Kategorie Przeglądu Portfolio See&Say 2016
-
Gry ? zrealizowane gry, projekty gier, pomysły na gry lub prace studenckie z tej dziedziny.
-
Kreatywność w technologii ? niestandardowe, innowacyjne rozwiązania technologiczne, koncepty takich rozwiązań, aplikacje mobilne, interfejs/instalacje interaktywne, wearable technology, programowanie w służbie designu/sztuki, interactive art.
-
Ilustracja – ilustracja reklamowa oraz prasowa, animacje, web ilustracje. Wszystko to, co narysowane. Projekty zrealizowane, jak również te z szuflady lub prace studenckie.
-
Animacja/Video – animacje 2D i 3D, krótkie formy video. Projekty zrealizowane, z szuflady lub prace studenckie.
-
Reklama ? layouty reklamowe, koncepty reklam, w mediach tradycyjnych i cyfrowych. Wszystko co jest, wiąże się z promocją produktu lub marki.
-
Muzyka/Sound design ? kompozycje muzyczne tworzone z myślą o ich komercyjnym wykorzystaniu, efekty dźwiękowe, branding muzyczny.
-
Fotografia ? portrety, obiekty, fotografia modowa, prace zrealizowane dla festiwali, teatrów, muzeów, galerii sztuki, okładki, rozkładówki i strony wewnętrzne dzienników i periodyków, eventy fotograficzne, wystawy lub prace studenckie.
-
Design/Projektowanie ? opakowanie, katalog, rodzina piktogramów, metka, layout, pojedynczy logotyp lub cały system identyfikacji wizualnej. Projekty zrealizowane, jak i te z szuflady lub prace studenckie.
-
Moda – projekty odzieży i akcesoriów, projekty kolekcji (idea, dobór tekstyliów, wstępne lub skończone projekty techniczne, szkice sylwetek itp.), projektowanie tkanin, stylizacje oraz obserwacja trendów. Ważnym elementem jest opłacalność produkcyjna.
-
Creative Writing ? fragmenty scenariuszy, spoty telewizyjne, radiowe, hasła reklamowe, artykuły, felietony etc.
-
Instalacja/Wideoinstalacja ? instalacje przestrzenne, interaktywne, obiekty, wideoinstalacje, wideo wielokanałowe, aranżacje przestrzenne, scenografia.