Nowa kategoria – Creative Strategy

Zgłoszenia w tej kategorii muszą pokazać siłę̨ idei stojących za realizacją pomysłów oraz to, w jaki sposób planowanie strategiczne pozwoliło na ponowne zdefiniowanie misji i tożsamości marki, odkryło na nowo szanse biznesowe i wpłynęło na konsumentów lub szerzej na kulturę. Zgłoszenia będą musiały wykazać zakres wyzwania biznesowego i jego interpretację, przełomowość myślenia oraz efektywność rozwiazywań na poziomie strategicznym, które doprowadziły do przekonującej egzekucji kreatywnej, czyli wzajemny wpływ procesu strategicznego na proces kreatywny i jego nierozłączność.

Więcej o kategorii tutaj

  • ANNA KOSZUR (PRZEWODNICZĄCA)
  • Freundschaft

CEO

  • Adam Nowakowski
  • Facebook

Creative Agency Partner | Central Eastern Europe

  • Agnieszka Klimczak
  • FCB Bridge2Fun

Executive Creative Director

  • Barbara Niedziela
  • 2012 Agency

Strategy Director

  • Beata Kucejko
  • LEGO

Marketing Director, Marketing Poland, Ukraine & Baltics

  • Jakub Kamiński
  • Brain

Creative Director & Partner

  • Joanna Uniwersal
  • Ogilvy Amsterdam

Strategy Director

  • Katarzyna Sośnierz
  • LVOV

Creative Director/Co-Founder

  • Marcin Sienkowski
  • OLX

Head of Marketing

  • Michał Desowski
  • Saatchi & Saatchi

Creative Director

  • Zuza Duchniewska-Sobczak
  • DDB Warszawa

Executive Creative Director

Powiązane artykuły
Zobacz prezentację – Co nowego w KTR KONKURS KTR