
Wydarzenia
Każdy ma coś do pokazania! Ruszyły zgłoszenia do See&Say.
Ruszyły zapisy do VI edycji przeglądu talentów See&Say, który odbędzie się 23 listopada 2018 roku w Centrum Kreatywności Targowa 56 w Warszawie.
Już po raz szósty młodzi kreatywni będą mogli zgłaszać się do przeglądu talentów See&Say. Tegoroczna edycja, zorganizowana pod hasłem „Każdy ma coś do pokazania” obejmuje liczbę 18 kategorii przemysłów kreatywnych, będąc jedynym wydarzeniem skupiającym różne talenty w jednym miejscu.
Swoje zaproszenie kierujemy nie tylko do osób, które mają klasyczne portfolio, ale również do tych, którzy mają na swoim koncieprototypy produktów, pomysły na wykorzystanie technologii, kompozycje lub teksty. W części kategorii swoją kreatywność można również zaprezentować ekspertom poprzez wypełnienie briefu zamieszczonego na stronie See&Say.
Zgłoszenia trwają do 25 października. Jak co roku spośród zgłoszonych prac zostanie zaproszonych 150 młodych twórców na indywidualne konsultacje z ekspertami w Centrum Kreatywności Warszawie. Podobnie jak w poprzednich latach ekspertami i ekspertkami w przeglądzie zostaną wybitni praktycy z branży kreatywnej, między innymi dyrektorzy kreatywni agencji reklamowych, szefowie studiów graficznych, fotograficznych, postprodukcyjnych, i domów produkcyjnych, redaktorzy naczelni pism lub doświadczeni freelancerzy.
Uczestnicy będą mogli w ciągu 15 minutowej konsultacji zaprezentować swoje portfolio, skonsultować kierunek rozwoju, a także nawiązać wartościowe kontakty zawodowe.
W przeglądzie See&Say mogą wziąć udział wszyscy pełnoletni twórcy po wypełnieniu formularza na stronie: seesay.pl . Udział jest bezpłatny.
„Żyjemy w czasach w których mamy mnóstwo narzędzi pozwalających uwolnić naszą kreatywność. To sprawia, że coraz więcej oryginalnych pomysłów materializuje się w różnych kanałach komunikacji. Dziś portfolio to nie tylko zbiór doskonałych fotografii, grafik czy filmów, ale też pomysły na event, prototypy technologiczne czy ciekawe instalacje. W związku z tym organizując przegląd See&Say chcemy dać możliwość zaprezentowania się jak najszerszej grupie młodych kreatywnych przed starannie dobranym gronem ekspertów.To niepowtarzalna szansa na spotkanie z doświadczonymi twórcami, którzy chętnie podzielą się swoją wiedzą oraz podpowiedzą jak rozwinąć portfolio. Serdecznie zapraszamy i tych którzy wierzą w siebie i tych którzy tej wiary potrzebują – powiedział Wojciech Dagiel, dyrektor kreatywny/ współzałożyciel LVOV, pomysłodawca i współtwórca projektu See&Say.
Tej jesieni uczestnicy po raz pierwszy będą mieli możliwość pracy nad briefem wspólnie z ekspertami. Warsztaty odbędą się 24 listopada, a więc dzień po właściwym Przeglądzie.
Wyróżnione podczas przeglądu prace będzie można obejrzeć na Wystawie MUST SEEw styczniu. Trafią one również do bazy talentów na stronie seesay.pl/wyroznieni i będą promowane w środowisku szeroko rozumianego przemysłu kreatywnego. Najlepsi z najlepszych będą mogli bezpłatnie zgłosić swoje prace do Polskiego Konkursu Reklamy organizowanego przez KTR.
Konsultacje będą udzielane w następujących kategoriach:
- Animacja
- Audio
- Copywriting
- Creative Writing
- Event
- Fotografia
- Gra
- Graphic Design
- Ilustracja
- Instalacja/Videoinstalacja
- Moda
- PR
- Product Design
- Reklama
- Social Media
- Creative Technology
- Typografia
- Video
Organizatorem See&Say jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Klub Twórców Reklamy.
Partnerzy: m.st. Warszawa, Drukomat, Wacom, Liquidthread, Saatchi&Saatchi IS, Rent Design, Upright Music, Dcode Media
Patroni Medialni: AMS, K Mag, Label, Nowy Marketing
Patronaty Uczelni: ASP Gadńsk, ASP Katowice, ASP Wrocław, Akademia Sztuki Szczecin, Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych, Szkoła Mistrzów Reklamy, Wydział Sztuki Mediów ASP Warszawa