Klub Twórców Reklamy

Wydarzenia

Polscy jurorzy w Cannes

Maciek Waligóra będzie oceniał prace w kategorii Cyber Lions natomiast Sebastian Stępak w kategorii PR Lions.

Tegoroczna, 62 edycja festiwalu odbędzie się w dniach 21-27.06. Więcej informacji na http://www.canneslions.com/

 

Maciek Waligóra Executive Creative Director DDB&tribal

Od 2011 roku zarządza działem kreacji. Po połączeniu DDB Warszawa z Tribal DDB w styczniu 2015, kieruje kreacją połączonych agencji liczącą ponad 50 osób. Pomaga osiągnąć rynkowe i festiwalowe sukcesy agencji zarówno w Polsce jak i za granicą. Wśród najważniejszych wyróżnień jakimi uhonorowano DDB Warszawa w tym czasie są: tytuł Agencji Roku 2014 przyznany przez KTR oraz tytuły Agencji Roku 2014, 2013, 2012 przyznane przez Effie. Wśród zdobytych przez agencję nagród wymienić warto te, zdobyte na festiwalach międzynarodowych: Cannes Lions, Eurobest, Golden Drum, Epica, LIA oraz FWA.
Jednym z osobistych osiągnięć jest nagroda Socially Responsible Award przyznana przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA za jedną z kampanii społecznych, które tworzył. Wielokrotnie brał udział w obradach jury KTR, juror kategorii Digital & Mobile na festiwalu Cristal Awards. Reklamy uczył się w Poznaniu, Hamburgu, Warszawie i Miami Ad School i jako jej entuzjasta wciąż się jej uczy, od najlepszych.
Kiedyś Poznaniak, teraz Warszawiak z Poznania.

Sebastian Stępak zasiada w zarządzie lokalnego oddziału grupy MSL oraz pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego MSL WARSAW, drugiej obok MSLGROUP marki PR-owej francuskiego koncernu PUBLICIS GROUPE w Polsce.
Sebastian rozpoczął pracę w branży PR w 2003 roku w agencji Ciszewski Public Relations. Po kilku latach pracy w agencjach Tomorrow, Sigma i Grayling wrócił do firmy w 2011 roku, na chwilę przed akwizycją MSLGROUP jako zastępca Dyrektora Zarządzającego. Dzisiaj odpowiada za rozwój MSL WARSAW. W trakcie swojej kariery zawodowej pracował z największymi markami odpowiadając za kształtowanie ich polityki komunikacyjnej zarówno w Polsce jak i w regionie CEE. Oprócz sfery zarządczej pozostaje wciąż aktywny na polach doradztwa kryzysowego, wizerunkowego oraz projektowania kompleksowych strategii marketingowych.