywy i działania.
Do grona ekspertów pierwszej edycji Open zostali zaproszeni:
- Dawid Szczepaniak – Executive Creative Director i partner polskiego oddziału VMLY&R
- Katarzyna Sośnierz – Creative Director&Co-Founder / Lvov
- Bartek Walczuk – Creative Director / 180heartbeats + Jung v Matt
- Martyna Kaczmarek – Brand Manager / Mars KIND International
- Adam Nowakowski, Creative Agency Partner / Facebook
Patronem mediowym przeglądu KTR OPEN jest serwis Noizz.pl, który aktywnie realizuje i promuje działania w duchu Actvertisingu, które mają ważny wymiar społeczny.
WYRÓŻNIENIA:
MASKA DO SNORKELINGU MOŻE RATOWAĆ ŻYCIE
POGOTOWIE GRAFICZNE – ŚCIĄGNIJ PLAKAT Z BAZY I IDŹ NA PROTEST
ADAM SZTABA I ORKIESTRA ONLINE #WDOMUZAGRANE
„LOADING” SZYMONA SZYMANKIEWICZA – PLAKAT PRZESTRZEGAJĄCY PRZED NAZIZMEM
KOLEJNE WYRÓŻNIENIA NIEBAWEM