Klub Twórców Reklamy

Kategoria: Digital Craft

Przewodniczący Regulamin Najważniejsze daty Nagrody 2018 Zgłoś pracę

Prace z wyróżniającym się warsztatem użytym do stworzenia reklamy cyfrowej.

W przypadku zgłoszeń aplikacji i urządzeń wymagane jest dostarczenie ich w formie dającej się realnie przetestować podczas posiedzenia jury. W przypadku instalacji interaktywnych – dokładny opis technologii / rysunki techniczne.

  • PanGenerator

    Kuba Koźniewski

  • Bright Media

    Łukasz Górka

  • 11 bits studios

    Patryk Grzeszczuk

  • Saatchi & Saatchi IS

    Fabiola Nawrocka

  • ING / School of Form

    Szymon P. Pepliński

  • MELT

    Kamila Staszczyszyn

  • UX Plus

    Aga Szóstek

  • IRL

    Marcin Talarek

  • Unit9 - Le Polish Bureau

    Maciej Zasada

  • Super Super

    Tom Biskup

UX / UI

W tej podkategorii doceniamy poziom warsztatu w projektowaniu i implementacji szeroko rozumianego interfejsu użytkownika oraz całościowego doświadczenia interakcji. Doceniamy nieszablonowe podejście, dobrą metodologię badań UX* z naciskiem na realną użyteczność i dostępność, kryterium estetyczne zostawiając na deser.

*W przypadku projektów których istotnym aspektem były badania UX / testy, oczekujemy udokumentowania metodologii i wyników badań.

Przykłady prac w tej kategorii

USE OF DATA

To podkategoria dla tych elementów projektów kreatywnych, które często pozostają w cieniu – zaawansowane i nowatorskie systemy backendowe, mądre wykorzystanie big data, sztucznej inteligencji, IoT.Jury będzie zwracać przede wszystkim uwagę na warsztatowe aspekty technologiczne i pójście o krok dalej niż prosta integracja gotowych rozwiązań*.

*Oczekujemy dobrego, wyczerpującego udokumentowania zastosowanych rozwiązań, wychodzącego ponad chwytliwe “buzzwordy” z video case study.

CREATIVE TECH

To podkategoria w której doceniamy wszelkiego rodzaju eksperymentalne i niestandardowe wykorzystanie technologii jako materii tworzącej nowe, zaskakujące doświadczenia i narzędzia twórczej ekspresji. Instalacje interaktywne, obiekty, eksperymentalne aplikacje. Doceniamy realny wkład twórczy i mistrzowskie opanowanie technologii, wykraczające poza prostą integrację gotowych rozwiązań*.

*Oczekujemy wyczerpującego udokumentowania zastosowanych rozwiązań, wychodzącego ponad chwytliwe “buzzwordy” z video case study.

Przykłady prac w tej kategorii