Polscy laureaci w KIAF 2023

Z dumą przekazujemy informacje o nagrodzonych pracach w Kyiv International Advertising Festival - wśród nich znajdują się także polskie prace!
Kyiv International Advertising Festival it is the project with main goals to highlight the trends of the creative industry, celebrate the brightest names and award the best works not only from Ukraine, but also from the whole world.
In connection with the full-scale invasion of russia on the territory of Ukraine, the UCS project continues to have the focus exclusively on socially significant communications in advertising.
Więcej informacji o Kyiv International Advertising Festival.
Poniżej wyróżnione kampanie z Polski!
🏆 #underline_untruth - lessons of critical thinking - 180heartbeats + JUNG v. MATT | Gazeta.pl
Best of Contest w kategorii EDUCATION: QUALITY, CIVIC & SOCIAL EDUCATION / DIRECT CAMPAIGNS
🏆 Buy my Cancer - Ogilvy | Alivia
Srebro w kategorii HEALTH & WELL-BEING / ACTIVATION CAMPAIGNS
🏆 The Impossible Parade - 180HEARTBEATS + JUNG V MATT | The Impossible Parade
Srebro w kategorii GENDER EQUALITY & LGBTQ RIGHTS / ACTIVATION CAMPAIGNS
🏆 mysanctions - Molecular Creative | Lata Dwudzieste | TV3.lt
Nominacja w kategorii PEACE / ACTIVATION CAMPAIGNS oraz SOCIAL MEDIA & INFLUENCE
🏆Tommorow in Poland - Octopus Warsaw | Agora SA: Gazeta.pl, 'Gazeta Wyborcza', Wyborcza.pl and Wysokieobcasy.pl, Plotek.pl
Nominacja w kategorii GENDER EQUALITY & LGBTQ RIGHTS C05-08 INTEGRATED CAMPAIGNS
🏆We the Parents - Molecular Creative | Stowarzyszenie My | Rodzice | Równik Praw | Storytel
Nominacja w kategorii CHILDREN: HEALTH/SAFETY/HAPPINESS / PR CAMPAIGNS
Gratulujemy wszystkim zwycięzcom!