Klub Twórców Reklamy

Young Creatives

Laureaci YC Cannes 2018

Poznaliśmy laureatów tegorocznej edycji Young Creatives Cannes! Wszystkie zespoły już nie długo wezmą udział w międzynarodowych finałach Young Lions, które odbędą się w dniach 18-22 czerwca.

 

YC DIGITAL

Partnerem kategorii Digital była marka Redds. Zadaniem uczestników było stworzenie projektu  digitalowej kampanii budującej świadomość nowego produktu z portfolio marki – Redds Bianco.

Nagrodę otrzymały Patrycja Rogacz i Aleksandra Berka Melting Pot / They.pl

 

 

 

YC PRINT

Partnerem kategorii Print było innogy – lider sprzedaży energii w Warszawie. Uczestnicy mieli za zadanie przygotować layout reklamy drukowanej, zachęcającej mieszkańców Warszawy do skorzystania z usług Smart Home, dzięki którym w łatwy i komfortowy sposób można zarządzać urządzeniami elektronicznymi w domu.

Nagrodę otrzymali Dzmitry Vilchytski i Olga Krasnodębska / Change Serviceplan

 

 

YC FILM

Partnerem kategorii Film była marka Książęce. Zadaniem uczestników była promocja nowego wariantu z portfolio marki – Książęce IPA.

Nagrodę otrzymali Paweł Murawski i Bartosz Bulak / Publicis DWL

 

 

YC DESIGN

Partnerem kategorii Design była marka Red Bull. Zadaniem młodych designerów było stworzenie projektu identyfikacji wizualnej nowego wydarzenia marki, które łączy świat sportu i nowych technologii.

 

Nagrodę otrzymały Karolina Pasek i Agnieszka Grajda / Communications Unlimited

 

 

 

YC PR

Partnerem kategorii PR była marka IKEA.  Zadaniem zakwalifikowanych zespołów było stworzenie projektu działań PR promujących asortyment sypialniany marki.

Nagrodę otrzymały Karolina Sirko i Karolina Partyka 24/7Communication

 

 

YC CLIENTS

Partnerem kategorii Clients było Centrum Spotkania Kultur w Lublinie. Zadaniem uczestników było znalezienie przestrzeni, która łączyła by ich marki z misją CSK i przyczyniała się do popularyzacji kultury i sztuki.

 

Nagrodę otrzymały Marta Legutko i Olga Gralińska / Play

 

 

 

YC MEDIA

Partnerem kategorii media był Red Bull. Zadaniem 17 zakwalifikowanych zespołów było przygotowanie strategii działań mediowych skierowanej do studentów w wieku 18-20 lat, która zwiększyłaby świadomość produktu jako idealnego napoju na domówki.

 

 

 

Nagrodę otrzymały Agnieszka Witkowska i Katarzyna Zinów – Szczepaniak / Mullenlowe Mediahub

 

Eliminacje konkursowe odbywały się w dniach 19 lutego – 9 marca, w Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych.

Organizatorzy: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Twórców Reklamy KTR,

Cannes Lions,

Partnerzy:      Red Bull, Innogy, Redd’s, Książęce, IKEA, Centrum Spotkania Kultur, Lunapark, UprightMusic, Wacom, DCODE MEDIA – Authorised Partner of Shutterstock in Poland, Drukomat.pl

Współpraca: ZFPR, PJATK, McCann Worldgroup Poland