Klub Twórców Reklamy

Young Creatives

Young Creatives Cannes 2016

Młode lwy budzą się w styczniu ? zgłoszenia do Young Creatives 2016

Już niedługo ruszą zgłoszenia do kolejnej polskiej edycji konkursu Young Creatives Cannes. Dwuosobowe zespoły mogą wypełniać formularz zgłoszeniowy do 10 lutego. Podobnie jak rok temu startować można w siedmiu kategoriach ? PRINT, FILM, CYBER, DESIGN, PR, MEDIA oraz CLIENTS. Na najlepsze duety czeka nagroda ? udział w międzynarodowym konkursie Young Lions podczas Festiwalu Cannes Lions.

Po raz pierwszy w historii festiwalu konkurs skierowany jest do osób, mających 30 lat lub mniej (urodzonych po 25 czerwca 1985), a nie 28 jak to miało miejsce w poprzednich latach. Wszystkie zakwalifikowane do konkursu zespoły będą miały za zadanie przygotować prace stanowiące odpowiedzi na briefy przygotowane przez partnerów poszczególnych kategorii. Zgodnie z zasadami konkursu, uczestnicy będą mieli 24 godziny na samodzielne wykonanie postawionego przed nimi zadania. Jedynie w przypadku kategorii FILM, dany uczestnikom czas wynosi 48 godzin.

Podobnie jak w poprzednich latach uczestnicy kategorii PRINT będą mieli za zadanie wykonanie layout’u reklamy printowej. W kategorii FILM zadaniem będzie nakręcenie spotu reklamowego. W przypadku kategorii MEDIA i PR będzie to propozycja strategii działań odpowiednio mediowych i PRowych. Osoby biorące udział w kategorii DESIGN stworzą identyfikację wizualną, logotyp produktu lub projekt opakowania. Zadaniem w kategorii CYBER będzie opracowanie zintegrowanej kampanii w Social Media. Z kolei marketerzy startujący w kategorii CLIENTS opracują brief kreatywny.

Eliminacje będą odbywać się w okresie 15 lutego – 07 marca, głównie w Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych w Warszawie.

Zgłaszać można się poprzez formularz online. Szczegółowe informacje znajdują się w zakładce Young Creatives