FUTURE CREATIVES!
...CZYLI ŚWIEŻE SPOJRZENIE NA NOWE WYZWANIA MARKI.
Przez ponad 25 lat w ramach konkursu Young Creatives powstało kilka tysięcy pomysłów, które udowodniły, że YC to kuźnia talentów branży reklamowej. Co więcej wiele z idei powstałych w wyniku konkursu zostało z sukcesami wdrożonych przez partnerów. To również ogromna społeczność młodych kreatywnych a co roku we wszystkich wydarzeniach Young Creatives bierze udział ponad 1000 osób.
FUTURE CREATIVES:
Marki coraz częściej stają przed wyzwaniami, które wymagają szerszego podejścia i innowacyjnych rozwiązań. Coraz większą uwagę zwracają na obszary ESG, poszukując rozwiązań, które nie tylko odpowiadają na potrzeby biznesu, ale wpisują się w zasady zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialności społecznej.
W odpowiedzi na to uruchamiamy nową inicjatywę Future Creatives, gdzie młodzi twórcy (pracujący w agencjach oraz studenci) będą przygotowywać innowacyjne rozwiązanie na brief przygotowany przez partnerów konkursu.
Tym rozwiązaniem mogą być pomysły z obszaru technologii, produktu/usługi, customer experience, content, czy komunikacji zintegrowanej
UCZESTNICY:
W konkursie mogą startować zespoły składające się do 4 osób, co pozwala na jeszcze bardziej dopracowane i interdyscyplinarne podejście do wyzwań marki.
MECHANIKA KONKURSU:
- Ogólnodostępny Brief: W październiku ogłaszamy zadanie konkursowe, angażując uczestników i promując partnera w różnych kanałach.
- Praca nad zadaniem: Zespoły mają 3 tygodnie na opracowanie swoich pomysłów w odpowiedzi na brief.
- Prezentacja Przed Jury: Nominowane podczas głosowania online zespoły prezentują swoje pomysły przed jury i partnerem, ukierunkowując je na obszary takie jak nowe technologie, CSR, UX/UI, ESG, innowacyjne zmiany, eventy, instalacje itp.
- Nagroda: nagroda pieniężna oraz wystąpienie na konferencji IMAGINATION DAY.
WSPÓŁPRACA:
- Widoczność: Promocja partnera w mediach branżowych i kanałach SAR, KTR, YC, oraz parnterów medialnych wydarzenia
- Innowacje: Dostęp do świeżych perspektyw i kreatywności młodych talentów, inspirujących innowacje.
- Możliwość wdrożenia pomysłów konkursowych. Partner otrzymuje około 20 innowacyjnych rozwiązan na swój brief.
TERMINY
- OPIS DATA
- Ogłoszenie zadania / start zgłoszeń październik
- konsultacje z jurorami październik
- Wybór teamów do prezentacji październik/listopad
- Prezentacje nominowanych teamów listopad
- Prezentacja zwycięzców na konferencji Imagination Day listopad
Dołącz do Future Creatives i wspólnie z nami inspiruj przyszłość Twojej marki!
Aby otrzymać ofertę partnerską prosimy o wiadomość na adres: damian.tokarski@sar.org.pl