
Young Creatives
Laureaci YC Cannes 2018
Poznaliśmy laureatów tegorocznej edycji Young Creatives Cannes! Wszystkie zespoły już nie długo wezmą udział w międzynarodowych finałach Young Lions, które odbędą się w dniach 18-22 czerwca.
YC DIGITAL
Partnerem kategorii Digital była marka Redds. Zadaniem uczestników było stworzenie projektu digitalowej kampanii budującej świadomość nowego produktu z portfolio marki – Redds Bianco.
Nagrodę otrzymały Patrycja Rogacz i Aleksandra Berka Melting Pot / They.pl
YC PRINT
Partnerem kategorii Print było innogy – lider sprzedaży energii w Warszawie. Uczestnicy mieli za zadanie przygotować layout reklamy drukowanej, zachęcającej mieszkańców Warszawy do skorzystania z usług Smart Home, dzięki którym w łatwy i komfortowy sposób można zarządzać urządzeniami elektronicznymi w domu.
Nagrodę otrzymali Dzmitry Vilchytski i Olga Krasnodębska / Change Serviceplan
YC FILM
Partnerem kategorii Film była marka Książęce. Zadaniem uczestników była promocja nowego wariantu z portfolio marki – Książęce IPA.
Nagrodę otrzymali Paweł Murawski i Bartosz Bulak / Publicis DWL
YC DESIGN
Partnerem kategorii Design była marka Red Bull. Zadaniem młodych designerów było stworzenie projektu identyfikacji wizualnej nowego wydarzenia marki, które łączy świat sportu i nowych technologii.
Nagrodę otrzymały Karolina Pasek i Agnieszka Grajda / Communications Unlimited
YC PR
Partnerem kategorii PR była marka IKEA. Zadaniem zakwalifikowanych zespołów było stworzenie projektu działań PR promujących asortyment sypialniany marki.
Nagrodę otrzymały Karolina Sirko i Karolina Partyka 24/7Communication
YC CLIENTS
Partnerem kategorii Clients było Centrum Spotkania Kultur w Lublinie. Zadaniem uczestników było znalezienie przestrzeni, która łączyła by ich marki z misją CSK i przyczyniała się do popularyzacji kultury i sztuki.
Nagrodę otrzymały Marta Legutko i Olga Gralińska / Play
YC MEDIA
Partnerem kategorii media był Red Bull. Zadaniem 17 zakwalifikowanych zespołów było przygotowanie strategii działań mediowych skierowanej do studentów w wieku 18-20 lat, która zwiększyłaby świadomość produktu jako idealnego napoju na domówki.
Nagrodę otrzymały Agnieszka Witkowska i Katarzyna Zinów – Szczepaniak / Mullenlowe Mediahub
Eliminacje konkursowe odbywały się w dniach 19 lutego – 9 marca, w Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych.
Organizatorzy: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Twórców Reklamy KTR,
Cannes Lions,
Partnerzy: Red Bull, Innogy, Redd’s, Książęce, IKEA, Centrum Spotkania Kultur, Lunapark, UprightMusic, Wacom, DCODE MEDIA – Authorised Partner of Shutterstock in Poland, Drukomat.pl
Współpraca: ZFPR, PJATK, McCann Worldgroup Poland