Opakowanie, katalog, rodzina piktogramów, metka, layout, przestrzenna instalacja, strona internetowa, pojedynczy logotyp lub cały system identyfikacji wizualnej – każdy zaprojektowany element ma istotny wpływ na to, co myślimy lub czego dowiadujemy się o danej marce. W zgłoszeniach poszukujemy oryginalności, warsztatu i konsekwencji.
A1. LOGO
Projekt logo lub restylizacja/lifting istniejącego logo.
Przykład pracy w tej kategorii
A2. BRAND IDENTITY CREATION
Systemy identyfikacji wizualnej marki, firmy, przedsięwzięcia, produktu, akcji promocyjnej, usługi, stacji tv, kanałów, programów telewizyjnych, itp. Projekty całkowicie nowe oraz powstałe w procesie rebrandingu.
Przykład pracy w tej kategorii
A3. PROMOTIONAL ITEM
Ulotki, zaproszenia, menu, programy teatralne, kinowe, materiały promujące wydarzenia kulturalne, kartki pocztowe i okolicznościowe, zaproszenia, direct mail, kalendarze, odzież Gadżety promocyjne i firmowe itp.
Przykład pracy w tej kategorii
A4. POSTER
Plakaty (filmowy, wydarzenia, wystawy, reklamowy itd.)
Przykład pracy w tej kategorii
A5. PUBLICATION AND EDITORIAL
Projekty wydawnictw reklamowych, książkowych i albumowych. Wydawnictwa korporacyjne i autopromocyjne. Broszury korporacyjne, raporty roczne, materiały prasowe (press kit), katalogi produktów lub usług. Okładki książek, albumów. Projekty graficzne gazet, czasopism. Okładki dzienników lokalnych lub ogólnopolskich. Okładki wydawnictw periodycznych (tygodnik, dwutygodnik, miesięcznik, kwartalnik, rocznik, itp.). Rozkładówki dzienników lub wydawnictw periodycznych. Pełne kolumny dziennika lub wydawnictwa periodycznego. I inne formy.
Przykład pracy w tej kategorii
Projekty graficzne i strukturalne: opakowania pojedynczego produktu, systemy opakowań.
B1. FOOD
Opakowania produktów spożywczych.
Przykłady prac w tej kategorii
B2. DRINKS
Napoje bezalkoholowe, softdrinki, wody, soki oraz napoje alkoholowe.
Przykłady prac w tej kategorii
B3. OTHER
Produkty nieżywnościowe: kosmetyki, pielęgnacyjne, toaletowe, środki czystości, chemia gospodarcza, lekarstwa, elektronika, urządzenia, odzież, obuwie, gry, zabawki, wydawnictwa multimedialne (płyty cd, dvd, vinyle,).
Stałe i czasowe instalacje w przestrzeni publicznej.
C1. POS, POP-UP, IN-STORE
Elementy i całościowy wystrój sklepów. Stacjonarnych lub mobilnych punktów sprzedaży. Dystrybutory, ekspozycja towaru, materiały POS, itp.
Przykłady prac w tej kategorii
C2. INSTALLATION, EVENT, EXHIBITIONS
Instalacje przestrzenne, obiekty, przedsięwzięcia, eventy, itp.
Przykłady prac w tej kategorii
C3. SIGNAGE & PICTOGRAM
Piktogramy, systemy informacji wizualnej w miastach, przestrzeniach publicznych, komercyjnych, instytucjonalnych, zaprojektowanych na eventy, itp.
Strony internetowe, podstrony, bannery, szeroko rozumiane media online, infokioski, aplikacje, gry, animacje, itp.
D1. WEB
Strony internetowe, podstrony, bannery, itp.
Przykłady prac w tej kategorii
D2. MOBILE
Aplikacje i inne formy zaprojektowane wyłącznie pod urządzenia mobilne.
Przykłady prac w tej kategorii
D3. MOTION
Animacje, broadcast, itp.
Przykłady prac w tej kategorii
D4. DIGITAL SCREENS
Ekrany cyfrowe.
D5. GAMES
Gry.
Przykłady prac w tej kategorii
D6. UX / UI
W tej podkategorii doceniamy poziom warsztatu w projektowaniu i implementacji szeroko rozumianego interfejsu użytkownika oraz całościowego doświadczenia interakcji.
Kreatywne wykorzystanie typografii w komunikacji.
Zaprojektowanie produktów lub użycie istniejących produktów do komunikacji marki. Jury będzie oceniać: formę, funkcję, rozwiązywanie problemów, innowację oraz produkcję.
Wizualizacje danych w mediach cyfrowych i analogowych.